• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
08.07.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Ελεγχόμενη στάθμευση στην Καλαμπάκα: Δείτε τις οδούς, στις οποίες θα εφαρμοστεί

    Ιατρικός Σύλλογος Τρικάλων: Συμβουλές προς τους Πολίτες για προστασία από τον Καύσωνα

    Διακοπή υδροδότησης στην Καλαμπάκα σήμερα Τρίτη 8/7

    Το Σωματείο Ιεροψαλτών Ν. Τρικάλων συμμετείχε σε μια σημαντική πολιτιστική εκδήλωση με υψηλά θεολογικά μηνύματα

    Άγιος Παΐσιος

    Αγρυπνία για τον Όσιο Παΐσιο στον Μητροπολιτικό ιερό ναό Αγίου Βησσαρίωνος Καλαμπάκας

    Δυναμική παρουσία του Δήμου Μετεώρων στην κοινή συνάντηση των τριών Παγκόσμιων Γεωπάρκων στην Κόνιτσα

    Πωλείται Κλιματιστικό FUJITSU 18.000 BTU INVERTER σε άριστη κατάσταση

    Ο Δήμος Μετεώρων συμμετέχει στο Penny Marathon – Κυριακή 13 Ιουλίου 2025 στην Πλατεία Δημουλά

    Έπεσε ξύλο σε φανάρι στα Τρίκαλα – Δείτε το βίντεο

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (12/14)

    Ν.Ε. Τρικάλων Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας: «Έφυγε» ο Λάμπρος Δήμος

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (11/14)

    Ύδρευση Ξηροκάμπου: Ποια είναι η πραγματικότητα, ποιο είναι το πρόβλημα. Τι δεν έγινε, τι πρέπει να γίνει

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (10/14)

    Ευχαριστήριο της Κατερίνας Καταραχιά-Γκίνη

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (9/14)

    Γεννημένος την 4η Ιουλίου: 21 χρόνια από τον θρίαμβο του Euro 2004

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (8/14)

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στο Summer Camp Valencia cf Academy ο Άθλος Καλαμπάκας

    «Τρία στα τρία» για τον Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα Κενταύρεια 2025!

    Στο κάμπ της Βαλένθια στην Χαλκίδα ο “Άθλος” Καλαμπάκας

    Ημέρες και ώρες κοινού από 7/7 έως 7/8 για το Βλαχάβειο Κλειστό Γυμναστήριο Καλαμπάκας

    Τέλος σεζόν για την ακαδημία Μετεώρων

    Ευχαριστήριο του Α.Ο. Σκεπαρίου

    Αύριο Δευτέρα η Επαναληπτική Γενική Συνέλευση του Βράχου Καστρακίου

    ertsports.gr

    Την καλύτερη επίδοση στον κόσμο για το 2025 έκανε ο Τεντόγλου με 8,46!

    Ξεκίνησαν οι αγώνες του τουρνουά ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Μαρία Δήμου: «Ο κυνισμός αρχίζει και γίνεται μόδα»

    depositphotos.com/gr

    Μπιφτέκια τυλιγμένα σε μπέικον

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Ελεγχόμενη στάθμευση στην Καλαμπάκα: Δείτε τις οδούς, στις οποίες θα εφαρμοστεί

    Ιατρικός Σύλλογος Τρικάλων: Συμβουλές προς τους Πολίτες για προστασία από τον Καύσωνα

    Διακοπή υδροδότησης στην Καλαμπάκα σήμερα Τρίτη 8/7

    Το Σωματείο Ιεροψαλτών Ν. Τρικάλων συμμετείχε σε μια σημαντική πολιτιστική εκδήλωση με υψηλά θεολογικά μηνύματα

    Άγιος Παΐσιος

    Αγρυπνία για τον Όσιο Παΐσιο στον Μητροπολιτικό ιερό ναό Αγίου Βησσαρίωνος Καλαμπάκας

