• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
15.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Έχασε ή όχι περιουσιακά στοιχεία ο Δήμος Καλαμπάκας;

    Στην τηλεόραση TRT το χορευτικό του Συλλόγου “Η Παλαιοπαναγιά”

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

    Ανακοίνωση για τη Θεία Λειτουργία της Κυριακής στη Μονή Τιμίου Προδρόμου Μετεώρων

    Κατερίνα Παπακώστα: “Η πολιτική δεν είναι προνόμιο, αλλά χρέος…”

    Σύλληψη για κατοχή ναρκωτικών στα Τρίκαλα

    Ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημοτικό Σχολείο Βασιλικής

    Πρόσκληση Π.Ε. Τρικάλων προς Πολιτιστικούς Συλλόγους

    Η νέα σύνθεση της κυβέρνησης: Μόνο ο Δημήτρης Παπαστεργίου παραμένει από το Νομό Τρικάλων

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Καλή Ιδιωτεία κυρία Πρόεδρε…

    «Προφητείες,Ψευδαισθήσεις Και Άλλα Πολιτικά Παραμύθια»

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Αγώνας επιβίωσης με τη Λευκάδα

    Νέο ρεκόρ: 4.250 συμμετοχές σε όλους τους αγώνες του 16ου ημιμαραθώνιου Καλαμπάκα-Τρίκαλα “Θανάσης Σταμόπουλος”

    ΕΠΣ Τρικάλων: Οι αγώνες του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου και οι διαιτητές

    Βούλ(ι)α-ξε  στο τέλος!

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Έχασε ή όχι περιουσιακά στοιχεία ο Δήμος Καλαμπάκας;

    Στην τηλεόραση TRT το χορευτικό του Συλλόγου “Η Παλαιοπαναγιά”

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

    Ανακοίνωση για τη Θεία Λειτουργία της Κυριακής στη Μονή Τιμίου Προδρόμου Μετεώρων

    Κατερίνα Παπακώστα: “Η πολιτική δεν είναι προνόμιο, αλλά χρέος…”

    Σύλληψη για κατοχή ναρκωτικών στα Τρίκαλα

    Ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημοτικό Σχολείο Βασιλικής

    Πρόσκληση Π.Ε. Τρικάλων προς Πολιτιστικούς Συλλόγους

    Η νέα σύνθεση της κυβέρνησης: Μόνο ο Δημήτρης Παπαστεργίου παραμένει από το Νομό Τρικάλων

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Καλή Ιδιωτεία κυρία Πρόεδρε…

    «Προφητείες,Ψευδαισθήσεις Και Άλλα Πολιτικά Παραμύθια»

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Αγώνας επιβίωσης με τη Λευκάδα

    Νέο ρεκόρ: 4.250 συμμετοχές σε όλους τους αγώνες του 16ου ημιμαραθώνιου Καλαμπάκα-Τρίκαλα “Θανάσης Σταμόπουλος”

    ΕΠΣ Τρικάλων: Οι αγώνες του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου και οι διαιτητές

    Βούλ(ι)α-ξε  στο τέλος!

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΤΟΠΙΚΑ ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Απολογισμός θετικών και αρνητικών εξελίξεων στον σιδηρόδρομο από τον Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
05.12.2018 09:26
in ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Σε έναν απολογισμό των θετικών και αρνητικών εξελίξεων για τον σιδηρόδρομο στην περιοχή μας προχωρά ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων.

Αναλυτικά:

Επιτέλους το 2019 θα είναι ο χρόνος που όπως φαίνεται θα λειτουργήσει η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης σε ολόκληρο το μήκος της διαδρομής της. Ολοκληρώνεται έτσι ένα έργο, του οποίου η αποπεράτωση είχε στο παρελθόν εξαγγελθεί πολλές φορές, χωρίς όμως να πραγματοποιείται και η έγκαιρη υλοποίηση των σχετικών εξαγγελιών για πολλούς και διάφορους λόγους.

Το 2019 επίσης θα ξεκινήσουν και τα έργα για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας που αναμένεται να ολοκληρωθούν σε δυο περίπου χρόνια. Το έργο αυτό με επιμονή διεκδικήθηκε από τους τοπικούς φορείς και χρηματοδοτήθηκε από το ΠΕΠ Θεσσαλίας. Έτσι τους επόμενους μήνες η διαδρομή Τρίκαλα – Αθήνα θα διαρκεί τρεισήμισι ώρες, χρόνος που αναμένεται να πέσει και άλλο με την ηλεκτροκίνηση στο τοπικό δίκτυο.

