• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
13.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Μετεώρων Παρέα: Παρουσίαση Παραμυθιού και Διήμερο Σεμινάριο Κρητικών Χορών

    Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

    Οι απαντήσεις του Δημάρχου Μετεώρων στην 1η Λογοδοσία του 2025

    Ενέκρινε τον νέο κανονισμό κοινόχρηστων χώρων το Δημοτικό Συμβούλιο – Αναβολή ζήτησε η Αντιπολίτευση

    Πληθαίνουν οι επισκέψεις αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας

    Νέο ιατρείο στα Τρίκαλα | Ελένη Κιλικίδου-Ροποτίνου, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

    Τα θέματα που εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Μετεώρων

    Θέση εργασίας σε Τουριστικό Γραφείο στα Μετέωρα – Καλαμπάκα

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

    Συγχαρητήρια επιστολή της Μαρίνας Κοντοτόλη για την επιτυχία του χρυσού Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Μετεώρων Παρέα: Παρουσίαση Παραμυθιού και Διήμερο Σεμινάριο Κρητικών Χορών

    Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

    Οι απαντήσεις του Δημάρχου Μετεώρων στην 1η Λογοδοσία του 2025

    Ενέκρινε τον νέο κανονισμό κοινόχρηστων χώρων το Δημοτικό Συμβούλιο – Αναβολή ζήτησε η Αντιπολίτευση

    Πληθαίνουν οι επισκέψεις αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας

    Νέο ιατρείο στα Τρίκαλα | Ελένη Κιλικίδου-Ροποτίνου, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

    Τα θέματα που εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Μετεώρων

    Θέση εργασίας σε Τουριστικό Γραφείο στα Μετέωρα – Καλαμπάκα

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

    Συγχαρητήρια επιστολή της Μαρίνας Κοντοτόλη για την επιτυχία του χρυσού Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

Σιδηροδρομική γραμμή Κοζάνη – Καλαμπάκα: Σύνδεση Μακεδονιάς με την νότια Ελλάδα

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
05.01.2020 19:26
in ΑΠΟΨΕΙΣ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Του Δημήτρη Τσανακτσίδη

Η μεταλιγνιτική περίοδος στην οποία εισέρχεται ταχέως η περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας, επιβάλλει άμεσα αναπτυξιακές λύσεις με αντίκτυπο στην πραγματική οικονομία, παραγωγή και συγκράτηση του επιπέδου διαβίωσης. Ένας παράγοντας με σημαντικές δυνατότητες στο πεδίο αυτό είναι ο σιδηρόδρομος.

Αν και σε πολλούς στην Ελλάδα θυμίζει παρελθόν, ο σιδηρόδρομος αποτελεί το παρόν και το μέλλον στις χερσαίες μεταφορές στην Ευρώπη. Όλα τα εμπορευματικά δίκτυα βασίζονται στον σιδηρόδρομο. Οι μητροπόλεις εξαρτώνται αποκλειστικά από τον επιβατικό σιδηρόδρομο για την λειτουργία τους ως προς την δημιουργία ενιαίων μητροπολιτικών χώρων με τα προάστια και την περιφέρεια. Η Ευρώπη δαπάνησε και συνεχίζει να προσφέρει απλόχερα κονδύλια στον σιδηρόδρομο, την στιγμή που αποτραβιέται από τους αυτοκινητόδρομους. Ο σιδηρόδρομος έχει στην πραγματικότητα συνδεθεί εδώ και δεκαετίες με έννοιες όπως η ηλεκτροκίνηση, η τεχνολογική αιχμή, ο αυτοματισμός, η προστασία του περιβάλλοντος, η απεξάρτηση από το πετρέλαιο, η επιστημονική έρευνα σε σύνδεση με την αγορά, καθώς και με όλες τις τεχνολογίες που τώρα μόλις υπεισέρχεται το αυτοκίνητο. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί την μόνη ρεαλιστική δυνατότητα για νέα μεγάλα έργα στην περιοχή μας, όπως στο παρελθόν η Εγνατία Οδός και οι κάθετοι άξονες.

Η μεταλιγνιτική εποχή κρύβει ευκαιρίες, μία από τις οποίες αποτελεί η διεκδίκηση της υλοποίησης του προβλεπόμενου σιδηροδρομικού δικτύου της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Το πλήρες δίκτυο της περιφέρειας αποτελείται από τα παρακάτω σκέλη:

1) Υφιστάμενη γραμμή Κοζάνη – Φλώρινα – Έδεσσα – Βέροια – Θεσσαλονίκη
2) Νέα γραμμή Κοζάνη – Βέροια, όπου και συνδέεται με την γραμμή προς Θεσσαλονίκη
3) Νέα γραμμή Κοζάνη – Σιάτιστα – Καλαμπάκα, όπου και συνδέεται με το σύγχρονο δίκτυο του ΟΣΕ
4) Νέα γραμμή Σιάτιστα – Καστοριά – Αλβανία
5) Νέα γραμμή Φλώρινα – Αλβανία, εναλλακτική της παραπάνω

 

Τι κερδίζει η Δυτική Μακεδονία:

1) Προαστιακή σύνδεση Κοζάνης και Πτολεμαΐδας με την Θεσσαλονίκη (70 λεπτά), δημιουργία ενιαίου μητροπολιτικού χώρου με την συμπρωτεύουσα.

