• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
10.10.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Νέο Δ.Σ. στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Καλαμπάκας

    Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο 1ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας για τον Ενεργό Πολίτη!

    Επίσημη επίσκεψη του Υποστράτηγου Παναγιώτη Κυπριωτέλλη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμπάκας

    Υπ. Εσωτερικών: 220.000 ευρώ στον Δήμο Μετεώρων για αποκατάσταση ζημιών της κακοκαιρίας ”Boris”

    Θέση εργασίας σε μεγάλο Τουριστικό Γραφείο στην Καλαμπάκα

    Εκδρομή σε Αδριανούπολη-Θράκη διοργανώνουν οι ‘Φίλες της Αγάπης’

    Το Σάββατο 11/10 τα εγκαίνια του νέου ιατρείου του ιατρού Ευαγγέλου Δ. Τάτσιου

    Ανακοίνωση για διακοπή νερού την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου στην Καλαμπάκα

    Δήμος Μετεώρων: Εργασίες ενίσχυσης και ελαιοχρωματισμού εξωτερικών επιφανειών Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Σαρακίνας

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Τα  Ψυχολογικά “κατάλοιπα” του Καπιταλισμού και το “δέον γενέσθαι”

    Η οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης

    Το γεφύρι του Γκίκα στην Κρανιά Ασπροποτάμου κινδυνεύει – Ζητούμε αμέσως παρέμβαση!

    Ο Χρίστος Λιάπης για την «κατάθλιψη του χειμώνα»

    Λώρεν Κασσοπούλου: Εκεί που τους χρωστούσαν τους αγρότες τους παίρνουν και το βόδι!

    Έτοιμη να πέσει κολόνα τηλεπικοινωνιών στις “Κουμαριές” της Καλαμπάκας

    Φουφίκος Βαγγέλης: Το βασίλειο της προπαγάνδας

     Σε θυμάμαι Δάσκαλέ μου…

    Η σύγχρονη πραγματικότητα απαιτεί εγρήγορση και διαφορετική προσέγγιση της οικονομικής κι εργασιακής κατάστασης

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στην Κ17 της ΑΕΛ ο Βαγγέλης Τσέκλημας

    Ευρωπαϊκή ΚΑΡΔΙ-τσ-Α έκανε μαγικό ξεκίνημα…

    Trikala Basket: Παίκτες της περσινής ομάδας ζητούν τα δεδουλευμένα

    Ο Μπουρούσης επέστρεψε… με 20άρα (!)

    Περιφέρεια Θεσσαλίας-Π.Ε. Τρικάλων: Με επιτυχία οι αγώνες RUN GREECE TRIKALA 2025

    Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο για την ακαδημία του “Άθλου”

    Τα ΄καναρίνια΄ της Αναγέννησης Καρδίτσας τσίμπησαν… τους Παίδες του Α.Ο.Κ.

    Σαρωτικός… ο Πανερυθραϊκός στα Τρίκαλα

    Άγιος Οικουμένιος-Καστράκι 1-3: Ανώτερος ο Βράχος

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Νικόλας Ευαντινός: «Ένα καλό βιβλίο δεν πρέπει να έχει εφησυχασμό»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψίθυροι βαθιάς αλληγορίας» της Γαλάτειας Βέρρα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Δημήτρης Ψαθόπουλος: «Σε έναν κόσμο που βοά, η λογοτεχνία μάς μαθαίνει να ακούμε»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» του Νίκου Τσιπόκα

    Εποχιακές αλλαγές στην ντουλάπα: Πώς να ετοιμαστείς με στυλ και χωρίς κόπο

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Διά βίου αθλητής» από τις Εκδόσεις Key Books

    depositphotos.com/gr

    Γονείς: Πρέπει να μας ανησυχήσει το παιδί που «βαριέται»; Ο ειδικός απαντά

    Σνίτσελ κοτόπουλου με τραγανό φύλλο κρούστας

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Νέο Δ.Σ. στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Καλαμπάκας

    Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο 1ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας για τον Ενεργό Πολίτη!

