• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
13.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Μετεώρων Παρέα: Παρουσίαση Παραμυθιού και Διήμερο Σεμινάριο Κρητικών Χορών

    Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

    Οι απαντήσεις του Δημάρχου Μετεώρων στην 1η Λογοδοσία του 2025

    Ενέκρινε τον νέο κανονισμό κοινόχρηστων χώρων το Δημοτικό Συμβούλιο – Αναβολή ζήτησε η Αντιπολίτευση

    Πληθαίνουν οι επισκέψεις αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας

    Νέο ιατρείο στα Τρίκαλα | Ελένη Κιλικίδου-Ροποτίνου, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

    Τα θέματα που εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Μετεώρων

    Θέση εργασίας σε Τουριστικό Γραφείο στα Μετέωρα – Καλαμπάκα

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

    Συγχαρητήρια επιστολή της Μαρίνας Κοντοτόλη για την επιτυχία του χρυσού Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Μετεώρων Παρέα: Παρουσίαση Παραμυθιού και Διήμερο Σεμινάριο Κρητικών Χορών

    Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

    Οι απαντήσεις του Δημάρχου Μετεώρων στην 1η Λογοδοσία του 2025

    Ενέκρινε τον νέο κανονισμό κοινόχρηστων χώρων το Δημοτικό Συμβούλιο – Αναβολή ζήτησε η Αντιπολίτευση

    Πληθαίνουν οι επισκέψεις αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας

    Νέο ιατρείο στα Τρίκαλα | Ελένη Κιλικίδου-Ροποτίνου, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

    Τα θέματα που εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Μετεώρων

    Θέση εργασίας σε Τουριστικό Γραφείο στα Μετέωρα – Καλαμπάκα

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

    Συγχαρητήρια επιστολή της Μαρίνας Κοντοτόλη για την επιτυχία του χρυσού Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΟΣΜΟΣ

Πώς η Σήραγγα της Μάγχης άλλαξε για πάντα την Ευρώπη -Ενα από τα 7 θαύματα του σύγχρονου κόσμου

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
26.09.2019 12:14
in ΚΟΣΜΟΣ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Τη χαρακτήρισαν «ένα από τα επτά θαύματα του σύγχρονου κόσμου». Κι όχι άδικα, αφού η σήραγγα της Μάγχης, το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τούνελ του κόσμου, είναι ένας άθλος της μηχανικής, που χρειάστηκε κάπου δύο αιώνες για να κατασκευαστεί.

Στις 6 Μαϊου του 1994 η βασίλισσα Ελισάβετ και ο τότε πρόεδρος της Γαλλίας, Φρανσουά Μιτεράν έκαναν το πρώτο επίσημο ταξίδι από το Φόλκστοουν στο Κεντ μέχρι το Κοκέλ στο Πα-ντε-Καλέ εγκαινιάζοντας τη σήραγγα της Μάγχης. Έκτοτε κάπου 430 εκατομμύρια ταξιδιώτες πέρασαν από το τούνελ, απ’ όπου διακινείται και το ένα τέταρτο των αγαθών μεταξύ της Βρετανίας και της ηπειρωτικής Ευρώπης.

Μέχρι να ολοκληρωθεί, ωστόσο, η σήραγγα της Μάγχης -που δεν είναι μία, αλλά τρεις: δυο για τρένα και μια μικρότερη βοηθητική- κόστισε δισεκατομμύρια ευρώ και αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις, εκπλήξεις και καθυστερήσεις.

Η ιστορία της σήραγγας της Μάγχης ξεκινά από την εποχή του Ναπολέοντα
Την ιδέα της σύνδεσης Γαλλίας και Αγγλίας με τούνελ συνέλαβε το 1802 ο Γάλλος μηχανικός Αλμπέρ Ματιέ Φαβιέ, που υπέβαλε και σχέδια στον Ναπολέοντα για μια σήραγγα κάτω από το Στενό της Μάγχης που θα χρησιμοποιούσαν ιππήλατες άμαξες καθώς και τη δημιουργία ενός τεχνητού νησιού κάπου στο μέσον της διαδρομής, όπου οι άμαξες θα άλλαζαν άλογα.