2) Σύνδεση με την Αθήνα, την Νότια Ελλάδα και με πόλεις με τις οποίες έχει ανύπαρκτες σχέσεις (π.χ. Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λαμία κλπ.). Το αναβαθμισμένο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δημιουργεί πλέον έναν κορμό ταχείας διασύνδεσης όλων των μεγάλων πόλεων μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αθήνας – Πάτρας. Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη οι Σταθμοί έχουν άμεση πρόσβαση στο μετρό. Ο σιδηρόδρομος φτάνει κατευθείαν στο λιμάνι του Πειραιά και στο αεροδρόμιο Βενιζέλος.

3) Βελτίωση της ενδοπεριφερειακής κινητικότητας και συνοχής εντός της Δυτικής Μακεδονίας.

4) Παροχή σιδηροδρομικού μέσου και άμεση σύνδεση με την Θεσσαλονίκη στην Καστοριά και τα Γρεβενά, νέες δυνατότητες αξιοποίησης περιοχών τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως οι λίμνες Καστοριάς και Πολυφύτου.

5) Ενσωμάτωση της περιφέρειας στο σύγχρονο προνομιακό εμπορευματικό δίκτυο σιδηροδρόμου – λιμένων – εμπορευματικών κέντρων, προφανής προϋπόθεση για την ανταγωνιστικότητα και ελκυστικότητα οποιασδήποτε παραγωγικής δραστηριότητας πρέπει να αναπτυχθεί στην περιοχή.

6) Βελτίωση επιβατικών και εμπορευματικών συνδέσεων με τις γείτονες χώρες.
Εκκρεμότητες που πρέπει να λυθούν άμεσα είναι η ανακατασκευή των δύο καθηρημένων γεφυρών στην είσοδο της Κοζάνης (με δέσμευση της ΠΔΜ), η ανακατασκευή της γραμμής Κοζάνης – Πτολεμαΐδας (με δέσμευση της ΔΕΗ) και η ολοκλήρωση της ανταλλαγής εκτάσεων μεταξύ Δήμου Κοζάνης και ΓΑΙΑΟΣΕ για την κατασκευή νέου εμπορευματικού σταθμού κοντά στο Μαυροδένδρι.
Στη συνέχεια παρατίθεται εν τάχει η κατάσταση στην οποία βρίσκεται κάθε ένα από τα νέα διεκδικήσιμα έργα.

 

Κοζάνη – Βέροια (Μήκος 61 χλμ., Κόστος 440 εκ. €)

Είναι έργο – κλειδί για την άμεση δικτύωση της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Προσφέρει προαστιακή σύνδεση με την Θεσσαλονίκη και ταχεία εμπορευματική σύνδεση με το υπόλοιπο εθνικό δίκτυο. Οδεύει με διαδρομή Κοζάνη – Κρόκος – Ίμερα – Σφηκιά – Βέροια, παραπλεύρως της λίμνης Πολυφύτου. Δεν διαθέτει μελέτες και ωριμότητα, εκτός από άτυπη γενική χωροθέτηση χάραξης και σταθμών.

 

Κοζάνη – Σιάτιστα – Καλαμπάκα (Μήκος 96 χλμ., Κόστος 740 εκ. €)

Είναι το έργο με τον μεγαλύτερο βαθμό ωριμότητας. Αποτελεί μέρος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών και κατέχει μόνιμη θέση σε όλα τα στρατηγικά σχέδια μεταφορών της Ελλάδας από το 2003, χωρίς ωστόσο ποτέ να προωθηθεί ή διεκδικηθεί από την τοπική κοινωνία. Οι μελέτες βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, ενώ το τμήμα Σιάτιστα – Δήμητρα διαθέτει Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται το τμήμα Κοζάνης – Καλαμιάς, η όδευση του οποίου δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, ωστόσο έχει πλέον λυθεί οριστικά το χρονίζον πρόβλημα του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης. Με την απαραίτητη επικαιροποίηση των μελετών, ο προϋπολογισμός των 740 εκ. € αναμένεται να μειωθεί σημαντικά.

