• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
04.10.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Βρέθηκε κινητό τηλέφωνο στην Καλαμπάκα

    Σήμερα το απόγευμα το Thessaly Hot Air Balloon Festival 2025 στον Άγιο Θεοδόσιο Μετεώρων – Δηλώστε συμμετοχή για τη δωρεάν μετακίνηση!

    Την Κυριακή (5/10) το 40ήμερο μνημόσυνο του Νικολάου Φλέτσιου

    ΔΕΕΠ ΤΡΙΚΑΛΩΝ: 51 χρόνια Νέα Δημοκρατία

    Καινούργιο τμήμα για 3χρονα αστεράκια στη σχολή χορού “Χορός και Έκφραση” της Δήμητρας Κανάτα

    Εξαιρετική συμμετοχή της Β’ Παθολογικής του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων στο 28ο Συνέδριο Εσωτερικής Παθολογίας

    Έφυγε από τη ζωή η Πρεσβυτέρα Αικατερίνη Δούλη

    Στις 12/10 η 17η Γιορτή Κάστανου στην Καστανιά

    Στην Παγκόσμια Ημέρα κατά της λύσσας συμμετείχε το Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η σύγχρονη πραγματικότητα απαιτεί εγρήγορση και διαφορετική προσέγγιση της οικονομικής κι εργασιακής κατάστασης

    Άγιος Διονύσιος Αρεοπαγίτης, Νίτσε, Καζαντζάκης – Συζήτηση με άρωμα καφέ

    ΦΟΔΣΑ Θεσσαλίας: Νέα εποχή στη διαχείριση Απορριμμάτων με τη σφραγίδα του Δημάρχου Μετεώρων

    Γιώργος Τσιάκαλος: Ραντεβού στην απεργία της ΑΔΕΔΥ, την Τετάρτη 1/10

    Το δεσποτάτο των “Ιδεών” και ο ρόλος του στην ιστορική εξέλιξη

    Γυρίσματα σε Μετέωρα και στο Σπήλαιο Θεόπετρας για την παραγωγή «Ιερή Γεωλογία – Μετέωρα»

    Δελτίο τύπου του Συλλόγου “Ζωντανός Ασπροπόταμος”

    Μπάμπης Παπαδόπουλος: «Η ΠΑΔΥΘ θυσιάστηκε – ευθύνες και κόστος για τους πολίτες της Καρδίτσας»

    Ο δικός μας “δρόμος”…

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    ΕΠΣΤ: Το πρόγραμμα και οι διαιτητές των αγώνων πρωταθλήματος και κυπέλλου 4-5 Οκτωβρίου

    Στις 15 Μαρτίου 2026 ο 17ος Ημιμαραθώνιος Καλαμπάκα-Τρίκαλα Θανάσης Σταμόπουλος

    Παιδικό Ε.Σ.ΚΑ.Θ. – άπαντες στο βατήρα εκκίνησης για το πρώτο τζάμπολ της νέας σεζόν

    Τα ΄΄Τρίκαλα Basket΄΄ live στην T.V.

     Elite League: Το Σάββατο 4/10 ο ΑΟ Τρίκαλα ρίχνεται στη μάχη του Πρωταθλήματος

    Α2 ΕΣΚΑΘ – β΄ όμιλος: Το πρόγραμμα με ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής

    Την επιστροφή του Θοδωρή Φορτούνη ανακοίνωσαν τα Μετέωρα

    ΑΟ Τρίκαλα BASKETBALL: Στα 13 τα κρούσματα COVID -19

    Ταπεινώθηκε ο άσφαιρος ΑΟΤ κι έφυγε άπραγος από τους Φιλιάτες

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψίθυροι βαθιάς αλληγορίας» της Γαλάτειας Βέρρα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Δημήτρης Ψαθόπουλος: «Σε έναν κόσμο που βοά, η λογοτεχνία μάς μαθαίνει να ακούμε»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» του Νίκου Τσιπόκα

    Εποχιακές αλλαγές στην ντουλάπα: Πώς να ετοιμαστείς με στυλ και χωρίς κόπο

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Διά βίου αθλητής» από τις Εκδόσεις Key Books

    depositphotos.com/gr

    Γονείς: Πρέπει να μας ανησυχήσει το παιδί που «βαριέται»; Ο ειδικός απαντά

    Σνίτσελ κοτόπουλου με τραγανό φύλλο κρούστας

    Κερδίστε το βιβλίο «Διά βίου αθλητής» του Δημήτρη Θεοδωρακάκου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Βρέθηκε κινητό τηλέφωνο στην Καλαμπάκα

    Σήμερα το απόγευμα το Thessaly Hot Air Balloon Festival 2025 στον Άγιο Θεοδόσιο Μετεώρων – Δηλώστε συμμετοχή για τη δωρεάν μετακίνηση!

    Την Κυριακή (5/10) το 40ήμερο μνημόσυνο του Νικολάου Φλέτσιου

    ΔΕΕΠ ΤΡΙΚΑΛΩΝ: 51 χρόνια Νέα Δημοκρατία

    Καινούργιο τμήμα για 3χρονα αστεράκια στη σχολή χορού “Χορός και Έκφραση” της Δήμητρας Κανάτα

    Εξαιρετική συμμετοχή της Β’ Παθολογικής του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων στο 28ο Συνέδριο Εσωτερικής Παθολογίας

    Έφυγε από τη ζωή η Πρεσβυτέρα Αικατερίνη Δούλη

    Στις 12/10 η 17η Γιορτή Κάστανου στην Καστανιά

    Στην Παγκόσμια Ημέρα κατά της λύσσας συμμετείχε το Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η σύγχρονη πραγματικότητα απαιτεί εγρήγορση και διαφορετική προσέγγιση της οικονομικής κι εργασιακής κατάστασης

    Άγιος Διονύσιος Αρεοπαγίτης, Νίτσε, Καζαντζάκης – Συζήτηση με άρωμα καφέ

    ΦΟΔΣΑ Θεσσαλίας: Νέα εποχή στη διαχείριση Απορριμμάτων με τη σφραγίδα του Δημάρχου Μετεώρων

    Γιώργος Τσιάκαλος: Ραντεβού στην απεργία της ΑΔΕΔΥ, την Τετάρτη 1/10

    Το δεσποτάτο των “Ιδεών” και ο ρόλος του στην ιστορική εξέλιξη

    Γυρίσματα σε Μετέωρα και στο Σπήλαιο Θεόπετρας για την παραγωγή «Ιερή Γεωλογία – Μετέωρα»

    Δελτίο τύπου του Συλλόγου “Ζωντανός Ασπροπόταμος”

    Μπάμπης Παπαδόπουλος: «Η ΠΑΔΥΘ θυσιάστηκε – ευθύνες και κόστος για τους πολίτες της Καρδίτσας»

    Ο δικός μας “δρόμος”…

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    ΕΠΣΤ: Το πρόγραμμα και οι διαιτητές των αγώνων πρωταθλήματος και κυπέλλου 4-5 Οκτωβρίου

    Στις 15 Μαρτίου 2026 ο 17ος Ημιμαραθώνιος Καλαμπάκα-Τρίκαλα Θανάσης Σταμόπουλος

    Παιδικό Ε.Σ.ΚΑ.Θ. – άπαντες στο βατήρα εκκίνησης για το πρώτο τζάμπολ της νέας σεζόν

    Τα ΄΄Τρίκαλα Basket΄΄ live στην T.V.

     Elite League: Το Σάββατο 4/10 ο ΑΟ Τρίκαλα ρίχνεται στη μάχη του Πρωταθλήματος

    Α2 ΕΣΚΑΘ – β΄ όμιλος: Το πρόγραμμα με ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής

    Την επιστροφή του Θοδωρή Φορτούνη ανακοίνωσαν τα Μετέωρα

    ΑΟ Τρίκαλα BASKETBALL: Στα 13 τα κρούσματα COVID -19

    Ταπεινώθηκε ο άσφαιρος ΑΟΤ κι έφυγε άπραγος από τους Φιλιάτες

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψίθυροι βαθιάς αλληγορίας» της Γαλάτειας Βέρρα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Δημήτρης Ψαθόπουλος: «Σε έναν κόσμο που βοά, η λογοτεχνία μάς μαθαίνει να ακούμε»