Στη διάρκεια του 19ου αιώνα περίπου εκατό σχέδια εκπονήθηκαν ως εναλλακτική πρόταση στη διέλευση διά θαλάσσης του Στενού περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων προτάσεις για γέφυρες και υπόγεια τούνελ. Το 1855 μια ιδέα του Γάλλου Τομέ ντε Γκαμόντ για συρμό που θα διερχόταν από μια σήραγγα κέρδισε την έγκριση της βασίλισσας Βικτωρίας και του Γάλλου αυτοκράτορα Ναπολέοντα Γ΄, ενώ ο Άγγλος μηχανικός και ιδιοκτήτης ορυχείων, Γουίλιαμ Λόου, βρήκε τη λύση στο ακανθώδες πρόβλημα του εξαερισμού. Το 1872 συγκροτήθηκε η πρώτη επιτροπή και στην πενταετία 1878-1883 άνοιξαν τα πρώτα δύο χιλιόμετρα της διαδρομής, αλλά οι εργασίες σταμάτησαν, όταν η βρετανική πλευρά επικαλέστηκε «στρατηγικούς λόγους», προφανώς λόγω φόβων για την εθνική της ασφάλεια.

Η αναβίωση του εγχειρήματος τον εικοστό αιώνα
Χρειάστηκε να περάσουν δύο Παγκόσμιοι πόλεμοι για να αναβιώσει το σχέδιο το 1957, όταν συγκροτήθηκε η Ομάδα Μελέτης της σήραγγας της Μάγχης και άλλη μια δεκαετία μέχρι οι δύο κυβερνήσεις, Γαλλίας και Βρετανίας πάρουν την απόφαση για την κατασκευή της.

Τα έργα ξεκίνησαν το 1973 και τα μηχανήματα προχώρησαν κάπου 300 μέτρα από τη γαλλική πλευρά στο Σανγκάτ και άλλα 400 κοντά στο Ντόβερ, απέναντι. Αλλά το 1975 ο τότε πρωθυπουργός της Βρετανίας, Χάρολντ Γουίλσον έβαλε φρένο επικαλούμενος την μεγάλη επιβάρυνση που θα είχε το έργο στον προϋπολογισμό της χώρας του. Όταν ανέλαβε, ωστόσο, την εξουσία η Μάργκαρετ Θάτσερ το 1979 και ο Φρανσουά Μιτεράν στη Γαλλία δύο χρόνια αργότερα, η ιδέα της σύνδεσης της ηπειρωτικής Ευρώπης με τη Βρετανία επανήλθε με ομάδα ειδικών από τις δύο χώρες να καταθέτει τέσσερις προτάσεις:

-μια γέφυρα που θα χρησιμοποιούσαν τρένα και οχήματα
-ένας συνδυασμός γέφυρας και τούνελ
-μια σήραγγα για τρένα και οχήματα
-ή μια σήραγγα μόνον για συρμούς.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο η Θάτσερ και η πλειοψηφία των Βρετανών προτιμούσαν μια οδική σύνδεση, ενώ στη Γαλλία τη σιδηροδρομική. Τελικά επικράτησε το σχέδιο για διπλό υποθαλάσσιο τούνελ, το “Eurotunnel” με τη γαλλο-βρετανική συμφωνία που υπεγράφη τον Φεβρουάριο του 1986 στο Καντέρμπουρι.

Η διάνοιξη της σήραγγας της Μάγχης ξαναξεκίνησε από την αγγλική πλευρά τον Δεκέμβριο του 1987 και από τη γαλλική τρεις μήνες αργότερα. Τα τεράστια σκαπτικά μηχανήματα με τις περιστρεφόμενες κοπτικές κεφαλές χρειάστηκαν ένα μήνα δουλειάς για κάθε χιλιόμετρο και την 1η Δεκεμβρίου του 1990 εργάτες από τις δύο πλευρές τρύπησαν το τελευταίο στρώμα βράχου και ένωσαν τα δύο τούνελ σε ένα.

Οι 13.000 εργάτες χρειάστηκαν έξι χρόνια για την κατασκευή του μήκους άνω των 50 χιλιομέτρων τούνελ, τα 38 εκ των οποίων βρίσκονται κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας -σε βάθος κατά μέσο όρο 45 μέτρων- καθιστώντας τη σήραγγα της Μάγχης τη μεγαλύτερη υποβρύχια σήραγγα στον κόσμο.

Εννιά εργάτες έχασαν τις ζωές τους κατά την κατασκευή του έργου, επτά εκ των οποίων Βρετανοί. Αναπόφευκτα ένας τέτοιος άθλος μηχανικής καθώς και το τεράστιο εργατικό δυναμικό που χρησιμοποιήθηκαν είχαν υψηλό κόστος, που υπολογίστηκε το 1994 στα 4,65 δισ. λίρες -80% πάνω από το αρχικά προβλεπόμενο κόστος. Από τις τεράστιες ποσότητες των μπάζων που εξορύχθηκαν δημιουργήθηκε ένας ολόκληρος προστατευόμενος βιότοπος, το Samphire Hoe στη βρετανική πλευρά, όπου χρησιμοποιήθηκαν 4,9 εκατ. κυβικά μέτρα κιμωλίας.

