• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
20.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Θαλάσσιος Κόσμος στην Καλαμπάκα: Την Τρίτη 25 Μαρτίου ανοιχτά από 8:00 έως 16:00

    Πρόταση Αβραμόπουλου για εγκατάσταση δωρεάν φωτοβολταϊκού συστήματος στα σπίτια των μόνιμων κατοίκων του ορεινού όγκου

    Συνεχίζονται οι απάτες σε βάρος πολιτών – Υπενθυμίζονται χρήσιμες συμβουλές αποφυγής εξαπάτησης

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Συνεχίζουμε την εκπαιδευτική δράση «Ταξιδεύουμε με Γκάζι» με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας

    Ναρκωτικά, κινητά και μαχαίρι βρήκαν αστυνομικοί στις φυλακές Τρικάλων

    Έρχονται οι «Πρεσβευτές του Γεωπάρκου»

    ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟ ΣΚΙΩΝ την Κυριακή 23/3: «Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε’ – Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση»

    Οι προτάσεις του ΣΕΕΜ για τους κοινόχρηστους χώρους

    Πρεμιέρα για το αναβαθμισμένο ψηφιακό πορτοφόλι – Όλα τα απαραίτητα έγγραφα στη θυρίδα του πολίτη μέσω του Gov.gr Wallet

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Νέο Σχέδιο Πόλεως: «27 Χρόνια Αναμονής- 27 Χρόνια Καθυστέρησης»

    Το ερωτικό ποίημα και η Μ. Τεσσαρακοστή: Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης και το Άσμα Ασμάτων (2/13)

    Δικαιοῦμαι νὰ νηστεύω;

    «Δήμος Μετεώρων: Χτίζοντας το Αύριο, Σήμερα»

    Το ερωτικό ποίημα και η Μ. Τεσσαρακοστή. Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης και το Άσμα Ασμάτων (1/13)

    O “Πατριωτισμός” σήμερα και οι Νέοι

    «Γέφυρα Αγάπης και Αλληλεγγύης από τη Γερμανία Στα Μετεώρα»

    Εργατικά δυστυχήματα – Πληγή στο σύστημα ασφάλειας και υγείας των πολιτών

    16ος Ημιμαραθώνιος «Θανάσης Σταμόπουλος»: Ένας Αγώνας-θεσμός που αναδεικνύει την Καλαμπάκα και τον Δήμο Μετεώρων

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Άνεμος… (96-61) η Μύκονος

    ΦΩΤΟ: sportrikala.gr

    ΑΟΤ-Νεοχώρι στον τελικό του κυπέλλου ΕΠΣ Τρικάλων

    Εξαιρετική εμφάνιση της Ακαδημίας του Άθλου σε τουρνουά στην Μπάρα και νίκη της αντρικής ομάδας

    Δύο νίκες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας στο Βόλεϊ

    16ος «Ημιμαραθώνιος Θανάσης Σταμόπουλος»: Νικητής ο Χαράλαμπος Πιτσώλης

    Τρείς βαθμοί χωρίς αγώνα ο Βράχος Καστρακίου, νίκες για Άθλο και Βαλτινό

    Βρήκε οξυγόνο κι απέκτησε σφυγμό!

    Δόθηκε η εκκίνηση του 16ου Ημιμαραθωνίου “Θανάσης Σταμόπουλος” με ρεκόρ συμμετοχών

    Βαριά εκτός έδρας ήττα για την Κρύα Βρύση – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία στην Α΄ Ερασιτεχνική

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Θαλάσσιος Κόσμος στην Καλαμπάκα: Την Τρίτη 25 Μαρτίου ανοιχτά από 8:00 έως 16:00

    Πρόταση Αβραμόπουλου για εγκατάσταση δωρεάν φωτοβολταϊκού συστήματος στα σπίτια των μόνιμων κατοίκων του ορεινού όγκου

