• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
25.06.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Ασφάλειες Καραγεώργος: Σχεδιάστε σήμερα το δικό σας πλάνο επένδυσης και αποταμίευσης.

    ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Shop & Go – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ: Super ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (19/6-2/7)

    Υπογράφηκε η πρόσκληση για τη μελέτη και την τεχνική υποστήριξη του DMMO του Δήμου Μετεώρων

    Μια ακόμη όμορφη εκδρομή από το Σωματείο “Φίλες της Αγάπης”

    Στα έργα του Αχελώου η Μαρίνα Κοντοτόλη με τους Θεσσαλούς Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

    Ο Χρήστος Δάντης στη Γιορτή Κρασιού στο Καστράκι – Μαζί του η Νάσια Συρράκου και ο Παναγιώτης Ζωσιμάς

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Εργαστήριο Drone!

    Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων: Να επανέλθει το τρένο στη Δυτική Θεσσαλία στο ορατό μέλλον

    Διακοπή κυκλοφορίας την Πέμπτη 26/6 στο κέντρο της Καλαμπάκας

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι-και-τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

    Γεώργιος Παπασίμος

    Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

    “Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

    Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

    Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

    Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

    Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

    Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

    Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στις 28,29 και 30 Ιουνίου το Τουρνουά Ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

    Εκλογές την Πέμπτη 26/6 στην Α.Ε. Κρύας Βρύσης

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Εθνικού-Βράχου Καστρακίου

    Μαμάδες-μπαμπάδες vs παιδιών… Το απόλυτο ξεκαθάρισμα στον “Άθλο”

    Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες στον ΠΟ Φήκης

    Πρόσκληση στη Γενική Συνέλευση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου

    Φωτορεπορτάζ από τον τελικό του 5ου Πρωταθλήματος Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου: Αστυνομικοί-Δάσκαλοι 1-2

    Διπλή επιτυχία του Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα 35α Ολύμπια!

    Άθλος Καλαμπάκας: Woman’s Football

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Εκείνος που μεγάλωνε σαν δέντρο» από τις Εκδόσεις Κέδρος

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Ασφάλειες Καραγεώργος: Σχεδιάστε σήμερα το δικό σας πλάνο επένδυσης και αποταμίευσης.

    ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Shop & Go – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ: Super ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (19/6-2/7)

    Υπογράφηκε η πρόσκληση για τη μελέτη και την τεχνική υποστήριξη του DMMO του Δήμου Μετεώρων

    Μια ακόμη όμορφη εκδρομή από το Σωματείο “Φίλες της Αγάπης”

    Στα έργα του Αχελώου η Μαρίνα Κοντοτόλη με τους Θεσσαλούς Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

    Ο Χρήστος Δάντης στη Γιορτή Κρασιού στο Καστράκι – Μαζί του η Νάσια Συρράκου και ο Παναγιώτης Ζωσιμάς

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Εργαστήριο Drone!

    Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων: Να επανέλθει το τρένο στη Δυτική Θεσσαλία στο ορατό μέλλον

    Διακοπή κυκλοφορίας την Πέμπτη 26/6 στο κέντρο της Καλαμπάκας

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι-και-τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

    Γεώργιος Παπασίμος

    Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

    “Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

    Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

    Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

    Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

    Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

    Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

    Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στις 28,29 και 30 Ιουνίου το Τουρνουά Ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

    Εκλογές την Πέμπτη 26/6 στην Α.Ε. Κρύας Βρύσης

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Εθνικού-Βράχου Καστρακίου

    Μαμάδες-μπαμπάδες vs παιδιών… Το απόλυτο ξεκαθάρισμα στον “Άθλο”

    Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες στον ΠΟ Φήκης

    Πρόσκληση στη Γενική Συνέλευση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου

    Φωτορεπορτάζ από τον τελικό του 5ου Πρωταθλήματος Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου: Αστυνομικοί-Δάσκαλοι 1-2

    Διπλή επιτυχία του Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα 35α Ολύμπια!

