• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
26.06.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Την παράταση της υποχρεωτικής εφαρμογής του Ψηφιακού Πελατολογίου Οχημάτων ζητά η διοίκηση του Επιμελητηρίου Τρικάλων

    Ασφάλειες Καραγεώργος: Σχεδιάστε σήμερα το δικό σας πλάνο επένδυσης και αποταμίευσης.

    ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Shop & Go – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ: Super ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (19/6-2/7)

    Υπογράφηκε η πρόσκληση για τη μελέτη και την τεχνική υποστήριξη του DMMO του Δήμου Μετεώρων

    Μια ακόμη όμορφη εκδρομή από το Σωματείο “Φίλες της Αγάπης”

    Στα έργα του Αχελώου η Μαρίνα Κοντοτόλη με τους Θεσσαλούς Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

    Ο Χρήστος Δάντης στη Γιορτή Κρασιού στο Καστράκι – Μαζί του η Νάσια Συρράκου και ο Παναγιώτης Ζωσιμάς

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Εργαστήριο Drone!

    Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων: Να επανέλθει το τρένο στη Δυτική Θεσσαλία στο ορατό μέλλον

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι -και- τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

    Γεώργιος Παπασίμος

    Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

    “Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

    Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

    Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

    Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

    Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

    Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

    Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στις 28,29 και 30 Ιουνίου το Τουρνουά Ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

    Εκλογές την Πέμπτη 26/6 στην Α.Ε. Κρύας Βρύσης

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Εθνικού-Βράχου Καστρακίου

    Μαμάδες-μπαμπάδες vs παιδιών… Το απόλυτο ξεκαθάρισμα στον “Άθλο”

    Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες στον ΠΟ Φήκης

    Πρόσκληση στη Γενική Συνέλευση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου

    Φωτορεπορτάζ από τον τελικό του 5ου Πρωταθλήματος Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου: Αστυνομικοί-Δάσκαλοι 1-2

    Διπλή επιτυχία του Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα 35α Ολύμπια!

    Άθλος Καλαμπάκας: Woman’s Football

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Την παράταση της υποχρεωτικής εφαρμογής του Ψηφιακού Πελατολογίου Οχημάτων ζητά η διοίκηση του Επιμελητηρίου Τρικάλων

    Ασφάλειες Καραγεώργος: Σχεδιάστε σήμερα το δικό σας πλάνο επένδυσης και αποταμίευσης.

    ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Shop & Go – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ: Super ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (19/6-2/7)

    Υπογράφηκε η πρόσκληση για τη μελέτη και την τεχνική υποστήριξη του DMMO του Δήμου Μετεώρων

    Μια ακόμη όμορφη εκδρομή από το Σωματείο “Φίλες της Αγάπης”

    Στα έργα του Αχελώου η Μαρίνα Κοντοτόλη με τους Θεσσαλούς Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

    Ο Χρήστος Δάντης στη Γιορτή Κρασιού στο Καστράκι – Μαζί του η Νάσια Συρράκου και ο Παναγιώτης Ζωσιμάς

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Εργαστήριο Drone!

    Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων: Να επανέλθει το τρένο στη Δυτική Θεσσαλία στο ορατό μέλλον

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι -και- τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

    Γεώργιος Παπασίμος

    Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

    “Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

    Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

    Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

    Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

    Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

    Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

    Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στις 28,29 και 30 Ιουνίου το Τουρνουά Ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

    Εκλογές την Πέμπτη 26/6 στην Α.Ε. Κρύας Βρύσης

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Εθνικού-Βράχου Καστρακίου

    Μαμάδες-μπαμπάδες vs παιδιών… Το απόλυτο ξεκαθάρισμα στον “Άθλο”

    Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες στον ΠΟ Φήκης

    Πρόσκληση στη Γενική Συνέλευση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου

    Φωτορεπορτάζ από τον τελικό του 5ου Πρωταθλήματος Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου: Αστυνομικοί-Δάσκαλοι 1-2

    Διπλή επιτυχία του Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα 35α Ολύμπια!

    Άθλος Καλαμπάκας: Woman’s Football

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

Πoλιτική αυτοκινήτου-τέλη κυκλοφορίας

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
04.03.2022 11:05
in ΑΠΟΨΕΙΣ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Γράφει ο Θανάσης Σιούτας

Συχνά – πυκνά τον τελευταίο καιρό ακούμε από τα τηλεοπτικά κανάλια, διαφημιστικές καμπάνιες για επιβατικά αυτοκίνητα με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Μάλιστα κάποιες φορές μπαίνουν σε κληρώσεις με την συμμετοχή των πολιτών, οι οποίοι επικοινωνούν με τους περιβόητους πενταψήφιους αριθμούς. Ωστόσο σ’ αυτούς πολλοί από μας αναγκασθήκαμε να βάλλουμε τέλη φραγής, λόγω της εκμετάλλευσης που γινόταν από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Αν και αυτό που γίνεται στις διαφημίσεις, φαντάζει λίγο προκλητικό, οφείλουμε να σεβαστούμε ότι τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να είναι ρυπογόνα και ότι υπάρχουν τρόποι σε όλα τα επιβατικά να πληρώνουν τέλη με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν σε διοξείδιο του άνθρακα.