    Κερδίστε το βιβλίο «Ψηφιακά όνειρα» του Νίκου Τσιπόκα

    Εποχιακές αλλαγές στην ντουλάπα: Πώς να ετοιμαστείς με στυλ και χωρίς κόπο

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Διά βίου αθλητής» από τις Εκδόσεις Key Books

    depositphotos.com/gr

    Γονείς: Πρέπει να μας ανησυχήσει το παιδί που «βαριέται»; Ο ειδικός απαντά

    Σνίτσελ κοτόπουλου με τραγανό φύλλο κρούστας

    Κερδίστε το βιβλίο «Διά βίου αθλητής» του Δημήτρη Θεοδωρακάκου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Το δίκτυο και οι προκλήσεις της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
19.10.2017 20:50
in ΕΛΛΑΔΑ
A A
0
Σιδηροδρομική Εγνατία
Share on FacebookShare on Twitter

Το πιο οραματικό έργο που θα κρατήσει (εάν και εφόσον ξεκινήσει) χρονικά για περισσότερο από 15-20 χρόνια είναι αδιαμφισβήτητα η Σιδηροδρομική Εγνατία. Το έργο αυτό υπόσχεται πολλά, και έχει -φυσικά- υπέρμαχους και πολέμιους.

Οι υπέρμαχοι θεωρούν ότι η λειτουργία της Σιδηροδρομικής Εγνατίας θα δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στις μεταφορές της Βόρειας Ελλάδας και θα γίνει ένα διαμπερές πέρασμα για εμπορεύματα από την Τουρκία, την Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια για τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Θα ενδυναμώσει περαιτέρω τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας και θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Οι πολέμιοι μιλούν για ένα Φαραωνικό έργο, που δεν είναι εμπορικό και δεν θα “βγάλει” τα λεφτά του ενώ θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς την Εγνατία Οδό “κλέβοντας” κίνηση από το δρόμο. Θεωρούν ότι δεν θα προσφέρει αυτά που υπόσχεται παρά αραιά και που δρομολόγια που δεν θα βγάζουν τα λεφτά τους.

Σήμερα θα κάνουμε μία πρώτη προσέγγιση εδώ στο ypodomes.com για το ποιο είναι αυτό το δίκτυο που τόσα υπόσχεται, τι καινούργιο φέρνει και τι ευκαιρίες υπόσχεται. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι μία από τις σημαντικότερες και πιο υποσχόμενες νέες υποδομές της χώρας. Να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για μονή γραμμή με σύγχρονα χαρακτηριστικά, εξοπλισμένη με ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

 

ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΥΣΗ

Η λεγόμενη “Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία” αποτελείται από τον διάδρομο Ορμένιο – Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη – Καβάλα – Θεσσαλονίκη. Στα έργα εδώ θα συσταθεί μία διακρατική εταιρεία με τη Βουλγαρία που θα αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της γραμμής και στις 2 χώρες ως φορέας υλοποίησης, στα πρότυπα που γίνεται τώρα το Rail Baltica. Η δρομολόγηση των έργων έχει ακόμα καιρό μπροστά της, είμαστε όμως σε ένα ενεργοποιημένο πλάνο με τις ευλογίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βλέπει το έργο θετικά.

Ξεκινώντας από τα Ανατολικά έχουμε το τμήμα Ορμένιο – Αλεξανδρούπολη, μήκους 176 χλμ. Εδώ η υποδομή – επιδομή έχει ανακαινιστεί και απαιτείται η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης και μία επέμβαση σε ένα τμήμα της γραμμής μήκους 8 χλμ. Είναι το πλέον στρατηγικό τμήμα και μαζί με το βουλγάρικο τμήμα μέχρι το Μπουργκάς, αποτελούν την περίφημη πλέον Παράκαμψη Βοσπόρου, έναν από τους πλέον σπουδαίους εμπορικούς διαδρόμους της Ευρώπης. To κόστος έχει υπολογιστεί σε 160 εκατ. ευρώ.

