• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
16.07.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Το Detailhools γιορτάζει…

    Τι δουλειά έχει η ΤΕΡΝΑ στην Αύρα;

    Πωλούνται πάγκοι-βάρη γυμναστηρίου, μαζί και χωριστά

    Τα τρομακτικά τέρατα της ελληνικής μυθολογίας ζωντάνεψαν στη Βιβλιοθήκη

    Πανηγυρίζει το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στην Καλαμπάκα

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: «Φυσάω και σκορπίζω χρώματα!…» Φυσάμε – Παίζουμε – Δημιουργούμε!

    Πωλείται Κλιματιστικό FUJITSU 18.000 BTU INVERTER σε άριστη κατάσταση

    Επιμελητήριο Τρικάλων: Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    Ευχαριστήριο – Echoes of Meteora 2025_music festival

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ συνέχεια…

    Ευχαριστήριο της Ομάδας Πρωτοβουλίας Χασιωτών

    Mundial 1982. Ο Σάντρο Περτίνι και η «ανθεκτική δημοκρατία»

    Στην άκρη της πόλης ανθίζει μια ζεστή αγκαλιά – Κάθε πλάσμα αξίζει έναν ήλιο να ανατέλλει

    Δρομείς της Συνείδησης – Μαραθώνιος Ευθύνης

    Νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ για διαγραφή φοιτητών από τα πανεπιστήμια της χώρας

    Εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί του Ιουλίου: Ούτε ένας φραπέ από το Υπουργείο Παιδείας

    Εξουσία: Αφροδισιακό ή Παραισθησιογόνο;

    Πού χάθηκαν οι κόμβοι της Καλαμπάκας; – Aνοιχτή  επιστολή του Β. Αγγέλη

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Συλλυπητήριο του Α.Σ. Μετέωρα για τον θάνατο του Τάκη Ρούσσα

    Έφυγε από τη ζωή ο Τάκης Ρούσας, η παλιά δόξα του ΑΟΤ

    Ο Παναθηναϊκός πήρε από τον Άρη τον 17χρονο Φίλιππο Ν. Μπαζούκη

    Νέα εποχή, νέα όνειρα για τον “Άθλο” Καλαμπάκας – Στη Σαρακίνα η έδρα της Σχολής Ποδοσφαίρου

    Ο επικυρωμένος από την Γ.Γ.Α. κατάλογος των σωματείων της ΕΠΣ Τρικάλων

    Το νέο Δ.Σ. της Αθλητικής Ένωσης Κρύας Βρύσης

    Στο Summer Camp Valencia cf Academy ο Άθλος Καλαμπάκας

    «Τρία στα τρία» για τον Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα Κενταύρεια 2025!

    Στο κάμπ της Βαλένθια στην Χαλκίδα ο “Άθλος” Καλαμπάκας

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ
    depositphotos.com

    Μεσογειακή τάρτα με κοτόπουλο

    Αλέκα Πλακονούρη: «Η λογοτεχνία μπορεί να φωτίσει απεριόριστα το βλέμμα μας»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ο Περίπατος του Αριστοτέλη» του Ζήση Παπαϊωάννου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράτα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Μαρία Δήμου: «Ο κυνισμός αρχίζει και γίνεται μόδα»

    depositphotos.com/gr

    Μπιφτέκια τυλιγμένα σε μπέικον

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Το Detailhools γιορτάζει…

    Τι δουλειά έχει η ΤΕΡΝΑ στην Αύρα;

    Πωλούνται πάγκοι-βάρη γυμναστηρίου, μαζί και χωριστά

    Τα τρομακτικά τέρατα της ελληνικής μυθολογίας ζωντάνεψαν στη Βιβλιοθήκη

    Πανηγυρίζει το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στην Καλαμπάκα

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: «Φυσάω και σκορπίζω χρώματα!…» Φυσάμε – Παίζουμε – Δημιουργούμε!