Εκείνο όμως που απασχολεί την μάζα των πολιτών, δεν είναι τα καινούρια αυτοκίνητα, αλλά αυτά που αγοράστηκαν μετά το 2006. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να αγοράσουμε καινούρια αυτοκίνητα. Το ερώτημα που μπαίνει είναι, αν γινόταν κάτι τέτοιο, θα είχαμε όλοι την ίδια τύχη των μηδενικών τελών κυκλοφορίας; Προφανώς όχι. Μήπως εδώ ισχύει αυτό που λέει ο λαός μας, με ξένα κόλλυβα όλοι ξέρουμε να κάνουμε μνημόσυνο;

Μέχρι σήμερα, παρακολουθώντας την εξέλιξη της πολιτικής του αυτοκινήτου από το επίσημο κράτος για τα τέλη κυκλοφορίας αυτής της κατηγορίας (2006 και μετά), διαπιστώνουμε μια παγιωμένη κατάσταση, χωρίς καμία πολιτική αλλαγή στον συγκεκριμένο τομέα. Τα τελευταία χρόνια ειπώθηκαν κάποια πράγματα σχετικά με την δικαιότερη κατανομή των τελών κυκλοφορίας, αλλά μόλις έφταναν στο δια ταύτα τα πάγωναν όλα, γιατί μάλλον δεν έβγαιναν τα κουκιά.

Γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά το παιχνίδι που παίζεται εδώ και αρκετά χρόνια, για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, και όταν λέμε μεγάλου κυβισμού εννοούμε από 1500 κ. ε. μέχρι το πολύ 2200 κ. ε. στα πετρελαίου, τα οποία έφτιαξαν εταιρείες με μεγαλύτερη ιπποδύναμη λόγω πετρελαίου, ως αντιστάθμισμα των βενζινοκίνητων, τα οποία απέκτησαν κάποιοι, για να έχουν στα χέρια τους ένα πιο ασφαλές αυτοκίνητο. Γνωρίζουμε επί πλέον ότι τα πετρελαίου αυτοκίνητα (καταλυτικά) επιβαρύνονταν ή και να επιβαρύνονται ακόμη, με πρόσθετο ειδικό φόρο, όχι και τόσο ευκαταφρόνητο. Αλήθεια, δεν βλέπουν τα μεγέθη αδικίας που δημιουργούνται ειδικά στην μεσαία τάξη (που είχε παλαιότερα την δυνατότητα), όταν ολόκληρη η Ελλάδα γέμισε με δήθεν αγροτικά 4Χ4 από 2500 κ. ε. και άνω και με τέλη κυκλοφορίας να είναι στα 105 ή και στα 157 ευρώ για φέτος; Κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν οι αρμόδιοι της πολιτείας, όταν παλαιότερες εποχές προσπαθούσαν οι ίδιοι να δελεάσουν τους πολίτες, που συνήθως εμπιστευόταν περισσότερο τους υπεύθυνους του κράτους, προκειμένου να αγοράσουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού για ποικιλία πλεονεκτημάτων;

Για τα ελληνικά δεδομένα, αυτοκίνητα από 1800 κ.ε. μέχρι 2000 ή και 2200 κ.ε. για τα πετρελαίου, θεωρούνται μεγάλου κυβισμού. Δεν μπορεί όμως αυτά τα αυτοκίνητα να έχουν διαφορά τα μεν από τα δε κοντά στα 400 ευρώ (1800άρι 320 ευρώ περίπου, 2200άρι 700). Και όμως αυτό γίνεται σήμερα. Αντιλαμβανόμαστε ότι ένα μέρος του προϋπολογισμού του κράτους στηρίζεται στην πολιτική των τελών κυκλοφορίας, αλλά να γίνεται τουλάχιστον δικαιότερη κατανομή. Όλοι  βλέπουν την αδικία, αλλά αποφεύγουν να βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο. Αυτό έκανε και η προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία μάλιστα για τα μάτια του κόσμου μίλησε για δικαιότερο σύστημα πληρωμής των τελών κυκλοφορίας, αλλά από εκεί και πέρα τίποτα. Από την σημερινή κυβέρνηση περιμένουμε το θέμα να πάρει σάρκα και οστά· δεν πάει άλλο. Δεν ζητάμε την κατάργηση των τελών κυκλοφορίας, δικαιότερο σύστημα κατανομής ζητάμε.

Αυτά τα αυτοκίνητα τα πληρώσαμε χρυσάφι. Τι να πρωτοθυμηθούμε από αυτά, το φόρο πολυτελείας που πληρώναμε καθ’ όλην την διάρκεια των μνημονίων, τα τέλη κυκλοφορίας που παραμένουν ακόμα στα 700 ευρώ (690 με την ακρίβεια), την σημερινή τους αξία σε ευρώ ή την τιμή του πετρελαίου κίνησης, που έφθασε κοντά στο 1,70 το λίτρο;

 Ποιοι θα πληρώσουν μηδενικά τέλη

Στους «τυχερούς» της φετινής χρονιάς ανήκουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων, τα οποία ταξινομήθηκαν μετά την 01/01/2021, επειδή τα οχήματα αυτά εκπέμπουν ρύπους διοξειδίου του άνθρακα λιγότερο από 122 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και ως εκ τους τα τέλη θα είναι μηδενικά.