    Άθλος Καλαμπάκας: Woman’s Football

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Εκείνος που μεγάλωνε σαν δέντρο» από τις Εκδόσεις Κέδρος

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Ετοιμοι οι 4 μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι που αλλάζουν την Ελλάδα

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
12.03.2017 14:51
in ΕΛΛΑΔΑ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Εντάσεις, ανατροπές, ασφυκτικά dead lines και εν μέρει προσφυγές ολιγοήμερων παρατάσεων προς το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών καταγράφονται το τελευταίο διάστημα, σε όλο το μήκος των οδικών αξόνων που παραδίδονται καταληκτικά στο τέλος αυτού του μήνα.
Στο επόμενο 20ήμερο οι αυτοκινητόδρομοι πρέπει να παραδοθούν λειτουργικά, με τα χρονοδιαγράμματα να οριστικοποιούνται στις επόμενες ημέρες. Σε πρώτη φάση, η παράδοση 25 χλμ. του τμήματος Ευαγγελισμός – Σκοτίνα, αναμένεται να αποτελέσει σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Υποδομών, το πρώτο σημείο εγκαινίων του 2017. Στις επόμενες ημέρες αναμένεται η παράδοση του τμήματος που περιλαμβάνει τη Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών μήκους 6 χλμ. αλλά και τις άλλες 2 (μία στα Τέμπη και μία στον Πλαταμώνα), με τις εργασίες να προχωρούν ήδη με μεγάλη ένταση. Το έργο είναι σαφέστατα εντυπωσιακό από τεχνικής άποψης, με τις 3 μεγάλες Σήραγγες να αντικαθιστούν το σημερινό επικίνδυνο πέρασμα της Κοιλάδας των Τεμπών αλλά και των στροφών του Πλαταμώνα.
Με την επίσημη λειτουργία του, θα κατεβάσει την χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ θα ολοκληρώσει τα έργα που ξεκίνησαν πριν από 45 και πλέον χρόνια, καθώς τα έργα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1970, με τα πρώτα τμήματα για τη δημιουργία αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τις δύο ελληνικές μητροπόλεις.

Οι πρώτες αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη της χώρας καταγράφηκαν με την επίσημη παράδοση του πρώτου από τους πέντε αυτοκινητόδρομους που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007 με σύμβαση παραχώρησης. Πρόκειται για τα τελευταία 3,5 χλμ της Περιμετρικής Καλαμάτας που παραδόθηκε από τον Μορέα στα τέλη του προηγούμενου έτους.

Αθήνα – Πάτρα
Σε 1:50 λεπτά τα 201,5 χλμ, με μέση ταχύτητα 120 χλμ
Ταχύτερες και ασφαλέστερες διελεύσεις υπόσχεται η ολοκλήρωση όλων των τμημάτων της Ολυμπίας Οδού, μειώνοντας την απόσταση μεταξύ Αθήνας – Πάτρας στα 201,5 χλμ και σε χρόνο στα 1:50 λεπτά, με μέση ταχύτητα 120 χιλιόμετρα την ώρα. Στην παρούσα φάση, το υπουργείο Υποδομών εξετάζει το αίτημα που κατέθεσε η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, που κατασκευάζει το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, για παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης του έργου επικαλούμενη τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στις αρχές Ιανουαρίου.
Η κοινοπραξία, στο αίτημα για παράταση, υποστηρίζει πως εξαιτίας του χιονιά μεταξύ 6 και 12 Ιανουαρίου είχαν σταματήσει οι εργασίες και ζητά παράταση για «Λόγους Ανωτέρας Βίας». Όπως υποστηρίζουν, η σφοδρότατη κακοκαιρία που έπληξε τη χώρα και ιδιαίτερα τη βορειοανατολική Πελοπόννησο «κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση των Κατασκευών (…) επί επτά συναπτές ημέρες και συγκεκριμένα από την Παρασκευή 06-01-2017 έως την Πέμπτη 12-01-2017». Η σφοδρότατη αυτή κακοκαιρία και οι συνέπειές της, οι οποίες δεν μπορούσαν να προβλεφθούν σε τέτοια έκταση, ούτε να αντιμετωπισθούν ή μετριασθούν ακόμη και με την επίδειξη άκρας επιμέλειας από την πλευρά του Παραχωρησιούχου, συνιστά Γεγονός Ανωτέρας Βίας. Συνεπώς δικαιούται παράτασης επτά ημερών.