    Συνεχίζονται οι απάτες σε βάρος πολιτών – Υπενθυμίζονται χρήσιμες συμβουλές αποφυγής εξαπάτησης

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Συνεχίζουμε την εκπαιδευτική δράση «Ταξιδεύουμε με Γκάζι» με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας

    Ναρκωτικά, κινητά και μαχαίρι βρήκαν αστυνομικοί στις φυλακές Τρικάλων

    Έρχονται οι «Πρεσβευτές του Γεωπάρκου»

    ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟ ΣΚΙΩΝ την Κυριακή 23/3: «Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε’ – Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση»

    Οι προτάσεις του ΣΕΕΜ για τους κοινόχρηστους χώρους

    Πρεμιέρα για το αναβαθμισμένο ψηφιακό πορτοφόλι – Όλα τα απαραίτητα έγγραφα στη θυρίδα του πολίτη μέσω του Gov.gr Wallet

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Νέο Σχέδιο Πόλεως: «27 Χρόνια Αναμονής- 27 Χρόνια Καθυστέρησης»

    Το ερωτικό ποίημα και η Μ. Τεσσαρακοστή: Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης και το Άσμα Ασμάτων (2/13)

    Δικαιοῦμαι νὰ νηστεύω;

    «Δήμος Μετεώρων: Χτίζοντας το Αύριο, Σήμερα»

    Το ερωτικό ποίημα και η Μ. Τεσσαρακοστή. Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης και το Άσμα Ασμάτων (1/13)

    O “Πατριωτισμός” σήμερα και οι Νέοι

    «Γέφυρα Αγάπης και Αλληλεγγύης από τη Γερμανία Στα Μετεώρα»

    Εργατικά δυστυχήματα – Πληγή στο σύστημα ασφάλειας και υγείας των πολιτών

    16ος Ημιμαραθώνιος «Θανάσης Σταμόπουλος»: Ένας Αγώνας-θεσμός που αναδεικνύει την Καλαμπάκα και τον Δήμο Μετεώρων

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Άνεμος… (96-61) η Μύκονος

    ΦΩΤΟ: sportrikala.gr

    ΑΟΤ-Νεοχώρι στον τελικό του κυπέλλου ΕΠΣ Τρικάλων

    Εξαιρετική εμφάνιση της Ακαδημίας του Άθλου σε τουρνουά στην Μπάρα και νίκη της αντρικής ομάδας

    Δύο νίκες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας στο Βόλεϊ

    16ος «Ημιμαραθώνιος Θανάσης Σταμόπουλος»: Νικητής ο Χαράλαμπος Πιτσώλης

    Τρείς βαθμοί χωρίς αγώνα ο Βράχος Καστρακίου, νίκες για Άθλο και Βαλτινό

    Βρήκε οξυγόνο κι απέκτησε σφυγμό!

    Δόθηκε η εκκίνηση του 16ου Ημιμαραθωνίου “Θανάσης Σταμόπουλος” με ρεκόρ συμμετοχών

    Βαριά εκτός έδρας ήττα για την Κρύα Βρύση – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία στην Α΄ Ερασιτεχνική

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Tα τραγικά στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
29.08.2021 14:44
in ΕΛΛΑΔΑ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Τραγικά, κυριολεκτικά, φαίνεται ότι είναι τα πράγματα στην Ελλάδα σχετικά με την ηλικία αλλά και την κατάσταση του στόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα καθώς η μέση ηλικία των αυτοκινήτων κυμαίνεται στα 16,6 έτη ενώ όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr κινούνται ακόμη πάνω από 570.000 παλιά μη καταλυτικά αυτοκίνητα τη στιγμή που τα οχήματα με ηλικία έως 5 έτη, δηλαδή τα “καθαρά” ΙΧ ανέρχονται σε λίγο πάνω από τις 457.000 μονάδες!

Ειδικότερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ελλάδος που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr έως τα τέλη του 2020 κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα πάνω από 810.000 αυτοκίνητα, στα οποία να επισημάνουμε ότι δεν συμπεριλαμβάνονται τα Ταξί, με ηλικίες άνω των 26 ετών τα οποία και αποτελούν το 15,2% του συνόλου του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας.

Μάλιστα τα 318.434 αυτοκίνητα σε σύνολο 577.197 μη καταλυτικών οχημάτων οχημάτων έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας τη δεκαετία του ’80. Παράλληλα 577.197 αυτοκίνητα δεν έχουν καθόλου καταλύτη και επιπλέον 232.949 αυτοκίνητα ανήκουν στην κατηγορία Euro1 που κυριολεκτικά δεν κυκλοφορούν σε κανένα άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.

Τέλος πάνω από 55.000 αυτοκίνητα έχουν κλείσει 40 χρόνια ζωής και εξακολουθούν να κινούνται και να ρυπαίνουν ανεξέλεγκτα την ατμόσφαιρα.

Ηλικίες από 16 έως και 20 έτη έχουν 1,3 εκατ. οχήματα, δηλαδή το 26% του συνόλου και 1,4 εκατ. οχήματα έχουν ηλικία από 11 έως 15 έτη δηλαδή το 26,7%.

Αντίθετα τα αυτοκίνητα με ηλικίες από 6 έως 10 έτη είναι μόλις 348.070 οχήματα τα οποία αποτελούν το 6,5% του συνόλου των κυκλοφορούντων ΙΧ.

Τέλος το 8,6% του συνόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν έχουν ηλικία έως 5 έτη τα οποία ανέρχονται σε 457.316 μονάδες.

Παλαιά και τα καταλυτικά

Τραγικά είναι και τα αποτελέσματα που καταγράφονται στα στοιχεία του ΣΕΑΑ σχετικά με τις οδηγίες ρύπων που πληροί ο στόλος των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Από το 1993 έως και 1996 ξεκίνησε η κυκλοφορία των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro I και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία κυκλοφορούν ακόμη στην Ελλάδα πάνω από 232.949 οχήματα.

Από το 1997 έως το 2000 τέθηκε σε ισχύ το πρότυπο Euro II και όπως αποδεικνύεται κυκλοφορούν ακόμη στην Ελλάδα του 2019 περισσότερα από 629.888 αυτοκίνητα!

Το 2001 εφαρμόστηκε το πρότυπο ρύπων Euro III το οποίο ίσχυσε έως και το 2005 και από τότε κυκλοφορούν μέχρι και σήμερα περισσότερα από 1,35 εκατ. οχήματα ενώ επιπλέον 1,53 εκατ. οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro IV με 1η άδεια κυκλοφορίας από το 2006 έως και το 2010 κυκλοφορούν μέχρι και σήμερα.

Στα σύγχρονα και πιο καθαρά αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro V και έχουν 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2011 έως και το 2015 ανήκουν 426.793 αυτοκίνητα τα οποία αποτελούν μόλις το 8,7% του συνόλου των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων.

Τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro VI ανέρχονται σε μόλις 531.252 μονάδες και αποτελούν το 10% του συνόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων. Δηλαδή τα «καθαρά» αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι λιγότερα από τα μη καταλυτικά!

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς σχεδόν στην συντριπτική πλειοψηφία από τα καταλυτικά αυτοκίνητα πρώτης και δεύτερης γενιάς δεν έχουν αλλαχθεί οι καταλύτες με ότι και αν σημαίνει αυτό για το περιβάλλον ενώ σημαντικός αριθμός από τα περίπου 2,1 εκατ. καταλυτικά αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro III και Euro IV επίσης κυκλοφορούν με… αδρανείς καταλύτες!

Στα 20,2 έτη η μέση ηλικία στα φορτηγά έως 3,5 τόνους

Χειρότερα είναι τα πράγματα στο στόλο των κυκλοφορούντων φορτηγών έως 3,5 τόνους καθώς σε σύνολο 921.776 οχημάτων η μέση ηλικία κυμαίνεται σε 20,2 έτη!

Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr στην Ελλάδα κυκλοφορούν 268.095 φορτηγά, τα οποία αποτελούν το 29,1% του συνόλου του στόλου, με ηλικίες άνω των 26 ετών εκ των οποίων τα 215.402 είναι συμβατικά–μη καταλυτικά και 52.693 οχήματα πληρούν την οδηγία Euro1.

Επίσης 186.802 φορτηγά έχουν ηλικία από 21 έως 25 έτη και αποτελούν το 20,3% του συνόλου και 216.484 οχήματα με ηλικίες από 16 έως 20 έτη (23,5%) και 193.650 φορτηγά με ηλικίες από 11 έως 15 έτη (21%).

Αντίθετα τα φορτηγά έως 3,5 τόνους με ηλικίες από 6 έως 10 έτη είναι μόλις 23.190 μονάδες (2,5%) και με ηλικίες έως 5 έτη μόλις 33.557 φορτηγά (36%).

Όσον αφορά στις οδηγίες ρύπων 215.402 φορτηγά έως 3,5 τόνους δεν έχουν καθόλου καταλύτη (23,4%), 52.693 οχήματα είναι Euro1 (5,7%), 142.193 Euro2 (15,4%), 210.521 Euro3 (22,8%), 221.144 Euro4 (24%), 40.781 Euro5 (4,4%), 39.042 Euro6 (4,2%).

Στα 22,9 έτη η μέση ηλικία στα φορτηγά από 3,5 έως 8 τόνους

Πολύ χειρότερα είναι τα πράγματα στο στόλο των κυκλοφορούντων φορτηγών από 3,5 έως 8 τόνους καθώς σε σύνολο 89.830 οχημάτων η μέση ηλικία κυμαίνεται σε 22,9 έτη!

Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr στην Ελλάδα κυκλοφορούν 32.663 φορτηγά, τα οποία αποτελούν το 36,4% του συνόλου του στόλου, με ηλικίες άνω των 26 ετών εκ των οποίων τα 25.194 είναι συμβατικά-μη καταλυτικά και 7.469 οχήματα πληρούν την οδηγία Euro1.

Επίσης 20.853 φορτηγά έχουν ηλικία από 21 έως 25 έτη και αποτελούν το 23,2% του συνόλου και 24.356 οχήματα με ηλικίες από 16 έως 20 έτη (27,1%) και 11.095 φορτηγά με ηλικίες από 11 έως 15 έτη (12,4%).

Αντίθετα τα φορτηγά από 3,5 έως 8 τόνους με ηλικίες από 6 έως 10 έτη είναι μόλις 338 μονάδες (0,4%) και με ηλικίες έως 5 έτη μόλις 525 φορτηγά (0,6%).

Όσον αφορά στις οδηγίες ρύπων 25.194 φορτηγά από 3,5 έως 8 τόνους δεν έχουν καθόλου καταλύτη (28%), 7.469 οχήματα είναι Euro1 (8,3%), 20.853 Euro2 (23,2%), 24.356 Euro3 (27,1%), 8.989 Euro4 (10%), 2.234 Euro5 (2,5%), 735 Euro6 (0,8%).

Στα 20,5 έτη η μέση ηλικία στα φορτηγά πάνω από 8 τόνους

Άσχημα είναι τα πράγματα που καταγράφονται και στο στόλο των κυκλοφορούντων φορτηγών άνω των 8 τόνων καθώς σε σύνολο 135.386 οχημάτων η μέση ηλικία κυμαίνεται σε 20,5 έτη!

Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr στην Ελλάδα κυκλοφορούν 34.193 φορτηγά, τα οποία αποτελούν το 25,3% του συνόλου του στόλου, με ηλικίες άνω των 26 ετών εκ των οποίων τα 30.666 είναι συμβατικά-μη καταλυτικά και 5.076 οχήματα πληρούν την οδηγία Euro1.