    Πωλείται Κλιματιστικό FUJITSU 18.000 BTU INVERTER σε άριστη κατάσταση

    Επιμελητήριο Τρικάλων: Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    Ευχαριστήριο – Echoes of Meteora 2025_music festival

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ συνέχεια…

    Ευχαριστήριο της Ομάδας Πρωτοβουλίας Χασιωτών

    Mundial 1982. Ο Σάντρο Περτίνι και η «ανθεκτική δημοκρατία»

    Στην άκρη της πόλης ανθίζει μια ζεστή αγκαλιά – Κάθε πλάσμα αξίζει έναν ήλιο να ανατέλλει

    Δρομείς της Συνείδησης – Μαραθώνιος Ευθύνης

    Νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ για διαγραφή φοιτητών από τα πανεπιστήμια της χώρας

    Εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί του Ιουλίου: Ούτε ένας φραπέ από το Υπουργείο Παιδείας

    Εξουσία: Αφροδισιακό ή Παραισθησιογόνο;

    Πού χάθηκαν οι κόμβοι της Καλαμπάκας; – Aνοιχτή  επιστολή του Β. Αγγέλη

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Συλλυπητήριο του Α.Σ. Μετέωρα για τον θάνατο του Τάκη Ρούσσα

    Έφυγε από τη ζωή ο Τάκης Ρούσας, η παλιά δόξα του ΑΟΤ

    Ο Παναθηναϊκός πήρε από τον Άρη τον 17χρονο Φίλιππο Ν. Μπαζούκη

    Νέα εποχή, νέα όνειρα για τον “Άθλο” Καλαμπάκας – Στη Σαρακίνα η έδρα της Σχολής Ποδοσφαίρου

    Ο επικυρωμένος από την Γ.Γ.Α. κατάλογος των σωματείων της ΕΠΣ Τρικάλων

    Το νέο Δ.Σ. της Αθλητικής Ένωσης Κρύας Βρύσης

    Στο Summer Camp Valencia cf Academy ο Άθλος Καλαμπάκας

    «Τρία στα τρία» για τον Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα Κενταύρεια 2025!

    Στο κάμπ της Βαλένθια στην Χαλκίδα ο “Άθλος” Καλαμπάκας

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ
    depositphotos.com

    Μεσογειακή τάρτα με κοτόπουλο

    Αλέκα Πλακονούρη: «Η λογοτεχνία μπορεί να φωτίσει απεριόριστα το βλέμμα μας»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ο Περίπατος του Αριστοτέλη» του Ζήση Παπαϊωάννου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράτα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Μαρία Δήμου: «Ο κυνισμός αρχίζει και γίνεται μόδα»

    depositphotos.com/gr

    Μπιφτέκια τυλιγμένα σε μπέικον

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Ο ελληνικός σιδηρόδρομος να αναπτυχθεί

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
07.05.2021 12:20
in ΕΠΙΛΟΓΕΣ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες γιορτάζεται το 2021 ως Ευρωπαϊκό Ετος Σιδηροδρόμων. Η επιλογή αυτή της Ε.Ε. δεν είναι τυχαία. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την οικονομική ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση.

Αποτελεί ισχυρή πραγματικότητα από τη Βιομηχανική Επανάσταση μέχρι και σήμερα, όπου το ζητούμενο είναι η μεταστροφή στην «πράσινη οικονομία» μέσω του Green Deal.

Ακόμη και τώρα στις δυσμενείς συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, ο σιδηρόδρομος καλείται να συμβάλει στην προσπάθεια για να βγούμε από την ύφεση. Το Ταμείο Ανάκαμψης θα κατευθύνει σημαντικούς πόρους σε έργα σιδηροδρομικής υποδομής.

Στην Ελλάδα, έπειτα από μια περίοδο 5 χρόνων που πραγματοποιήθηκε μια αξιοσημείωτη πρόοδος, κατά τα τελευταία δύο χρόνια η δυναμική αναστράφηκε με αποτέλεσμα η κατάσταση στον σιδηρόδρομο να παραμένει στάσιμη. Η πραγματική και μεγάλη δυναμική του μέσου διαφάνηκε με την ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης τον Απρίλιο του 2019, εμβληματικού έργου όπου μείωσε δραστικά τη χρονοαπόσταση της διαδρομής σε 3 ώρες και 50 λεπτά, αυξάνοντας κατακόρυφα και τον αριθμό των επιβατών.

Παράλληλα η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με τη σιδηροδρομική υποδομή από το 2013 και οι συμφωνίες για μεταφορές εμπορευμάτων μέσω της χώρας μας προς τη Βόρεια Ευρώπη, έδειξαν ότι υπάρχει προοπτική και στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών.

Στην Ελλάδα η αγορά εμπορευματικών μεταφορών παραμένει σημαντικά συρρικνωμένη, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ευρώπη.