    Επίσημη επίσκεψη του Υποστράτηγου Παναγιώτη Κυπριωτέλλη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμπάκας

    Υπ. Εσωτερικών: 220.000 ευρώ στον Δήμο Μετεώρων για αποκατάσταση ζημιών της κακοκαιρίας ”Boris”

    Θέση εργασίας σε μεγάλο Τουριστικό Γραφείο στην Καλαμπάκα

    Εκδρομή σε Αδριανούπολη-Θράκη διοργανώνουν οι ‘Φίλες της Αγάπης’

    Το Σάββατο 11/10 τα εγκαίνια του νέου ιατρείου του ιατρού Ευαγγέλου Δ. Τάτσιου

    Ανακοίνωση για διακοπή νερού την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου στην Καλαμπάκα

    Δήμος Μετεώρων: Εργασίες ενίσχυσης και ελαιοχρωματισμού εξωτερικών επιφανειών Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Σαρακίνας

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Τα  Ψυχολογικά “κατάλοιπα” του Καπιταλισμού και το “δέον γενέσθαι”

    Η οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης

    Το γεφύρι του Γκίκα στην Κρανιά Ασπροποτάμου κινδυνεύει – Ζητούμε αμέσως παρέμβαση!

    Ο Χρίστος Λιάπης για την «κατάθλιψη του χειμώνα»

    Λώρεν Κασσοπούλου: Εκεί που τους χρωστούσαν τους αγρότες τους παίρνουν και το βόδι!

    Έτοιμη να πέσει κολόνα τηλεπικοινωνιών στις “Κουμαριές” της Καλαμπάκας

    Φουφίκος Βαγγέλης: Το βασίλειο της προπαγάνδας

     Σε θυμάμαι Δάσκαλέ μου…

    Η σύγχρονη πραγματικότητα απαιτεί εγρήγορση και διαφορετική προσέγγιση της οικονομικής κι εργασιακής κατάστασης

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στην Κ17 της ΑΕΛ ο Βαγγέλης Τσέκλημας

    Ευρωπαϊκή ΚΑΡΔΙ-τσ-Α έκανε μαγικό ξεκίνημα…

    Trikala Basket: Παίκτες της περσινής ομάδας ζητούν τα δεδουλευμένα

    Ο Μπουρούσης επέστρεψε… με 20άρα (!)

    Περιφέρεια Θεσσαλίας-Π.Ε. Τρικάλων: Με επιτυχία οι αγώνες RUN GREECE TRIKALA 2025

    Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο για την ακαδημία του “Άθλου”

    Τα ΄καναρίνια΄ της Αναγέννησης Καρδίτσας τσίμπησαν… τους Παίδες του Α.Ο.Κ.

    Σαρωτικός… ο Πανερυθραϊκός στα Τρίκαλα

    Άγιος Οικουμένιος-Καστράκι 1-3: Ανώτερος ο Βράχος

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Νικόλας Ευαντινός: «Ένα καλό βιβλίο δεν πρέπει να έχει εφησυχασμό»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψίθυροι βαθιάς αλληγορίας» της Γαλάτειας Βέρρα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Δημήτρης Ψαθόπουλος: «Σε έναν κόσμο που βοά, η λογοτεχνία μάς μαθαίνει να ακούμε»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» του Νίκου Τσιπόκα

    Εποχιακές αλλαγές στην ντουλάπα: Πώς να ετοιμαστείς με στυλ και χωρίς κόπο

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Διά βίου αθλητής» από τις Εκδόσεις Key Books

    depositphotos.com/gr

    Γονείς: Πρέπει να μας ανησυχήσει το παιδί που «βαριέται»; Ο ειδικός απαντά

    Σνίτσελ κοτόπουλου με τραγανό φύλλο κρούστας

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Γ. Αντωνιάδης: “Απαιτείται συντονισμός και έλεγχος τήρησης της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στον σιδηρόδρομο”

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
30.05.2018 21:57
in ΕΛΛΑΔΑ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

«Η συνεργασία μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιρειών είναι μονόδρομος», δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού, Γιάννης Αντωνιάδης, στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργάνωσαν στις 15-16 Μαΐου, στην Αθήνα το www.ypodomes.com και το www.metaforespress.gr.

Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ σημείωσε ότι, στην σιδηροδρομική αγορά, απαιτείται συνεχής συντονισμός και έλεγχος τήρησης της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας, εκ μέρους εποπτικών οργάνων, είτε αυτά είναι ανεξάρτητες αρχές, είτε είναι τα αρμόδια υπουργεία.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι, για τα επόμενα δύο τουλάχιστον χρόνια, ο σιδηρόδρομος θα βρίσκεται σε μεταβατική φάση που σημαίνει, όσον αφορά στην ΕΕΣΣΤΥ, ότι:

α) Στο επόμενο διάστημα η χρήση ηλεκτραμαξών και ντηζελαμαξών θα είναι παράλληλη με αυξανόμενη την χρήση ηλεκτραμαξών και μειούμενη την χρήση ντηζελαμαξών, καθώς το ηλεκτροκινούμενο δίκτυο θα αυξάνεται με την πρόοδο των έργων.

β) Ο προγραμματισμός, τόσο των επιβατικών, όσο και των εμπορικών μεταφορών και δρομολογίων πρέπει να συνδιαμορφώνεται με όλες τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές εταιρείες, να γίνεται έγκαιρα γνωστός και να συνυπολογίζει τα νέα δεδομένα σε σχέση με την εξέλιξη των έργων.

γ) Μέχρι την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, οι σιδηροδρομικές εταιρείες – δημόσιες και ιδιωτικές- πρέπει να βρίσκονται σε σιδηροδρομική επιφυλακή.

 

Η ομιλία του Γ. Αντωνιάδη στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

Ο σιδηρόδρομος είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα το οποίο, λειτουργεί ως ένας συνδυασμός υποσυστημάτων.

Η επιδομή και η υποδομή της γραμμής, η ηλεκτροκίνηση, η τηλεδιοίκηση, η σηματοδότηση, τα κέντρα ελέγχου κυκλοφορίας, οι ρυθμιστές (κυκλοφορίας και έλξης), οι υποσταθμοί υψηλής τάσης, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί, οι επιβατικοί και εμπορικοί συρμοί, το πλέγμα των δρομολογίων, αποτελούν σιδηροδρομικά υποσυστήματα που έχουν άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ τους.

Προκειμένου ο σιδηρόδρομος να κινείται με ακρίβεια, με άνεση, αλλά προπάντων με ασφάλεια απαιτείται συγχρονισμός και συντονισμός όλων των υποσυστημάτων.

Πριν από δύο περίπου δεκαετίες στη χώρα μας την καλή λειτουργία των σιδηροδρόμων εξασφάλιζε ένας ενιαίος οργανισμός, υπό δημόσιο έλεγχο, ο ΟΣΕ.

Σε παλαιότερες εποχές την κίνηση των τρένων εξασφάλιζε επίσης ένας ενιαίος οργανισμός είτε αυτός ήταν κρατικός (ΣΕΚ), είτε ήταν ιδιωτικός (ΣΘ, ΣΠΑΠ).

Με τους Ν. 3891/2010, Ν. 4111/2013 και Ν. 4313/2014 ο ενιαίος ΟΣΕ χωρίστηκε σε 5 σιδηροδρομικές εταιρείες: ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και ΓΑΙΑΟΣΕ, στις οποίες ανατέθηκε συγκεκριμένος ρόλος και αρμοδιότητες. Ως γνωστόν από την 14/09/2017 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στην ιδιοκτησία της ιταλικής FS.

Η ΕΕΣΣΤΥ παραμένει προς το παρόν υπό δημόσιο έλεγχο αφού η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εκκρεμεί, οι άλλες 3 σιδηροδρομικές εταιρείες ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ παραμένουν επίσης υπό δημόσιο έλεγχο και δύο νέοι σιδηροδρομικοί πάροχοι, Rail Cargo και PEARLE, στα πλαίσια της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ε.Ε., διεκδικούν μερίδιο από τις εμπορευματικές μεταφορές που εκτελούνται στην χώρα.

Με τη διάσπαση του σιδηροδρόμου ολοένα και πιο σημαντικός καθίσταται ο ρόλος της Ρυθμιστικής Αρχής Συγκοινωνιών (Ρ.Α.Σ.) και της Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων (Ε.ΔΙ.Σ.Α.Σ.).