Στη συνέχεια έχουμε το τμήμα Αλεξανδρούπολη-Ξάνθη που χρειάζεται ανακαίνιση υποδομής – επιδομής και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης.

Το τρίτο τμήμα, αφορά την νέα χάραξη μεταξύ Ξάνθης – Καβάλας – Θεσσαλονίκης που υπόσχεται κατά 3 ώρες συντομότερο ταξίδι με ταχύτητες που θα προσεγγίζουν τα 200 χλμ/ώρα. Θα παρακάμπτει το τμήμα Ξάνθη – Δράμα – Σέρρες – Θεσσαλονίκη που θα συνεχίσει να υφίσταται ως τοπικό τμήμα. Οι μελέτες από ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο και εφόσον βρεθεί η χρηματοδότηση το έργο μπορεί να υλοποιηθεί. Το κόστος εκτιμάται σε περίπου 1,75 δισ. ευρώ. Από αυτά 1,5 δισ. ευρώ απαιτούνται για το τμήμα Θεσσαλονίκη-Καβάλα (λιμάνι Νέας Καρβάλης) και 250 εκατ. ευρώ για το τμήμα Καβάλα – Ξάνθη (Τοξότες).

Περνώντας στο δυτικό τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αρχίζουν τα δύσκολα μιας και χρειάζεται κατασκευή από την αρχή. Το υπάρχον τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Κοζάνη κάνει μια μεγάλη καμπύλη και θεωρητικά δεν θα εξυπηρετήσει το σκοπό του έργου. Αν μιλάμε για μία νέα γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης – Βέροιας – Κοζάνης θα πρέπει και πάλι να διασχίσουμε το Βέρμιο.

Το δεύτερο τμήμα είναι το Κοζάνη – Καλαμπάκα που θα ενώσει την Σιδηροδρομική Εγνατία με την υπάρχουσα γραμμή που σήμερα τερματίζει στην Καλαμπάκα.

Το τρίτο τμήμα είναι το Καλαμπάκα – Ιωάννινα που είναι και το πλέον δύσκολο. Εδώ η γραμμή θα πρέπει να περάσει από την Πίνδο και έχοντας την εμπειρία της Εγνατίας Οδού ξέρουμε ότι η τεχνική δυσκολία θα είναι μεγάλη, αλλά όχι αξεπέραστη. Ωστόσο το κόστος μετριέται σε αρκετά δισ. ευρώ.

Τέλος έχουμε το δυτικότερο τμήμα που είναι το Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα που θα φέρει το τρένο στην παράκτια πόλη της Ηπείρου που έχει εξελιχθεί στο τρίτο σημαντικότερο λιμάνι της χώρας, κυρίως λόγω της Εγνατίας Οδού. Το μήκος του δυτικού τμήματος είναι περίπου 740 χλμ., από τα οποία τα 127 χλμ. θα είναι σε σήραγγες και άλλα 30 σε γέφυρες. To κόστος εκτιμάται σε τέσσερα δισ. ευρώ

Όλα τα παραπάνω τμήματα απαιτούν σχεδιασμό, μελέτες και ωρίμανση. Εδώ είμαστε σε τελείως νηπιακό στάδιο και ίσως είναι η μεγάλη ευκαιρία με τη χρήση του value engineering να πέσει σημαντικά το κόστος, όχι όμως και η αξία του έργου.

 

ΟΙ ΚΑΘΕΤΟΙ

Η Σιδηροδρομική Εγνατία υπόσχεται και συνδέσεις με τους βόρειους γείτονες μας. Εκτός από τις 3 υπάρχουσες πύλες σε Ορμένιο, Προμαχώνα και Ειδομένη, μέσω τη Σιδ. Εγνατίας προβλέπεται η σύνδεση με Αλβανία και δεύτερη σύνδεση με Σκόπια.

To σιδηροδρομικό τμήμα “Κρυσταλλοπηγή – Πόγραδετς” έχει συνολικό μήκος περίπου 130 χιλιομέτρων εντός της ελληνικής και αλβανικής επικράτειας και έχει αναγνωριστεί ως μέρος του σχεδιασμού του προγράμματος “TEN-T Connecting Europe” και συνδέει Φλώρινα, Κοζάνη και Αεροδρόμιο Κοζάνης με το Αλβανικό Σιδηροδρομικό δίκτυο.