Απόδειξη των δυνατοτήτων που υπάρχουν και της τάσης μεταστροφής του αρνητικού περιβάλλοντος, που ήταν εμφανές σε όλη την προηγούμενη δεκαετία αποτελεί η δραστηριοποίηση μεγάλων παικτών στην Ελλάδα (είτε της ιταλικής FS που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είτε της αυστριακής OBB όπου συμμετέχει σε κοινοπραξία με τον όμιλο Gold-air).

Δυστυχώς, αντί αυτά να παρακινήσουν την Πολιτεία να ολοκληρώσει τα έργα που υπολείπονται (Συστήματα ασφαλείας, ανάταξη υποδομών, σύνδεση με λιμάνια της περιφέρειας και νέα γραμμή προς Ειδομένη) προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο, αυτήν την περίοδο κυριαρχεί στασιμότητα που θέτει σε κίνδυνο την προοπτική των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Αντί να αυξάνεται η δυναμικότητα του δικτύου (που ταυτόχρονα σημαίνει ότι αυξάνονται οι διαθέσιμοι διάδρομοι και δίνεται η δυνατότητα μεγαλύτερης διακίνησης φορτίων αλλά και πύκνωσης των επιβατικών δρομολογίων), βαίνει μειούμενη γιατί δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση εδώ και χρόνια.

Αντί να συζητάμε και να εργαζόμαστε όλοι πυρετωδώς για το πώς θα αξιοποιηθεί το Θριάσιο, πώς θα γίνει λειτουργικότερη η σύνδεσή του με το Ικόνιο για να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δυνατότητες του λιμανιού, αντί να επιδιώκουμε την άμεση λειτουργία της νέας γραμμής προς Ειδομένη και να αναζητούμε τρόπους για να εκσυγχρονιστεί η σύνδεση με Τουρκία και Βουλγαρία, χανόμαστε σε εξαγγελίες που πολλές φορές απέχουν έτη φωτός από την πραγματικότητα.

Κανείς από εμάς τους σιδηροδρομικούς, για παράδειγμα, δεν μπορεί να αντιληφθεί πώς θα πολλαπλασιαστούν οι δυνατότητες του λιμανιού του Πειραιά, όταν αυτό συνδέεται με το Θριάσιο και την Εθνική Υποδομή με μονή γραμμή. Να σημειωθεί ότι ένας εμπορευματικός συρμός θα πρέπει να διασχίσει και τις γραμμές του Προαστιακού Αθήνας για να εισέλθει ή να εξέλθει στο εμπορευματικό κέντρο!

Δυστυχώς, στην Ελλάδα, από το 2010 η 3η πληθυσμιακά πόλη (Πάτρα), η οποία αποτελεί και σημαντική πύλη εισόδου – εξόδου εμπορευμάτων με το λιμάνι της, δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με την πρωτεύουσα (παρά το γεγονός ότι η σύνδεση υπήρχε ήδη ενεργή από την εποχή του Χ. Τρικούπη, το τέλος του 19ου αιώνα). Αναξιοποίητο παραμένει και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης που η σύνδεση ήδη υφίσταται και θα μπορούσε άμεσα να αξιοποιηθεί.

Σε αντίθεση με την Ελλάδα, η γειτονική Τουρκία κατασκεύασε ένα υπερσύγχρονο λιμάνι για containers στη Ραιδεστό, το Barbaros Asyaport και η Βουλγαρία ανακαίνισε και εκσυγχρόνισε τον σταθμό του Svilengrad. Ετσι, οι δύο χώρες συνδέονται σιδηροδρομικά και με ηλεκτροκίνηση.

Ο σιδηρόδρομος, ταυτόχρονα, θα πρέπει να διατηρεί και τον κοινωνικό του ρόλο καθώς διαχρονικά αποτελεί μέσο για τη μεταφορά ευπαθέστερων κοινωνικά ομάδων. Τα τρένα συνδέουν τον κόσμο οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Σε όλη την Ευρώπη το κράτος επιδοτεί τις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές μέσω των ΥΔΥ (Υπηρεσίες Δημοσίου Συμφέροντος), ενώ στην Ελλάδα αυτές διεξάγονται, αποκλειστικά, από την ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την ιδιωτικοποίησή της το 2017.

Η ετήσια κρατική επιδότηση είναι μικρή σε σχέση με τα ποσά που δίνονται στην Ε.Ε. Τα κονδύλια για τον σιδηρόδρομο θα πρέπει να αυξηθούν, δεσμεύοντας όμως τους παρόχους για πραγματοποίηση επενδύσεων που θα αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες στον επιβάτη υπηρεσίες αλλά και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων.

