Σειρά συναντήσεων εργασίας πραγματοποίησαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η βουλευτής Τρικάλων κα Κατερίνα Παπακώστα και ο βουλευτής Γρεβενών κ. Αθανάσιος Σταυρόπουλος, αρχικά με τον Υπουργό κ. Χρήστο Δήμα και στη συνέχεια με τον αρμόδιο για θέματα Υποδομών Υφυπουργό, κ. Νικόλαο Ταχιάο.
Αντικείμενο των συναντήσεων αποτέλεσε η προώθηση του αιτήματος για δημιουργία πρόσθετων εξόδων (ανισόπεδων κόμβων) στον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα που διασχίζει τις ορεινές περιοχές του νομού Γρεβενών, ώστε να εξυπηρετηθούν άμεσα χωριά όπως η Κρανιά και οι όμοροι οικισμοί. Οι δύο βουλευτές υπογράμμισαν ότι η καλύτερη οδική σύνδεση των συγκεκριμένων χωριών με τον νέο αυτοκινητόδρομο θα ενισχύσει την επικοινωνία των περιοχών Γρεβενών και Τρικάλων και θα αποτρέψει την απομόνωση των ορεινών κοινοτήτων.
Κατά τις συναντήσεις, έγινε αναφορά στην πρόοδο και τη σημασία του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65, ο οποίος βρίσκεται στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης. Σύμφωνα με τον Υπουργό, το υπό κατασκευή βόρειο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας έως τον κόμβο στην περιοχή Κηπουρείου Γρεβενών (σύνδεση με Εγνατία) μήκους 46 χλμ θα ολοκληρωθεί και θα αποδοθεί στην κυκλοφορία έως το καλοκαίρι του 2026 . Ήδη, με την παράδοση ενδιάμεσων τμημάτων τον Απρίλιο 2024, λειτουργούν 136 χλμ σύγχρονου ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου Ε65, ενώ συνεχίζονται εντατικά οι εργασίες στο βόρειο τμήμα με ποσοστό υλοποίησης άνω του 72% (στοιχεία Μαρτίου 2025) . Το έργο διαθέτει τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου κλειστού αυτοκινητόδρομου δύο λωρίδων + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με έξι προγραμματισμένους ανισόπεδους κόμβους: Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου–Καρπερού και Εγνατίας.
Ωστόσο, όπως επισημάνθηκε, κανένας από τους προβλεπόμενους κόμβους δεν βρίσκεται σε άμεση γειτνίαση με το νότιο-δυτικό τμήμα του νομού Γρεβενών, όπου είναι εγκατεστημένοι οι ορεινοί οικισμοί της Πίνδου (Δήμος Γρεβενών). Η Κρανιά Γρεβενών, για παράδειγμα, απέχει περίπου 34 χλμ. από την πόλη των Γρεβενών και βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο (950 μ.), στα σύνορα με την Ήπειρο. Παρότι η νέα Εγνατία Οδός και ο Ε65 μειώνουν δραστικά τις αποστάσεις, η πλήρης σύνδεση της Στερεάς Ελλάδας με Θεσσαλία, Δυτική Μακεδονία και Ήπειρο μέσω Ε65 είναι κοινός στόχος και εκτιμάται ότι η Αθήνα θα απέχει πλέον μόλις 4 ώρες από τα Γρεβενά, η απουσία εξόδου κοντά στους προαναφερθέντες οικισμούς ενδέχεται να αφήσει τις περιοχές αυτές εκτός της αναπτυξιακής δυναμικής του αυτοκινητόδρομου. Οι βουλευτές τόνισαν ότι πολλοί μόνιμοι κάτοικοι και παραθεριστές της Κρανιάς και των γύρω χωριών κατάγονται από τα Τρίκαλα, γεγονός που καθιστά την καλύτερη πρόσβαση ζήτημα διαπεριφερειακής σημασίας για τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία.
Στο πλαίσιο αυτό, ζητήθηκε από την ηγεσία του υπουργείου να εξεταστεί η τεχνική δυνατότητα κατασκευής ενός επιπλέον ανισόπεδου κόμβου στο κατάλληλο σημείο του Ε65, με στόχο την άμεση σύνδεση των ορεινών κοινοτήτων με τον αυτοκινητόδρομο. Ένας νέος κόμβος (ή/και πλευρικές έξοδοι) στην περιοχή θα επιτρέψει στους κατοίκους της Κρανιάς, της Πηγαδίτσας, του Δοξαρά και άλλων γειτονικών χωριών να χρησιμοποιούν τον Ε65 χωρίς μεγάλες παρακάμψεις, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο μετάβασης προς τα Τρίκαλα, την Αθήνα και άλλους βασικούς προορισμούς. Δεδομένου ότι η χάραξη του Ε65 στην Πίνδο επελέγη έτσι ώστε να αποφεύγονται μεγάλα τεχνικά έργα (σήραγγες, γέφυρες) παρά το δύσκολο ορεινό ανάγλυφο , εκτιμάται ότι υπάρχουν σημεία όπου μπορεί να υλοποιηθεί ασφαλής κόμβος εξόδου με περιορισμένες παρεμβάσεις.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και ο Υφυπουργός, από την πλευρά τους αναγνώρισαν τη σημαντική διάσταση του ζητήματος και δεσμεύτηκαν να εξετάσουν διεξοδικά το αίτημα.