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ/ΕΟΧ από την 1η Ιανουαρίου 2021 και εφεξής θα υπολογίζονται με βάση τις τιμές εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP) όπως αναγράφονται στη άδεια του οχήματος.

Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας από 1/01/2021
Εκπομπές CO2 Ποσό (€)
0 – 122 γρ/χλμ 0
123 – 139 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 0,64
140 – 166 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 0,70
167 – 208 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 0,85
209 – 224 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 1,87
225 – 240 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 2,20
241 – 260 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 2,50
261 – 280 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 2,70
Άνω των 281 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 2,82

Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες οχημάτων αναμένεται να πληρώσουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με την προηγούμενη χρονιά.

Αναλυτικά, οι τιμές των τελών κυκλοφορίας για οχήματα που είναι αγορασμένα από το 2006 και μετά έχουν ως εξης:

Κυβικά εκατοστά Ταξινόμηση έως το 2000 Ταξινόμηση από 2001 έως 2005 Ταξινόμηση από 2006 έως 30/10/2010
έως 300 22 22 22
301-785 55 55 55
786-1.071 120 120 120
1.072-1.357 135 135 135
1.358-1.548 225 240 255
1.549-1.738 250 265 280
1.739-1.928 280 300 320
1.929-2.357 615 630 690
2.358-3.000 820 840 920
3.001-4.000 1.025 1.050 1.150
άνω των 4.000 1.230 1.260 1.380

Εκπρόθεσμη πληρωμή τελών κυκλοφορίας σημαίνει «τσουχτερά» πρόστιμα

Σε κάθε περίπτωση, οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, καθώς η μη έγκυρη αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας επισύρει πρόστιμο, το οποίο ισούται με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Συγκεκριμένα το ύψος του προστίμου είναι:

  • ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ
  • ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.
  • μηδενικό αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Τι προβλέπεται για την κατάθεση πινακίδων

Όσοι δεν επιθυμούν να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να καταθέσουν πινακίδες ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας της AAΔE.

Συγκεκριμένα οι ιδιοκτήτες με τους κωδικούς τους TAXISNet θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Συνδέεστε στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης ΑΑΔΕ
  • Μπαίνετε στην εφαρμογή myCarΒάζετε τους κωδικούς Taxisnet
  • Καταχωρείτε:

α) τον ΤΚ της περιοχής

β) την οδό

γ) τον αριθμό

  • Δηλώνετε το χώρο στάθμευσης (ενοικιασμένος ή καταχωρημένος)
  • Υποβάλετε την αίτηση Λαμβάνεται τον αριθμό αίτησης
  • Αφαιρείτε τις πινακίδες από το όχημα και τις κρατάτε σε ασφαλές μέρος 

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
    Σύμφωνα με Απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για επιβατικά αυτοκίνητα, τα οποία ταξινομούνται για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ/ΕΟΧ από την 1η Ιανουαρίου 2021 και μετά θα υπολογίζονται με βάση τις τιμές εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP), και μάλιστα στον πίνακα των ρύπων τα μέχρι 122 γρ./χιλ., έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Κακώς παραλείφθηκε, γιατί έτσι παρέχει νομιμοποίηση στις διαφημιστικές καμπάνιες. Αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία της γενικής εικόνας του άρθρου, καθότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που πληρώνει πεντακόσια ή χίλια ευρώ τέλη κυκλοφορίας, για αυτοκίνητο που αγοράσθηκε μετά το 2006, εν αντιθέσει με εκείνον, που έχει την οικονομική ευχέρεια να αγοράσει καινούριο, ούτως ή άλλως αποτελεί αδικία – πρόκληση.

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΑΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Μια ξεχωριστή νότα στην Αποκριά της πανδημίας [Βίντεο]

Επόμενο

Διακοπή υδροδότησης στην Καλαμπάκα λόγω βλάβης

Διαβάστε Επίσης

ΑΠΟΨΕΙΣ

Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι -και- τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

25.06.2025 21:14
Γεώργιος Παπασίμος
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

25.06.2025 15:58
ΑΠΟΨΕΙΣ

“Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

25.06.2025 08:48
ΑΠΟΨΕΙΣ

Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

24.06.2025 20:00
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

24.06.2025 08:18
ΑΠΟΨΕΙΣ

Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

23.06.2025 12:57
ΑΠΟΨΕΙΣ

Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

22.06.2025 12:56
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

21.06.2025 18:40
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

21.06.2025 09:59
Επόμενο

Διακοπή υδροδότησης στην Καλαμπάκα λόγω βλάβης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?