Εναλλακτικά, θα πρέπει να επανεξεταστεί η δυνατότητα για δημιουργία Δημόσιας Σιδηροδρομικής Επιχείρησης.

Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας είδαμε ότι ο σιδηρόδρομος δεν αντιμετωπίστηκε ισότιμα με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς, λαμβάνοντας υποπολλαπλάσια ενίσχυση από τα μέσα που τον ανταγωνίζονται (αεροπορικές εταιρείες – ΚΤΕΛ). Επιπλέον διαπιστώθηκε άνιση μεταχείριση στη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών (πλαφόν 65% στην πληρότητα σε αντίθεση με το 100% στα αεροπλάνα).

Αυτή είναι ίσως απτή απόδειξη ότι η Πολιτεία ποτέ δεν κατάφερε να αντιληφθεί τις επιχειρησιακές και αναπτυξιακές δυνατότητες του σιδηροδρόμου. Συγχρόνως, είναι και απόδειξη της διαχρονικής πριμοδότησης του οδικού λόμπι, πολιτική που δημιουργεί στρεβλώσεις στο παραγωγικό μοντέλο της χώρας.

Χρειαζόμαστε άμεσα αποφάσεις και δράσεις. Να προχωρήσει η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής, οι εργασίες για την ανάταξη του δικτύου. Να μη χαθεί η ευκαιρία και η δυναμική που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια.

Η Ε.Ε. δείχνει τον δρόμο με το Green Deal και το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο. Η χώρα μας πρέπει, επιτέλους, να τον ακολουθήσει αποκαθιστώντας τις στρεβλώσεις στο παραγωγικό της μοντέλο, δημιουργώντας αναπτυξιακή προοπτική.

Χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας μπορούν να δημιουργηθούν αν αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του μέσου. Με εργασιακά δικαιώματα που διασφαλίζουν τα συνδικάτα με τις συλλογικές συμβάσεις που ισχύουν σήμερα στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και που θα πρέπει να αγωνιστούμε και εμείς οι εργαζόμενοι για να μετατραπούν σε κλαδικές.

Τα συνδικάτα των μηχανοδηγών συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο στην Ευρώπη για τη διαμόρφωση και προώθηση αυτών των πολιτικών. Οι μηχανοδηγοί θα συμβάλουν προσθετικά και θα ενισχύσουν κάθε προσπάθεια. Καμία μέρα δεν μπορεί να χαθεί για τον σιδηρόδρομο στη χώρα.

Tags: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Παπα–Θύμιος Βλαχάβας: Η προδομένη επανάσταση [E’ μέρος]

Επόμενο

Σκηνοθέτησε την απαγωγή της με σκοπό να αποσπάσει λύτρα 3.000 ευρώ

Διαβάστε Επίσης

ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πώς να μειώσετε το άγχος για τα μακρινά ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

04.03.2025 17:19
pexels.com
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Γιατί είναι τόσο δημοφιλή τα κορεάτικα καλλυντικά; Οι λόγοι που έχουν κερδίσει την προσοχή μας

19.01.2025 19:31
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πώς να ζεστάνω το αυτοκίνητό μου με μία κίνηση -Γιατί πρέπει να πατάω το κουμπί του AC

21.12.2024 10:49
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

MacBook για Δημιουργικούς Επαγγελματίες: Γιατί Είναι η Καλύτερη Επιλογή για Σχεδιαστές και Προγραμματιστές

04.11.2024 16:46
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Coca-Cola στην Ελλάδα: Ολοκλήρωση Αντιπλημμυρικού Έργου στα Τρίκαλα

16.10.2024 11:31
https://depositphotos.com/home.html
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πρακτικές Πράσινου Τουρισμού στη Διατήρηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

11.09.2024 12:56
https://www.pexels.com
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Δημιουργήσετε μια υπαίθρια όαση με έπιπλα κήπου & παιχνίδια εξωτερικού χώρου

01.07.2024 15:21
https://www.shutterstock.com
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πώς οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν στις κοινωνικές προκλήσεις

27.06.2024 15:27
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πως παίρνω καλή τιμή για αγορά συρόμενης γκαραζόπορτας;

20.05.2024 13:29
Επόμενο

Σκηνοθέτησε την απαγωγή της με σκοπό να αποσπάσει λύτρα 3.000 ευρώ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ

































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?