Η Ολυμπία Οδός συνδέει τις τρεις Περιφέρειες και την Αθήνα με τη σημαντικότερη πύλη της Ελλάδας προς την Ευρώπη, το λιμάνι της Πάτρας. Ο νέος, σύγχρονος και άνετος αυτοκινητόδρομος θα προσφέρει αναβαθμισμένη και ασφαλέστερη σύνδεση προς το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας και συγκεκριμένα προς και από το λιμάνι της Πάτρας, τους αρχαιολογικούς χώρους και τις τουριστικές περιοχές, ενισχύοντας τις εξαγωγές και την αγροτική παραγωγή.
Από την ημέρα Έναρξης Παραχώρησης, τον Αύγουστο του 2008, μέχρι και σήμερα οι προσπάθειες για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας έχουν αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα, με το συνολικό αριθμό θανατηφόρων ατυχημάτων να παρουσιάζει σημαντική μείωση, της τάξης του 60% (13 θανατηφόρα ατυχήματα το 2016 έναντι 33 το 2008). Η Ολυμπία Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το έτσι ένα από τα δυσκολότερα έργα που γίνονται σήμερα στη χώρα. Η διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού είναι σε άλλα σημεία μονόπλευρη και σε άλλη αμφίπλευρη.

Στο τμήμα αυτό κατασκευάζονται 12 σήραγγες συνολικού μήκους 16 χλμ. Οι τέσσερις από αυτές, μήκους 8,2 χλμ., αποτελούν ένα σύμπλεγμα σηράγγων στην περιοχή της Παναγοπούλας, μεταξύ Αιγίου και Ρίου. Εκεί κατασκευάζεται και η μεγαλύτερη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 4 χιλιομέτρων, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη στη χώρα.
Το σύμπλεγμα των σηράγγων της Παναγοπούλας είναι μια κατασκευαστική επιτυχία καθώς λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας της περιοχής χρειάστηκαν ειδικές μελέτες για την κατασκευή τους. Μια ακόμη ιδιαιτερότητα της περιοχής αυτής είναι ότι παράλληλα, πολύ κοντά και κάτω από τις σήραγγες του αυτοκινητοδρόμου κατασκευάζονται και οι σήραγγες του σιδηρόδρομου, κάνοντας το έργο τεχνικά ακόμη πιο δύσκολο. Οι σήραγγες διαθέτουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, πέντε πάρκινγκ ανά κατεύθυνση και 10 συνδετήριες σήραγγες (πέντε πεζών και πέντε οχημάτων).
Οι 209 γέφυρες του τμήματος Κόρινθος- Πάτρα και συγκεκριμένα 47 γέφυρες, 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις ξεπερνούν σε ποσοστό ολοκλήρωσης το 92%. Οι 43 από αυτές είναι μεγαλύτερες από 25μ. και η μεγαλύτερη είναι του ποταμού Κράθι και έχει μήκος 190 μέτρα.

Αντίρριο – Ιωάννινα
Από τη Γέφυρα έως τα Ιωάννινα σε 1 ώρα και 40 λεπτά
Λίγες μόλις εβδομάδες απέμειναν μέχρι τη λειτουργική ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, η αλματώδης πρόοδος κατασκευής του έργου είναι εμφανής σε όλο του το μήκος, ενώ ήδη δύο νέα μεγάλα αυτοτελή τμήματα, η παράκαμψη Αμφιλοχίας και το τμήμα Καμπή ? Πέρδικα, έχουν δοθεί σε κυκλοφορία μαζί με τα ήδη σε λειτουργία τμήματα της Παράκαμψης Αγρινίου και Άρτας – Φιλιππιάδας.
Πρόκειται για τμήματα που καλύπτουν το 57% του συνολικού μήκους του άξονα της Ιόνιας Οδού που είναι περίπου 196 χιλιόμετρα. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, κατασκευάζονται ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις. Στο τέλος του μήνα θα έχουμε με βεβαιότητα το τμήμα Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 33χλμ., ενώ το δυσκολότερο τμήμα αναδεικνύεται το Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος μήκους 27χλμ. που θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη πρόκληση στην προσπάθεια για τη λειτουργική Ιόνια.
Τα 2 άκρα του αυτοκινητόδρομου Αντίρριο-Γαβρολίμνη και Πέρδικα-Κοσμηρά (Εγνατία) είναι επίσης τμήματα που θα γίνει αγώνας για να δοθούν στην κυκλοφορία.
Στο τέλος Ιανουαρίου του 2017, η συνολική πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια Οδό άγγιζε το 89,23%. Στα εργοτάξια, στο τέλος Ιανουαρίου απασχολούνταν περισσότερα από 1.457 άτομα, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνταν (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ανερχόταν σε 1.045. Με την ολοκλήρωση του έργου τον Μάρτιο του 2017 το ταξίδι από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ως τα Ιωάννινα θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά, την ώρα που σήμερα απαιτούνται 3 ώρες!