Κι εδώ κάπου τελειώνουν τα θετικά νέα γιατί πρέπει να πούμε ότι υπάρχουν και δυσάρεστες εξελίξεις που δημιουργούν έντονους προβληματισμούς και πρέπει να κινητοποιήσουν τους τοπικούς φορείς.

Κατ’ αρχήν το τρένο δεν αρκεί να ταξιδεύει γρήγορα. Πρέπει να μπορούν να το χρησιμοποιούν και οι επιβάτες.

Δυστυχώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Σεπτέμβριο του 2017 και εντεύθεν, καταργώντας όλες σχεδόν τις προσφορές στις τιμές των εισιτηρίων, κατέστησε αντιδημοφιλή την χρήση του τρένου ιδιαίτερα στα δρομολόγια IC για τις υπεραστικές μετακινήσεις. Οι πληρότητες των συρμών στις μετακινήσεις αυτές είναι πια πολύ μικρές και τα ανάλογα έσοδα για το 2017 μειώθηκαν, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων της εταιρίας, κατά 1,8 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμα χειρότερη αναμένεται η εικόνα για το 2018, όπου η νέα τιμολογιακή πολιτική ίσχυσε για ολόκληρο το έτος.

Αλλά και η κυβερνητική πολιτική για το μέλλον του σιδηροδρόμου γενικότερα δείχνει να παρασύρεται σε εξαγγελίες που ακυρώνουν μεγάλες δαπάνες που έγιναν την προηγούμενη δεκαετία για τον σχεδιασμό νέων έργων, ενώ παράλληλα εξαγγέλλει μελέτες για άλλα έργα αμφίβολης, όπως θα εξηγήσουμε, χρησιμότητας και αποτελεσματικότητας.

Για παράδειγμα εξαγγέλλεται η σιδηροδρομική σύνδεση Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης, μια σύνδεση όμως η οποία υφίσταται. Η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή μάλιστα ανακαινίστηκε πλήρως πριν επτά μόλις χρόνια με μια δαπάνη ύψους 120 εκατομμυρίων ευρώ, επιτρέποντας πια ταχύτητες που φτάνουν έως και 140 Km την ώρα, ταχύτητες σε κάθε περίπτωση πολύ μεγαλύτερες από τις επιτρεπτές για εμπορικούς συρμούς. Παρόλα αυτά ούτε ένα κοντέινερ δεν μεταφέρθηκε μέχρι σήμερα ανάμεσα στα δυο λιμάνια. Η μόνη σοβαρή χρήση της γραμμής, που απέδειξε και την αξιοπιστία της, έγινε από τους Τούρκους το 2011 όταν σε ενάμιση μόλις μήνα, διάστημα κατά το οποίο ανακαίνιζαν την δική τους γραμμή, μετακίνησαν μέσω της δικής μας προς και από την Ευρώπη δέκα χιλιάδες βαγόνια με 251 συρμούς ανά κατεύθυνση.

Τις τελευταίες μέρες είχαμε και νέες εξαγγελίες για μελέτες που αφορούν στη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αλβανία μέσω νέας γραμμής από την Φλώρινα προς την Κρυσταλλοπηγή. Ο μέχρι τώρα σχεδιασμός προέβλεπε την σύνδεση με την Αλβανία μέσω Σιάτιστας σε συνδυασμό με την κατασκευή της γραμμής Καλαμπάκας – Σιάτιστας, ενός έργου για το οποίο έχουν καταρτιστεί την προηγούμενη δεκαετία μελέτες Α’ και Β’ φάσης με δαπάνη 14.208.666 ευρώ. Υπενθυμίζουμε πως για ολόκληρο τον δυτικό σιδηροδρομικό άξονα Κοζάνης – Καλαμπάκας – Ηγουμενίτσας το ποσό που δαπανήθηκε πριν δέκα χρόνια για μελέτες ξεπερνά το ποσό των εβδομήντα εκατομμυρίων ευρώ, ποσό που κινδυνεύει να πάει στο καλάθι των αχρήστων, αφού όσο περνούν τα χρόνια άλλο τόσο και οι μελέτες καθίστανται ανεπίκαιρες.

Με το δίκιο τους αγανακτούν και οι Ηπειρώτες αφού φαίνεται πως θα φθάσουμε στο 2050 και η Ήπειρος θα εξακολουθεί να είναι η μοναδική μη νησιωτική περιφέρεια χωρίς ούτε ένα μέτρο σιδηρόδρομο, ενώ ήδη μόνο για το τμήμα Καλαμπάκα – Ιωάννινα έχουν δαπανηθεί για μελέτες Α’ και Β’ φάσης 23.762.304 ευρώ.