    Δυναμική παρουσία του Δήμου Μετεώρων στην κοινή συνάντηση των τριών Παγκόσμιων Γεωπάρκων στην Κόνιτσα

    Πωλείται Κλιματιστικό FUJITSU 18.000 BTU INVERTER σε άριστη κατάσταση

    Ο Δήμος Μετεώρων συμμετέχει στο Penny Marathon – Κυριακή 13 Ιουλίου 2025 στην Πλατεία Δημουλά

    Έπεσε ξύλο σε φανάρι στα Τρίκαλα – Δείτε το βίντεο

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (12/14)

    Ν.Ε. Τρικάλων Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας: «Έφυγε» ο Λάμπρος Δήμος

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (11/14)

    Ύδρευση Ξηροκάμπου: Ποια είναι η πραγματικότητα, ποιο είναι το πρόβλημα. Τι δεν έγινε, τι πρέπει να γίνει

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (10/14)

    Ευχαριστήριο της Κατερίνας Καταραχιά-Γκίνη

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (9/14)

    Γεννημένος την 4η Ιουλίου: 21 χρόνια από τον θρίαμβο του Euro 2004

    Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (8/14)

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στο Summer Camp Valencia cf Academy ο Άθλος Καλαμπάκας

    «Τρία στα τρία» για τον Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα Κενταύρεια 2025!

    Στο κάμπ της Βαλένθια στην Χαλκίδα ο “Άθλος” Καλαμπάκας

    Ημέρες και ώρες κοινού από 7/7 έως 7/8 για το Βλαχάβειο Κλειστό Γυμναστήριο Καλαμπάκας

    Τέλος σεζόν για την ακαδημία Μετεώρων

    Ευχαριστήριο του Α.Ο. Σκεπαρίου

    Αύριο Δευτέρα η Επαναληπτική Γενική Συνέλευση του Βράχου Καστρακίου

    ertsports.gr

    Την καλύτερη επίδοση στον κόσμο για το 2025 έκανε ο Τεντόγλου με 8,46!

    Ξεκίνησαν οι αγώνες του τουρνουά ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Μαρία Δήμου: «Ο κυνισμός αρχίζει και γίνεται μόδα»

    depositphotos.com/gr

    Μπιφτέκια τυλιγμένα σε μπέικον

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Έρχεται το «Ασημένιο Βέλος» στη γραμμή Θεσσαλονίκη –Λάρισα

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
30.07.2018 17:01
in ΘΕΣΣΑΛΙΑ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιθανόν να φέρει τις ελληνικές σιδηροδρομικές μεταφορές στον 21ο αιώνα. Αυτό υπόσχεται η διοίκηση της ιταλικής Ferrovie dello Stato Italiane (FSI), με τη μεταφορά ιταλικών τρένων, προγενέστερης μεν γενιάς, αλλά πολύ πιο σύγχρονων εκείνων που διέρχονται σήμερα των ελληνικών σιδηρόδρομων.

Πρόκειται για τρένα που έτρεχαν στους ιταλικούς σιδηροδρόμους την περασμένη δεκαετία μέχρι και σήμερα και τα οποία τώρα στην Ιταλία αντικαθίστανται με ακόμη πιο σύγχρονους συρμούς. Τα τρένα αυτά πετυχαίνουν ταχύτητες ακόμη και 250 χλμ. ανά ώρα, δεν μοιάζουν με τα τρένα που αξιοποιεί σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα οποία κατασκευάστηκαν προς το τέλος της δεκαετίας του ’80.