Κεντρική Οδός – E65
Μειωμένη κατά 30 λεπτά η απόσταση Ξυνιάδα – Τρίκαλα
Στα τέλη Μαρτίου αναμένεται η λειτουργία του μεσαίου τμήματος του Ε65 Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Έχει μήκος περίπου 80 χλμ. και θα μειώσει την απόσταση από/προς τα Τρίκαλα κατά περίπου 30 λεπτά.
Το νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32,5χλμ έχει ανατεθεί από το υπουργείο και αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή μέσα στο 2017 και να ολοκληρωθεί μέχρι το 2020.
Το Τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία προχωρά βήμα-βήμα με την κατασκευάστρια εταιρεία (του Ε65) να έχει καταθέσει στις Επιτροπές Περιβάλλοντος των Περιφερειών Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που έχει εγκριθεί ομόφωνα και αναμένεται το επόμενο διάστημα η οριστική έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων.
Η πρόταση όπως αναφέρεται στον φάκελο, υποστηρίζει ότι η χάραξη αυτή είναι η καλύτερη δυνατή διότι δεν διέρχεται από περιοχές με περιβαλλοντικό ενδιαφέρον ενώ υπάρχει μικρότερο κατασκευαστικό κόστος (δεν έχει μεγάλα τεχνικά έργα) αλλά και μικρότερο κόστος συντήρησης (είναι σε χαμηλότερο υψόμετρο σε σχέση με την αρχική χάραξη που κινούνταν ορεινά). Το κόστος έχει εκτιμηθεί σε περίπου 400 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι η επιλογή υπουργείου Υποδομών και παραχωρησιούχου είναι η χάραξη να ξεκινά από τα Τρίκαλα (όπου σήμερα σταματά ο αυτοκινητόδρομος) να περνά από Καλαμπάκα και μετά με βόρειο-ανατολική κατεύθυνση να «ακουμπά» στην Εγνατία στην περιοχή του Κηπουρειού Γρεβενών. Συνολικά το μήκος του είναι 62 χλμ.

Του Κοσμά Ζακυνθινού από το imerisia.gr

 

Tags: E65ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Στοίχημα: “Στηρίγματα” οι Βιγιαρεάλ και Στουρμ Γκρατς

Επόμενο

Ευχαριστήριο του Α.Ο. Δόξα Χρυσομηλιάς

Διαβάστε Επίσης

Επιλεγμένα

Πανελλαδικές εξετάσεις 2025: Την Πέμπτη 26/6 η ανακοίνωση των βαθμολογιών

25.06.2025 12:59
ΕΛΛΑΔΑ

e-ΕΦΚΑ: Παράταση έως την Πέμπτη 3 Ιουλίου για την υποβολή Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων

24.06.2025 18:43
ΕΛΛΑΔΑ

Σαφές μήνυμα Τσιάρα: Τέλος στην ασυδοσία με τις επιδοτήσεις, έρχονται έλεγχοι και ανακτήσεις – Πρώτα οι έλεγχοι και μετά οι πληρωμές στη βιολογική

24.06.2025 18:41
ΕΛΛΑΔΑ

Εκτοξεύθηκε ο πρώτος ελληνικός CubeSat στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Μικροδορυφόρων

24.06.2025 10:15
ΕΛΛΑΔΑ

Από σήμερα η έκδοση και χορήγηση Προσωπικού Αριθμού (Π.Α.) μέσω ΚΕΠ και Προξενικών Αρχών

23.06.2025 17:45
ΕΛΛΑΔΑ

Λαμία: Νεκρός ιδιοκτήτης καφετέριας – “Βοήθεια φωνάξτε την αστυνομία”

23.06.2025 09:10
ELGA APOZHMIVSEIS
ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΓΑ: Υπεγράφη η σύμβαση για την χαλαζική προστασία

20.06.2025 18:47
ΕΛΛΑΔΑ

Ψηφίστηκε το σχέδιο νόμου: «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο – Τροποποιήσεις και λοιπές διατάξεις»

20.06.2025 11:15
ΕΛΛΑΔΑ

Απάτη με φάρμακα: Επιτήδειοι ζητούν χρήματα για τη δωρεάν κατ’ οίκον παράδοση του ΕΟΠΥΥ

20.06.2025 09:55
Επόμενο

Ευχαριστήριο του Α.Ο. Δόξα Χρυσομηλιάς

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?