Υγιεινή διατροφή σε 3 απλά βήματα

Όλοι μας θέλουμε να τρεφόμαστε υγιεινά, πόσοι από εμάς όμως τα καταφέρνουν πραγματικά; Παρακάτω ακολουθούν 3 απλοί τρόποι να “αλλάξουμε” μικρές κακές συνήθειες σε νέες πιο ωφέλιμες για την υγεία μας:

- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -

 

●    όχι στην έξτρα ζάχαρη

Η ζάχαρη κι ειδικά στη λευκή επεξεργασμένη μορφή της, μπορεί να επιβαρύνει την υγεία μας. Πώς μπορούμε όμως να την αποφύγουμε χωρίς να στερηθούμε τη γλυκιά της απόλαυση; Για την ακρίβεια είναι πιο απλό απ’ ότι νομίζουμε! Οι ειδικοί προτείνουν πως μικρά βήματα προς τη μείωση της ζάχαρης κι όχι απαραίτητα την εξάλειψή της από το διαιτολόγιό μας είναι αρκετά. Πρώτα -πρώτα καλό είναι να περιορίσουμε τα επεξεργασμένα προϊόντα τα οποία περιέχουν ζάχαρη που δεν χρειαζόμαστε. Στη συνέχεια θα πρέπει να αρχίσουμε να διαβάζουμε τα συστατικά των τροφίμων που αγοράζουμε προκειμένου να ξέρουμε τι τρώμε. Τέλος μπορούμε να αντικαταστήσουμε σε κάποιες περιπτώσεις τη ζάχαρη με άλλα φυσικά γλυκαντικά όπως το μέλι, η ζάχαρη και τα φρούτα. Για να το πετύχουμε αυτό ενώ ταυτόχρονα ψωνίζουμε οικονομικά, μπορούμε πριν την επόμενη επίσκεψη στο σουπερμάρκετ να ελέγξουμε τις διάφορες προσφορές. Αν συμβουλευτούμε το νέο online ΑΒ Βασιλοπουλος φυλλαδιο θα βρούμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά στις πιο συμφέρουσες τιμές.

 

●    όχι στο πολύ αλάτι

Το αλάτι όπως και η ζάχαρη δίνουν γεύση στη ζωή μας, το πολύ αλάτι όμως μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες για την υγεία μας καταστάσεις όπως η υπέρταση. Πολλές τροφές περιέχουν από μόνες τους αλάτι όσο και ζάχαρη και γι΄αυτό εξάλλου είναι και τόσο νόστιμες (βλέπε φρούτα και λαχανικά). Όταν όμως λέμε να περιορίσουμε το αλάτι εννοούμε αυτό που εμείς προσθέτουμε και μάλιστα σε αφθονία στα φαγητά μας ή αυτό που υπάρχει στα επεξεργασμένα τρόφιμα. Αρκεί να σημειώσουμε ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει να τρώμε μόνο τα ¾ από ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι κάθε μέρα! Με τι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε; Μα φυσικά με μπαχαρικά! Θα τα βρούμε τώρα στο online φυλλάδιο My Market  μαζί με πολλά προϊόντα σε τιμές προσφοράς. Τα διάφορα μπαχαρικά όπως το πιπέρι, ο κουρκουμάς, το τζίντζερ, το κάρυ κι ένα σωρό άλλα εκτός του ότι κάνουν το φαγητό μας μοναδικά γευστικό, έχουν, σε αντίθεση με το αλάτι, πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας.

●    ναι στο νερό

Να και κάτι που δεν πρέπει να κόψουμε, αλλά για την ακρίβεια να προσθέσουμε και μάλιστα σε αφθονία στην καθημερινότητά μας. Οι ειδικοί λένε ότι όσο περισσότερο νερό πίνουμε τόσο περισσότερο ωφελούμε τον οργανισμό μας αφού με τον τρόπο αυτό μένουμε ενυδατωμένοι, περιορίζουμε την κατακράτηση και βοηθάμε σημαντικά τον μεταβολισμό μας. Δύο με τρία λίτρα την ημέρα ανάλογα με το βάρος μας είναι αρκετά για να μας κρατήσουν ενυδατωμένους. Αν όμως θέλουμε έξτρα βοήθεια, κι ειδικά τώρα που πέρασε το καλοκαίρι, μπορούμε πάντα να ενισχύσουμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας με τα προϊόντα που θα βρούμε σε έκπτωση στον νέο κατάλογο LR world Σεπτέμβριος 2019 και που θα μας βοηθήσουν να αναζωογονηθούμε άμεσα!

Με τα παραπάνω μικρά τρικ μπορούμε να κάνουμε αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες προς το καλύτερο εύκολα και χωρίς κόπο!

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