Υπάρχει ακόμα και η ανενεργός γραμμή Φλώρινα – Ν. Καύκασος – σύνορα, γύρω στα 13 χιλιόμετρα (σύνδεση με Mοναστήρι -Bitola στα Σκόπια).

 

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ

Το κόστος όπως έχει αρχικά υπολογιστεί (μάλλον πρόχειρα θα έλεγε κανείς λόγω μη ύπαρξης μελετών) φτάνει για όλο το δίκτυο 10 δισ. ευρώ, ποσό που είναι μάλλον ουτοπικό να βρεθεί. Όμως, αν κάποιος στις αρχές της δεκαετίας του 1990 σας έλεγε ότι χρειάζονται 6 δισ. ευρώ για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας, ο οποίος θα έπρεπε να τρυπήσει όποιον ορεινό όγκο έβρισκε μπροστά του σε Δυτική Μακεδονία και Ήπειρο, θα πιστεύατε ότι θα βρίσκονταν;

Η δυσκολία του να συγκεντρωθεί αυτό το ποσό (αν είναι τελικά αυτό) δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θα γίνει. Ήδη το ανατολικό τμήμα έχει εν πολλοίς ενεργοποιηθεί και τώρα χρειάζεται να επενδύσουμε χρήματα για την εκπόνηση των μελετών που αφορούν το δυτικό τμήμα από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ηγουμενίτσα.

Μπορεί επίσης σήμερα να φαντάζει ως κάτι περιττό και υπερβολικό, όμως και εδώ να θυμίσουμε ότι υπερβολικός θεωρήθηκε και ο σχεδιασμός του δικτύου των Αυτοκινητόδρομων σε αρκετά τμήματα. Σήμερα όμως όλες αυτές οι περιοχές έχουν σημαντικές ευκαιρίες να αναπτυχθούν έχοντας βελτιώσει σημαντικά την διασυνδεσιμότητα τους με τον υπόλοιπο οδικό δίκτυο.

ΠΗΓΗ: Νίκος Καραγιάννης – ypodomes.com
Tags: σιδηροδρομικη εγνατια
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΚΚΕ για την Οκτωβριανή Επανάσταση στην Καλαμπάκα

Επόμενο

Η κίνηση της Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων

Διαβάστε Επίσης

ΕΛΛΑΔΑ

Νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα σε τροχιά οι πρώτοι ελληνικοί δορυφόροι

04.10.2025 13:03
ΕΛΛΑΔΑ

Ιδρύθηκε Πανελλήνιος Σύλλογος Πληγέντων Κτηνοτρόφων από Ευλογιά – Πανώλη

03.10.2025 08:19
ΕΛΛΑΔΑ

ΓΕΩΤΕΕ: Η Ελληνική Κτηνοτροφία και η Ευλογιά των Αιγοπροβάτων

02.10.2025 10:56
ΕΛΛΑΔΑ

Στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού πλέον τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ

01.10.2025 21:38
ΕΛΛΑΔΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον για το Πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές Β΄» – Πάνω από 150.000 αιτήσεις σε διάστημα τριών μηνών

01.10.2025 19:33
ΕΛΛΑΔΑ

Συνάντηση εκπροσώπων Ε.Ι.Ε.Τ. με τον Γενικό Γραμματέα Επικοινωνίας – Ενημέρωσης

30.09.2025 09:55
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: 5 διακρίσεις στα Energy Efficiency Awards

29.09.2025 16:26
ΕΛΛΑΔΑ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον ΑΘΕ (Τμήμα Μώλου – Καμμένων Βούρλων)

29.09.2025 13:24
ΕΛΛΑΔΑ

Τηλεοπτική παρέμβαση του Γ. Αποστολάκη για την «ΕΞΟΔΟ»: Πανελλήνια Κίνηση που ενώνει όλους τους Έλληνες κατά του Ψηφιακού Ολοκληρωτισμού

29.09.2025 00:26
Επόμενο
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΤΑΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Η κίνηση της Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ

































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?