Όλα αυτά δείχνουν πως η πολιτική επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου δυστυχώς συμπυκνώνεται στο κεντρικό νόημα της φράσης: “Μια στο καρφί και μια στο πέταλο”.

Δεν χρειάζεται και πολύς νους για να αντιληφθεί κάποιος πως για να πάει ένα κοντέινερ από τον Πειραιά στην Αδριατική δεν είναι και το καλύτερο σενάριο να το ανεβάσουμε πρώτα στο Πλατύ, να το κατεβάσουμε μετά στη Βέροια, να το ξανανεβάσουμε κατόπιν στην Φλώρινα, να το ξανακατεβάσουμε στην Κρυσταλλοπηγή για να το ξανανεβάσουμε τέλος στο Πόγραδετς.

Η διαδρομή Παλαιοφάρσαλος – Σιάτιστα – Πόγραδετς είναι σχεδόν ευθεία και άκρως ανταγωνιστική τόσο για εμπορευματικές, όσο και για επιβατικές μεταφορές. Ήδη στην Αθήνα κατοικούν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που συχνά μετακινούνται στην Αλβανία και απλά μια βόλτα αν κάνει κάποιος στον σταθμό Λαρίσης και γύρω από τα κεντρικά του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου θα δει αμέσως το πλήθος των επιχειρήσεων πούλμαν που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό. Η Φλώρινα μπορεί να συνδεθεί με το Αλβανικό σιδηροδρομικό δίκτυο μέσω Μοναστηρίου (Μπίτολα) και Οχρίδας. Ήδη οι βόρειοι γείτονές μας κατασκεύασαν σύγχρονη την γραμμή από το Μοναστήρι μέχρι τα ελληνικά σύνορα, ενώ και η δική μας γραμμή είναι και αυτή ανακαινισμένη.

Καταθέτουμε λοιπόν τους προβληματισμούς μας για να τονίσουμε πως η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου δεν μπορεί να είναι αντικείμενο πρόχειρων εξαγγελιών που απλά παράγουν μελέτες και πολύ απέχουν από το να έχουν έναν κεντρικό σχεδιασμό με σοβαρή προοπτική. Δεν είναι τυχαίο ότι η χώρα μας δυστυχώς είναι ο σιδηροδρομικός ουραγός της Ευρώπης και κινδυνεύει εν τέλει να υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο αν εξακολουθήσουμε επιπόλαια και χωρίς πυξίδα να σχεδιάζουμε έργα χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη μας τα πραγματικά δεδομένα, υποτιμώντας και αγνοώντας εντελώς όποια δουλειά έχει γίνει ως τώρα στον τομέα αυτό.

Σημείωση: Η φωτογραφία που δημοσιεύουμε μαζί με το κείμενο αυτό, μας παραχωρήθηκε ευγενικά από τον φίλο του συλλόγου μας κ. Νίκο Καραγιώργο και δείχνει την νέα γέφυρα (Σιδηροδρομική Γέφυρα 26) στην Εκκάρα Δομοκού, ένα από τα πιο δύσκολα τεχνικά της νέας γραμμής.

Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων
Tags: ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου ΤρικάλωνΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Απίστευτο περιστατικό στην Τουρκία – Έδεσε την κόρη του στο πορτμπαγκάζ και πήγε βόλτα

Επόμενο

Πρόσκληση για το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στη Βασιλική

Διαβάστε Επίσης

ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Σύλληψη για κατοχή ναρκωτικών στα Τρίκαλα

14.03.2025 17:56
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Πρόσκληση Π.Ε. Τρικάλων προς Πολιτιστικούς Συλλόγους

14.03.2025 13:23
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Η νέα σύνθεση της κυβέρνησης: Μόνο ο Δημήτρης Παπαστεργίου παραμένει από το Νομό Τρικάλων

14.03.2025 11:24
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

13.03.2025 13:47
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη Χρύσας Ντιντή με τον νέο Διοικητή της 1ης Στρατιάς, Αντιστράτηγο Σταύρο Παπασταθόπουλο

13.03.2025 13:45
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Υποχώρησε το οδόστρωμα και έπεσε σε τρύπα αυτοκίνητο στα Τρίκαλα

13.03.2025 12:36
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Ο Σ.Π.ΟΡ. Τρικάλων στις Κοκκινόλακες των Αγράφων

13.03.2025 08:44
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Μουσική και Άσκηση για την Πολλαπλή Σκλήρυνση

12.03.2025 12:00
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Στη διεθνή έκθεση Food Expo ο Γιώργος Βλαχογιάννης

12.03.2025 08:56
Επόμενο

Πρόσκληση για το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στη Βασιλική

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?