Τη διάσταση αυτή αντιλήφθηκαν ακόμη και οι εργαζόμενοι της ελληνικής εταιρείας, όταν εκλήθησαν οι πρώτοι μηχανοδηγοί της να εκπαιδευτούν στα ιταλικά τρένα. Οι Ελληνες μηχανοδηγοί, παρόλο που στο παρελθόν είχαν αντιδράσει σθεναρά στην αποκρατικοποίηση της εταιρείας, μεταβαίνοντας στη γείτονα χώρα, όπως αναφέρουν οι ίδιοι στο δικό τους μπλογκ «Το στέκι της Ελξης», βρέθηκαν αντιμέτωποι με μια «άψογη εκπαιδευτική διαδικασία» και «άρτια οργάνωση», ενώ ακόμη διέκριναν την «άριστη ποιότητα του τροχαίου υλικού που μπορεί να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό». Και καταλήγουν:

«Κοινή διαπίστωση των συναδέλφων είναι ότι το τροχαίο υλικό βρίσκεται σε άψογη κατάσταση. Οι εσωτερικοί χώροι των συρμών προσφέρουν σημαντικές ανέσεις, είναι πεντακάθαροι, ενώ θυμίζουν σε πολλούς, τους χώρους επιβατών στα Inter City AEG (σ.σ.: είναι τα τρένα που χρησιμοποιεί σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον προαστιακό) με τη γνωστή τους ποιότητα».

Οι διοικήσεις της Ferrovie και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθενται να φέρουν στη χώρα μας τους συρμούς που οι Ιταλοί ονομάζουν freccia argento, δηλαδή «ασημένιο βέλος». Το «ασημένιο βέλος» γνωστό και ως ETR 450 επιτυγχάνει ταχύτητες έως 250 χλμ./ώρα και είναι το τρένο που πρόκειται να παρουσιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη φετινή Διεθνή Εκθεση της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για ένα συρμό που, όπως αναφέρουν οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατασκευάστηκε το 1997, αλλά «την περίοδο 2004-2009 έγινε πλήρης ανακαίνιση του εσωτερικού προσφέροντας περισσότερες ανέσεις και ποιοτικό ταξίδι». Κάθε συρμός ETR 485 έχει 9 βαγόνια, τρία για α΄ θέση, ένα για μπαρ-εστιατόριο και πέντε για β΄ θέση. Έχει ικανότητα μεταφοράς 489 επιβατών, εκ των οποίων 146 στην α΄ θέση, 343 στη β΄ θέση, δύο σε ειδικές θέσεις για αναπηρικά καροτσάκια και 23 θέσεις στο εστιατόριο. Το μήκος του είναι περίπου 240 μέτρα μέτρα και ζυγίζει 409 τόνους. Ενας τέτοιος συρμός, αναμένεται τα διατρέξει πρώτη φορά τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Λάρισα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Κι εδώ τελειώνουν τα καλά, και αρχίζουν τα άσχημα νέα.

Τα προβλήματα
Το «ασημένιο βέλος», σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προορίζεται να ανταγωνιστεί στον άξονα Αθήνα -Θεσσαλονίκη, όχι τα αυτοκίνητα, αλλά τα αεροπλάνα. Για να συμβεί αυτό, πρέπει η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη να μειωθεί σε λιγότερο από 3,5 ώρες. Κάτι τέτοιο όμως προαπαιτεί:

1. Την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνηση στο σύνολο της γραμμής, καθώς δεν τίθεται θέμα αλλαγής μηχανών έλξης στα ιταλικά τρένα.

2. Την περίφραξη του συνόλου της σιδηροδρομικής γραμμής, ώστε να μην διέρχονται από αυτήν άνθρωποι, οχήματα και ζώα.

3. Τη δημιουργία ενός τουλάχιστον βασικού επιπέδου φωτοσήμανσης, ώστε να μην απαιτείται ο ανθρώπινος παράγοντας για να δοθεί το πράσινο ή το το κόκκινο φως, σε μια διέλευση.

Πρόκειται για τρία κορυφαία θέματα υποδομής, τα οποία είναι αρμοδιότητας της εταιρείας που διαχειρίζεται τη σιδηροδρομική υποδομή, δηλαδή του κρατικού ΟΣΕ. Αν δεν επιλυθούν αυτά, όσο και αν το επιθυμεί η Ferrovie (με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ), τα «βέλη» της δεν πρόκειται να τρέξουν στις ελληνικές ράγες, τουλάχιστον με τις δυνατότητες που υπόσχονται. «Το πιο πιθανό να είναι διέρχονται με πολύ μικρότερες ταχύτητες», παραδέχεται στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «ακυρώνοντας έτσι τη σκοπιμότητα μεταφοράς των συρμών στους ελληνικούς σιδηροδρόμους». Σημειώνεται ότι αρχική πρόθεση της ιταλικής εταιρείας ήταν τα τρένα αυτά να τεθούν στην υπηρεσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα στο 2017. Ωστόσο, αυτό ήταν ανέφικτο εξαιτίας της απουσίας ηλεκτροκίνησης σε σημαντικό μέρος της διαδρομής (Λιανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλο).

Η Ferrovie αποδίδει μεγάλη σημασία στη γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη. Η γραμμή αυτή θεωρείται η πιο εμπορική μετά τον προαστιακό της Αθήνας, ενώ επιπλέον παρουσιάζει πολύ ισχυρά περιθώρια ανάπτυξης, λόγω της σημερινής πολύωρης διάνυσής της. Ετσι, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επιδιώξει να την αναπτύξει όσο το δυνατόν περισσότερο. Υπενθυμίζεται ότι η ιταλική εταιρεία Ferrovie έχει μια εξειδίκευση στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές και αναμένεται τη συγκεκριμένη τεχνογνωσία να τη μεταφέρει και στην ελληνική αγορά.

Σχεδιάζει επενδύσεις 500 εκατ. ευρώ
Kατά την τελευταία συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στη χώρα μας, η διοίκηση της Ferrovie υποσχέθηκε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ.

O πρώην διευθύνων σύμβουλος του ιταλικού ομίλου, Ρενάτο Μαζοντσίνι, στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Αθήνα, περιέγραψε τη διεθνή επεκτατική στρατηγική των ιταλικών σιδηροδρόμων.

Η στρατηγική αυτή φτάνει μέχρι και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εφόσον κάτι τέτοιο προκύψει, ενώ ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι επόμενος στόχος της ιταλικής εταιρείας θα είναι οι σιδηρόδρομοι της ΠΓΔΜ.

Στην Ελλάδα τα πρώτα 90 εκατ. έχουν ήδη σχεδόν επενδυθεί. Η εταιρεία έχει καταβάλει 45 εκατ. ευρώ για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ σύντομα θα διαθέσει επιπλέον 22 εκατ. ευρώ για την απόκτηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ). Η τελευταία, σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα απαιτήσει επιπλέον 25 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό της βάσης τεχνικής συντήρησης τροχαίου υλικού.

Σήμερα η ΕΕΣΣΤΥ διαθέτει περίπου 14 εγκαταστάσεις τεχνικής συντήρησης στην Ελλάδα. Μάλιστα μία από αυτές βρίσκεται στην Καλαμάτα, όπου, παρόλο που δεν φτάνει τρένο για πολλά χρόνια, η κρατική ΕΕΣΣΤΥ απασχολεί… τρεις μηχανικούς συντήρησης τρένων.

Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να διατηρήσει τέσσερις ή πέντε τεχνικές βάσεις, τις οποίες όμως πρέπει να αναπτύξει τόσο τεχνολογικά όσο και σε μέγεθος. Κατ’ αρχάς, όπως αναφέρεται, θα πρέπει ν’ αποκτηθεί νέος σύγχρονος εξοπλισμός, καθώς ο υφιστάμενος χρονολογείται από τη δεκαετία του ’90 – αν όχι από τη δεκαετία του ’80.

Το πιο σημαντικό είναι ότι οι τεχνικές βάσεις της ΕΕΣΣΤΥ πρέπει να διευρυνθούν σε μέγεθος, προκειμένου να στεγαστούν μέσα σε αυτές τα υπερμεγέθη ιταλικά τρένα. Τα τελευταία εμφανίζουν μια πιο συμπαγή και μεγαλύτερου μήκους κατασκευή από εκείνη των ελληνικών συρμών που αξιοποιούνται σήμερα. Ως συνέπεια, οι στεγασμένοι χώροι των εγκαταστάσεων πρέπει τουλάχιστον να διπλασιαστούν σε μήκος.