 

Σιάτιστα – Καστοριά – Αλβανία (Μήκος 78 χλμ., Κόστος 270 εκ. €)

Έργο που φέρνει τον σιδηρόδρομο στην πόλη και το αεροδρόμιο της Καστοριάς. Ταυτόχρονα θα αποτελεί κύριο κλάδο του εθνικού δικτύου, καθώς θα είναι η σιδηροδρομική πύλη πρόσβασης της Αλβανίας στην Ελλάδα και τους λιμένες μας. Έχει αξιόλογες δυνατότητες συγχρηματοδότησης, ως διακρατικό έργο. Διαθέτει μελέτες σε προχωρημένο στάδιο για το τμήμα Σιάτιστα – Καστοριά.

 

Φλώρινα – Αλβανία (Μήκος 54 χλμ., Κόστος 390 εκ. €)

Αποτελεί εναλλακτική του Σιάτιστα – Αλβανία. Έργο που εντάχθηκε στις προτεραιότητες του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ουσιαστικά έχει μόνο εμπορευματικό ενδιαφέρον για την Δυτική Μακεδονία, καθώς διέρχεται από αραιοκατοικημένες περιοχές. Βρίσκεται σε φάση μελέτης σκοπιμότητας.

Η μεταλιγνιτική περίοδος αποτελεί ευκαιρία να διεκδικηθεί σε εθνική προτεραιότητα η υλοποίηση του δικτύου της Δυτικής Μακεδονίας, με το σύνολο των πλεονεκτημάτων που επιφέρει το δίκτυο αυτό. Αν βέβαια έπρεπε κανείς να επιμείνει σε μία ιεράρχηση προτεραιοτήτων, τότε αβίαστα θα πρότεινε πρώτα το πιο ώριμο μελετητικά έργο, που είναι το Κοζάνη – Καλαμπάκα. Ωστόσο, το έργο αυτό ωρίμασε σε μία εποχή που οι ανάγκες και ο σχεδιασμός ήταν τελείως διαφορετικά για την περιοχή και την Ελλάδα. Το έργο που είναι το πλέον αναγκαίο και ωφέλιμο στο πλαίσιο της μεταλιγνιτικής εποχής, είναι αδιαμφισβήτητα το Κοζάνη – Βέροια, καθώς θα συνδέσει άμεσα την περιοχή με τον κύριο εμπορευματικό διάδρομο Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ευρώπης και θα επιτρέψει την προαστιακή σύνδεση με την μητρόπολη της Θεσσαλονίκης. Τα πλεονεκτήματα αυτά συνδέονται άμεσα με τις ιδιαίτερες συνθήκες της μεταλιγνιτικής εποχής και απαντούν στα επερχόμενα προβλήματα της Δυτικής Μακεδονίας:

α) Παροχή λύσεων απασχόλησης και εξοικονόμησης στα νοικοκυριά και συγκράτηση της πληθυσμιακής αφαίμαξης, μέσω προαστιακής σύνδεσης με την μητρόπολη της Θεσσαλονίκης (κατοικία στην περιφέρεια με καθημερινή πρόσβαση στις δουλειές της οικονομικής ζώνης της Θεσσαλονίκης, για σπουδές κλπ.). Τα παραπάνω αποτελούν συνήθη πρακτική σε όλες τις προηγμένες χώρες. Δυστυχώς δεν είναι εφικτά με την Εγνατία Οδό.

β) Αντίστροφα, αύξηση ελκυστικότητας των μελλοντικών επενδύσεων της περιοχής σε εξειδικευμένο εργατικό και επιστημονικό δυναμικό από τις γύρω περιοχές, κυρίως από την Θεσσαλονίκη.

γ) Παροχή ουσιαστικών κινήτρων και προϋποθέσεων για την ανάπτυξη παραγωγικών επενδύσεων, για τις οποίες ο σύγχρονος εμπορευματικός σιδηρόδρομος είναι μονόδρομος προκειμένου να διατηρείται χαμηλά το κόστος μεταφοράς των πρώτων υλών και των παραγόμενων προϊόντων και να είναι ανταγωνιστική η χωροθέτηση των επενδύσεων.

*Ο Δημήτρης Τσανακτσίδης είναι Πολιτικός Μηχανικός – Συγκοινωνιολόγος και εργάζεται στην ΔΕΗ Α.Ε.

Tags: ΚΟΖΑΝΗ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

«…Και εγένετο φως»

Επόμενο

Στοίχημα: Για τις νίκες Λέτσε και Μακάμπι Τελ Αβίβ!

Διαβάστε Επίσης

ΑΠΟΨΕΙΣ

Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

12.03.2025 11:16
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

12.03.2025 09:26
ΑΠΟΨΕΙΣ

Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

11.03.2025 14:02
ΑΠΟΨΕΙΣ

«Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

11.03.2025 09:46
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

10.03.2025 08:33
ΑΠΟΨΕΙΣ

Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

09.03.2025 23:24
ΑΠΟΨΕΙΣ

Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

09.03.2025 18:45
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

08.03.2025 10:06
ΑΠΟΨΕΙΣ

  Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

08.03.2025 09:34
Επόμενο

Στοίχημα: Για τις νίκες Λέτσε και Μακάμπι Τελ Αβίβ!

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?