Σημαντικότερος όμως καθίσταται και ο ρόλος των αρμοδίων Υπουργείων, στα οποία υπάγονται οι σιδηροδρομικές εταιρείες, προκειμένου να διασφαλίζεται η τήρηση της ελληνικής και κοινοτικής Νομοθεσίας, να ασκείται ο απαραίτητος συντονισμός και να χαράζονται οι κατευθύνσεις και η προοπτική των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα.

Στη συνέχεια παρατίθενται παραδείγματα που αναδεικνύουν αυτήν την αναγκαιότητα:

1) Η επιλογή και εν συνεχεία η χάραξη των επιβατικών δρομολογίων που θα πραγματοποιηθούν στη χώρα προϋποθέτει γνώση δεδομένων του συνόλου σχεδόν των σιδηροδρομικών υποσυστημάτων, όπως η κατάσταση του δικτύου, η κατάσταση των συστημάτων κυκλοφορίας, η διαθεσιμότητα της ηλεκτρικής ισχύος, η διαθεσιμότητα των συρμών, ηλεκτραμαξών, ντηζελαμαξών, επιβαταμαξών και τέλος η διαθεσιμότητα του προσωπικού γραμμής, έλξης και κίνησης.

2) Ο καταμερισμός των σιδηροδρομικών δαπανών αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό και σύνθετο θέμα το οποίο αφορά στις σιδηροδρομικές εταιρείες αλλά και στον διαχειριστή υποδομής και στην εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού.

Η ετοιμότητα, όσον αφορά στην ΕΕΣΣΤΥ, του τροχαίου υλικού σχετίζεται άμεσα :

α) με το πρόγραμμα συντήρησης που εκτελούν οι εταιρείες – πάροχοι εκτέλεσης σιδηροδρομικού έργου,

β) με το πρόγραμμα συντήρησης τροχαίου υλικού που βρίσκεται σε μακρά ακινησία

γ) με τις ανατάξεις τροχαίου υλικού, ένα πρόγραμμα που ακόμα δεν έχει ξεκινήσει.

δ) με την επαναφορά του ενοικιαζόμενου τροχαίου υλικού στην δέουσα λειτουργική κατάσταση με εκτέλεση της προβλεπόμενης στην §8 του άρθρου 8 του Ν. 3891/2010, εκτεταμένης συντήρησης, η οποία και αυτή δεν έχει ακόμη ξεκινήσει.

Σήμερα με ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ προχώρησε σε δημοπράτηση μέρους εκ των (β),(γ) και (δ) υποχρεώσεων της.

Εδώ προκύπτει για άλλη μια φορά πόσο σημαντικό είναι η αρμοδιότητα της διαχείρισης του τροχαίου υλικού να μεταβιβαστεί στην ΕΕΣΣΤΥ, η οποία μέχρι σήμερα παρέχει δωρεάν τεχνογνωσία στην ΓΑΙΑΟΣΕ.

Ο σιδηρόδρομος σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη. Τα έργα υποδομής, επιδομής που εκτελούνται έχουν στόχο την ολοκλήρωση

-της σιδηροδρομικής ΠΑΘΕ,
-της σιδηροδρομικής Εγνατίας,
-των συνοριακών συνδέσεων,
-των συνδέσεων του τρένου με τα λιμάνια και τις ΒΙΠΕ,
-τον εκσυγχρονισμό με ηλεκτροκίνηση/σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση/ραδιοκάληψη τόσο της ΠΑΘΕ όσο και άλλων περιφερειακών δικτύων.

Η προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης του σιδηροδρόμου και ειδικότερα της ΕΕΣΣΤΥ εξαρτάται:

-από την γενικότερη ανάπτυξη της χώρας.

-από την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, εμπορευματικών κέντρων και logistics

-από την αύξηση των εμπορικών φορτίων που φτάνουν από την ΝΑ Ασία στα λιμάνια της χώρας.

