Σε μια ζεστή και όμορφη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε στο Καστράκι εκδήλωση αφιερωμένη στη Γιορτή της Μητέρας, με πρωτοβουλία του Εξωραϊστικού Μορφωτικού Ομίλου Καστρακίου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Καστρακίου.
Οι δύο σύλλογοι διοργάνωσαν έναν απογευματινό καφέ στον χώρο του ΑΒΓ, θέλοντας να τιμήσουν όλες τις μητέρες για την ανεκτίμητη προσφορά και την αγάπη που προσφέρουν καθημερινά στην οικογένεια και την κοινωνία.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για συνάντηση, συζήτηση και ανταλλαγή ευχών, μέσα σε ένα ευχάριστο και οικογενειακό περιβάλλον. Μητέρες, εκπαιδευτικοί και μέλη της τοπικής κοινωνίας έδωσαν το «παρών», περνώντας ένα ξεχωριστό απόγευμα γεμάτο χαμόγελα και συγκίνηση.
Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εκδήλωση, τονίζοντας τη σημασία της μητέρας ως πυλώνα της οικογένειας και της κοινωνικής ζωής.












































