Παράλληλα, στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η ανανέωση του προσωπικού και η πρόσληψη νέων μηχανικών συντήρησης τροχαίου υλικού. Επίσης η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να προχωρήσει σε πλήρη απορρόφηση της ΕΕΣΣΤΥ. Παράγοντες της αγοράς ισχυρίζονται ότι αυτό συμβαίνει προκειμένου η διοίκηση της πρώτης ευσχήμως να απαλλαγεί από τη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ. Η τελευταία, διορισμένη από την παρούσα κυβέρνηση, αντέδρασε σθεναρά στην αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ και ειδικά στην απόκτησή της από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Παράγοντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ωστόσο αντιπαρέρχονται τις κατηγορίες και σημειώνουν ότι η λειτουργία τεχνικής βάσης στο εσωτερικό των παρόχων υπηρεσιών (operators) σιδηροδρομικών μεταφορών είναι η συνήθης διεθνής πρακτική. Το μοντέλο δε αυτό αξιοποιεί και ο όμιλος Ferrovie στη θυγατρική του εταιρεία στην Ιταλία, Trenitalia.

Σημειώνεται ότι αρχική πρόθεση των Ιταλών ήταν να μείνει εκτός σχεδιασμού η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ. Τα στελέχη της Ferrovie θεωρούσαν απαξιωμένη την επιχείρηση και πρόκριναν τη δημιουργία μιας νέας τεχνικής βάσης συντήρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ π.χ. στο Θριάσιο Πεδίο. Προς την αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, πίεσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, και οποίος τελικά πέτυχε να μεταπείσει του Ιταλούς να αγοράσουν την εταιρεία και, μάλιστα, ο αγοραστής της να μην είναι η Ferrovie, όπως είχε ξεκινήσει αρχικά, αλλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Tags: ΤΡΕΝΟασημενιο βελος
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Silver alert για την εξαφάνιση του Αθ. Μυλωνά από την Καστανιά Καλαμπάκας

Επόμενο

Το πρόγραμμα των αγώνων του ΑΟ Καλαμπάκας στη Γ΄ Εθνική – Πρεμιέρα εντός έδρας στις 14/10

Διαβάστε Επίσης

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ετοιμότητα λόγω υψηλών θερμοκρασιών και χάρτης πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς (κατηγορία 3-4) στη Θεσσαλία

07.07.2025 18:45
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Έξι θανατηφόρα τροχαία στη Θεσσαλία τον Ιούνιο

07.07.2025 12:17
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Θεσσαλία: Ετοιμότητα λόγω του Χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς (κατηγορία 3) που ισχύει για την Δευτέρα 7/7

06.07.2025 15:26
συλληψη
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Σύλληψη δημοσιογράφου στον Βόλο για το αδίκημα της εκβίασης

05.07.2025 18:28
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Επιχείρηση καταπολέμησης κουνουπιών από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

05.07.2025 10:58
depositphotos.com/gr
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Σε ετοιμότητα λόγω υψηλών θερμοκρασιών η Περιφέρεια Θεσσαλίας

04.07.2025 15:29
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Επιτυχής εξαπόλυση του ωφέλιμου εντόμου Torymus sinensis για την αντιμετώπιση της σφήκας της καστανιάς

04.07.2025 10:36
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Δήλωση του πρ. Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κ. Αγοραστού: Vincit omnia veritas. Η αλήθεια υπερισχύει όλων

03.07.2025 23:32
ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Μια οφειλόμενη απάντηση στον Κ. Αγοραστό από την πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου

03.07.2025 16:01
Επόμενο

Το πρόγραμμα των αγώνων του ΑΟ Καλαμπάκας στη Γ΄ Εθνική - Πρεμιέρα εντός έδρας στις 14/10

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?