Από τα εγκαίνιά της πριν από ένα τέταρτο του αιώνα η σήραγγα της Μάγχης έγινε αρκετές φορές πρώτη είδηση για λάθος λόγους: από τον εγκλωβισμό χιλίων επιβατών στους συρμούς του Eurostar τον Φεβρουάριο του 1996 λόγω βραχυκυκλώματος, μέχρι πυρκαγιές και διακοπή της λειτουργίας της λόγω απεργιών. Πέραν αυτών η σήραγγα της Μάγχης ελκύει σαν μαγνήτης μετανάστες από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, που προσπάθησαν -και πολλές φορές κατάφεραν- χρησιμοποιώντας το τούνελ να περάσουν στη Βρετανία.

Αλλά ο ενθουσιασμός του κοινού δεν μειώθηκε λόγω τέτοιων περιστατικών για τη σήραγγα της Μάγχης. Κι αυτό γιατί αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας σύνδεσμος μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της ηπειρωτικής Ευρώπης, πέραν της ιδιαίτερα συμβολικής σημασίας που έχει στην εποχή του Brexit: κάπου 4,5 εκατομμύρια τουρίστες χρησιμοποιούν τη σήραγγα της Μάγχης ετησίως και περίπου 1,7 εκατομμύρια φορτηγά που μεταφέρουν αγαθά αξίας γύρω στα 140 δισ. ευρώ το χρόνο.

«Έβαλε ξανά στο παιχνίδι τα σιδηροδρομικά ταξίδια», λέει ο Μαρκ Σμιθ, ιδρυτής του βρετανικού δικτυακού τόπου The Man in Seat 61, για τα σιδηροδρομικά ταξίδια. «Άλλαξε την αντίληψη ότι πρέπει να πάρεις το αεροπλάνο για να ταξιδέψεις στις Βρυξέλλες και το Παρίσι, όπως για να πας στην Αυστραλία και μετέτρεψε τις δύο αυτές πρωτεύουσες σε κοντινούς προορισμούς».

Tags: ΜΑΓΧΗΣΥΡΑΓΓΑ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Στοίχημα: «Παιχνίδι» με τα γκολ σε Ισπανία και Ιταλία!

Επόμενο

«Καρφωτά» με το 2.35 στο «Ιπουρούα»!

Διαβάστε Επίσης

ΚΟΣΜΟΣ

Εκοιμήθη ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος

25.01.2025 10:23
ΚΟΣΜΟΣ

Οι αλλαγές που έκανε από τις πρώτες ώρες ο Ντόναλντ Τραμπ

21.01.2025 10:48
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΚΟΣΜΟΣ

Ανεξέλεγκτη η πυρκαγιά στο Λος Άντζελες με πέντε εφιαλτικά μέτωπα

09.01.2025 19:37
ΚΟΣΜΟΣ

Τροχαίο επικών διαστάσεων: Θρυματίστηκαν 7,4 εκατ. – Δύο Ferrari συγκρούστηκαν με μια McLaren και μια Bentley

30.11.2024 10:41
AP Photo/Nell Redmond - cnn.gr
ΚΟΣΜΟΣ

Νέος πρόεδρος των ΗΠΑ ο Ντόναλντ Τραμπ

06.11.2024 10:54
ΚΟΣΜΟΣ

Αμερικανικές εκλογές: Οι Ρεπουμπλικάνοι κερδίζουν τον έλεγχο της Γερουσίας – Ο Τραμπ εξασφαλίζει 246 εκλέκτορες, η Χάρις 187

06.11.2024 08:42
ΚΟΣΜΟΣ

Αμερικανικές εκλογές 2024: Έφτασε η ώρα της κρίσης για Χάρις και Τραμπ – Το χρονοδιάγραμμα και τα σενάρια για το αποτέλεσμα

05.11.2024 10:12
freepik.com
ΚΟΣΜΟΣ

«Ετοιμάστε φαγητά και φάρμακα για 72 ώρες» – Σύσταση σοκ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

03.11.2024 19:32
FREEPIK
ΚΟΣΜΟΣ

Έως και 2,5 εκατ. τόνους ηλεκτρονικών αποβλήτων θα παράγει η τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2030

29.10.2024 10:06
Επόμενο

«Καρφωτά» με το 2.35 στο «Ιπουρούα»!

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?