-από την επιλογή ανάπτυξης του τομέα της βαριάς βιομηχανίας οχημάτων σε συνδυασμό και με άλλες βιομηχανικές εγκαταστάσεις στην χώρα (Ελληνικά Ναυπηγεία, Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, Κιολεΐδης, ΕΛΒΟ κλπ.) ή και στο εξωτερικό.

Ο ορίζοντας ολοκλήρωσης των έργων αυτών δεν είναι άμεσος. Για τα επόμενα δύο τουλάχιστον χρόνια ο σιδηρόδρομος θα βρίσκεται σε μεταβατική φάση που σημαίνει, όσον αφορά στην ΕΕΣΣΤΥ, ότι:

α) Στο επόμενο διάστημα η χρήση ηλεκτραμαξών και ντηζελαμαξών θα είναι παράλληλη με αυξανόμενη την χρήση ηλεκτραμαξών και μειούμενη την χρήση ντηζελαμαξών, καθώς το ηλεκτροκινούμενο δίκτυο θα αυξάνεται με την πρόοδο των έργων.

β) Ο προγραμματισμός τόσο των επιβατικών όσο και των εμπορικών μεταφορών και δρομολογίων πρέπει να συνδιαμορφώνεται με όλες τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές εταιρείες, να γίνεται έγκαιρα γνωστός και να συνυπολογίζει τα νέα δεδομένα σε σχέση με την εξέλιξη των έργων.

γ) Μέχρι την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων οι σιδηροδρομικές εταιρείες – δημόσιες και ιδιωτικές- πρέπει να βρίσκονται σε σιδηροδρομική επιφυλακή.

Με τα παραπάνω δεδομένα θεωρούμε συμπερασματικά ότι:

-Η συνεργασία μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιρειών είναι μονόδρομος.

-Απαιτείται συνεχής συντονισμός και έλεγχος τήρησης της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας εκ μέρους εποπτικών οργάνων είτε αυτά είναι ανεξάρτητες αρχές, είτε είναι τα αρμόδια Υπουργεία.

ΠΗΓΗ: metaforespress.gr
Tags: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

“Τουρισμός, αξία για όλους”, το μήνυμα του κλάδου στους Έλληνες

Επόμενο

Πανηγυρίζει την Κυριακή 3/6 η Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετέωρων

Διαβάστε Επίσης

ΕΛΛΑΔΑ

Δημιουργία νέου Υπερυπολογιστή Τεχνητής Νοημοσύνης στη Δυτική Μακεδονία με εθνικούς πόρους ύψους 30 εκατ. ευρώ

09.10.2025 13:22
ΕΛΛΑΔΑ

Όμιλος ΔΕΗ: Στο 90% η κατασκευή των φωτοβολταϊκών ισχύος 2,13 GW στη Δυτική Μακεδονία

09.10.2025 11:42
ΕΛΛΑΔΑ

Απόφαση-ορόσημο της ΡΑΑΕΥ για τον θεσμό των Ενεργειακών Κοινοτήτων!

09.10.2025 09:50
ΕΛΛΑΔΑ

Πάνος Ρούτσι: Ικανοποιήθηκαν τα αιτήματά του, σταμάτησε την απεργία πείνας

08.10.2025 09:57
ΕΛΛΑΔΑ

Το 1566 τρεντάρει τρελά.. στην ταινία του Υπουργείου Υγείας για τον νέο Πολυκαναλικό Μηχανισμό Εξυπηρέτησης που αλλάζει την πρόσβαση στο ΕΣΥ!

06.10.2025 11:30
ΕΛΛΑΔΑ

Νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα σε τροχιά οι πρώτοι ελληνικοί δορυφόροι

04.10.2025 13:03
ΕΛΛΑΔΑ

Ιδρύθηκε Πανελλήνιος Σύλλογος Πληγέντων Κτηνοτρόφων από Ευλογιά – Πανώλη

03.10.2025 08:19
ΕΛΛΑΔΑ

ΓΕΩΤΕΕ: Η Ελληνική Κτηνοτροφία και η Ευλογιά των Αιγοπροβάτων

02.10.2025 10:56
ΕΛΛΑΔΑ

Στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού πλέον τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ

01.10.2025 21:38
Επόμενο

Πανηγυρίζει την Κυριακή 3/6 η Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετέωρων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ

































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?