TaMeteora.gr

TaMeteora.gr

Πέντε τροφές που δεν είναι τόσο υγιεινές για τα παιδιά, όσο πιστεύουμε

Πολλά τρόφιμα που επιλέγουμε να δώσουμε στα παιδιά μας δεν είναι τόσο θρεπτικά και ωφέλιμα για την υγεία τους.

Κι όταν αναφερόμαστε σε τρόφιμα δεν μιλάμε για όσα εξ ορισμού είναι ανθυγιεινά χωρίς να προσφέρουν κάποιο θρεπτικό συστατικό στον οργανισμό αλλά για χυμούς και φρούτα που είμαστε σίγουρες ότι πασχίζετε να δώσετε στα παιδιά σας.

Ο ιστότοπος parents.com δημοσίευσε μία λίστα με τα πέντε τρόφιμα που μπορεί να μην είναι και τόσο ωφέλιμα για τον οργανισμό του παιδιού ειδικά αν δεν βάλουμε μέτρο στην κατανάλωσή τους. Ποια είναι αυτά:

 

1.Χυμοί ή smoothies φρούτων

Η αυξημένη κατανάλωση φυσικών- πάντα- χυμών, περιορίζει παροδικά την όρεξη των παιδιών και αυξάνει τον κίνδυνο στομαχικών διαταραχών.

Επίσης, οι χυμοί αλλά και τα smoothies περιέχουν αρκετή ζάχαρη. Προτείνεται λοιπόν η κατανάλωση φρέσκων χυμών αλλά με μέτρο.

 

2.Crackers (τύπου Graham)

Τα κράκερ περιέχουν επεξεργασμένους υδατάνθρακες και δεν προσφέρουν διατροφικά κάτι στον οργανισμό. Επίσης, τα παιδιά δύσκολα θα περιοριστούν σε ένα μόνο κράκερ, ενώ συνήθως θέλουν να το συνοδεύουν με κάτι έξτρα. Είναι προτιμότερο λοιπόν να τρώνε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή σίκαλης.

 

3.Μαρμελάδα ή πραλίνα φουντουκιού

Ακόμα και αν τα παιδιά τρώνε τη μαρμελάδα ή τη μερέντα φουντουκιού μόνο ως πρωινό το μόνο που λαμβάνουν είναι θερμίδες.

Εάν η μαρμελάδα είναι σπιτική, μπορεί να φτιαχτεί με λιγότερη ζάχαρη και άρα λιγότερες θερμίδες. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τη μαρμελάδα με μέλι και την πραλίνα φουντουκιού με ταχίνι και φυστικοβούτυρο.

 

4.Πολλά φρούτα

Το βρετανικό υπουργείο Υγείας έχει συστήσει στους γονείς να περιορίσουν τους χυμούς ιδίως στην καθημερινή κατανάλωση των παιδιών τους.

Και αυτό, διότι η συνεχής κατανάλωση χυμών φρούτων τόσο στα παιδιά, όσο και στους ενήλικους, οδηγούν σε απότομη αύξηση των σακχάρων και καταλήγουν σε αύξηση της παχυσαρκίας, του διαβήτη αλλά και καρδιακών παθήσεων.

 

5.Ενεργειακά ποτά

Ειδικά στην εφηβεία αρκετά παιδιά που γυμνάζονται επιλέγουν να πίνουν ενεργειακά ποτά καθώς τονώνουν τον οργανισμό.

Οπως επισημαίνουν οι διαιτολόγοι, είναι λανθασμένη η άποψη ότι χρειαζόμαστε αυξημένα ποσοστά ζάχαρης και νερού για αναπλήρωση μετά από μια εντατική προπόνηση στο γυμναστήριο.

Οι ειδικοί προτείνουν η αναπλήρωση να περιλαμβάνει νερό και 20 γραμμάρια πρωτεΐνης που όπως έχει αποδειχθεί συμβάλει στην αποκατάσταση της μυϊκής μάζας.

ΠΗΓΗ: mothersblog.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πώς θα παίρνετε τις ιατρικές εξετάσεις από την Παρασκευή 25 Μαΐου

Ο Νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) είναι προ των πυλών καθώς θα εφαρμοσθεί άμεσα στις 25 Μαΐου του 2018 σε όλα τα Κράτη Μέλη της ΕΕ (χωρίς να απαιτείται εσωτερική νομοθετική εναρμόνιση), αντικαθιστώντας τους υφιστάμενους νόμους για την προστασία των δεδομένων. Αυτό σημαίνει ότι από[…]

Περισσότερα »

Τα περιττά κιλά συνδέονται με 8 τύπους καρκίνου

Το να είναι κανείς αδύνατος σε όλη την ζωή του μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης τουλάχιστον οκτώ διαφορετικών τύπων καρκίνου, σύμφωνα με έρευνα για τον καρκίνο από διεθνή ομάδα επιστημόνων. Σύμφωνα με αυτή, τα περιττά κιλά συνδέονται με την πιθανή εκδήλωση καρκίνου του στομάχου, του ήπατος, της χοληδόχου κύστης,[…]

Περισσότερα »

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *