Πρωτομαγιά! Δεν είναι αργία είναι απεργία,είναι γιορτή τιμής για τους αγωνιστές που πέσαν για την κοινωνική δικαιοσύνη και την λευτεριά.Ειναι συμβολισμός συνέχισης των αγώνων ενάντια σε κάθε μορφή εκμετάλλευσης ανθρώπου από ”ανθρωπο”,αγώνων για την κατάκτηση της πραγματικής δημοκρατίας σε κάθε γωνιά του πλανήτη ,αναγκαίων αγωνων όλων μας που νιώθουμε την ευθύνη της συμμετοχής σε αυτούς για μια καλύτερη κοινωνία Με αισιοδοξία ,τόλμη ,αποφασιστικότητα ας κάνουμε τα αναγκαία καθημερινή πράξη γιατί για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Ακολούθησε μας στο YouTube



























