Επίσης 30.922 φορτηγά έχουν ηλικία από 21 έως 25 έτη και αποτελούν το 22,8% του συνόλου και 35.434 οχήματα με ηλικίες από 16 έως 20 έτη (26,2%) και 32.356 φορτηγά με ηλικίες από 11 έως 15 έτη (23,9%).

Αντίθετα τα φορτηγά πάνω από 8 τόνους με ηλικίες από 6 έως 10 έτη είναι μόλις 979 μονάδες (0,7%) και με ηλικίες έως 5 έτη μόλις 1.502 φορτηγά (1,1%).

Όσον αφορά στις οδηγίες ρύπων 30.666 φορτηγά πάνω από 8 τόνους δεν έχουν καθόλου καταλύτη (22,7%), 5.076 οχήματα είναι Euro1 (3,7%), 36.158 Euro2 (26,7%), 36.561 Euro3 (27%), 19.920 Euro4 (14,7%), 4.857 Euro5 (3,6%), 2.148 Euro6 (1,6%).

Στα 19,4 έτη η μέση ηλικία στα λεωφορεία

Τραγικά χαρακτηρίζονται τα δεδομένα που καταγράφονται και στο στόλο των κυκλοφορούντων λεωφορείων που μεταφέρουν επιβάτες καθώς σε σύνολο 28.196 οχημάτων η μέση ηλικία κυμαίνεται σε 19,4 έτη!

Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr στην Ελλάδα κυκλοφορούν 6.952 φορτηγά, τα οποία αποτελούν το 24,7% του συνόλου του στόλου, με ηλικίες άνω των 26 ετών εκ των οποίων τα 6.044 είναι συμβατικά-μη καταλυτικά και 908 οχήματα πληρούν την οδηγία Euro1.

Επίσης 3.381 φορτηγά έχουν ηλικία από 21 έως 25 έτη και αποτελούν το 12% του συνόλου και 7.658 οχήματα με ηλικίες από 16 έως 20 έτη (27,2%) και 8.680 φορτηγά με ηλικίες από 11 έως 15 έτη (30,8%).

Αντίθετα τα λεωφορεία με ηλικίες από 6 έως 10 έτη είναι μόλις 248 μονάδες (0,9%) και με ηλικίες έως 5 έτη μόλις 1.277 φορτηγά (4,5%).

Όσον αφορά στις οδηγίες ρύπων 6.044 λεωφορεία δεν έχουν καθόλου καταλύτη (21,4%), 908 οχήματα είναι Euro1 (3,2%), 3.381 Euro2 (12%), 7.658 Euro3 (27,2%), 4.960 Euro4 (17,6%), 3.768 Euro5 (13,4%), 1.477 Euro6 (5,2%).

Tags: ΣΤΟΛΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Αγριεμένη γαλοπούλα καταδιώκει… το φορτηγάκι ενός ταχυδρόμου

Επόμενο

Βόλος: Οι άγνωστες λίμνες Ζερέλια, που δημιουργήθηκαν από σύγκρουση μετεωριτών με τη Γη

Διαβάστε Επίσης

ΕΛΛΑΔΑ

Η καταγραφή των βλάχικων με τις ανάλογες εκδόσεις συνεχίζεται…

20.03.2025 08:13
ΕΛΛΑΔΑ

Απαραίτητη η ενεργοποίηση των προπληρωμένων καρτών για πρόσβαση στα επιδόματα και τις παροχές της ΔΥΠΑ

19.03.2025 15:48
ΕΛΛΑΔΑ

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος

18.03.2025 09:18
ΕΛΛΑΔΑ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το πληροφοριακό σύστημα για την καταγραφή, διαχείριση και έλεγχο των προστίμων της ΕΛΑΣ

12.03.2025 17:20
ΕΛΛΑΔΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ Β’»

12.03.2025 11:13
ΕΛΛΑΔΑ

Διαθέσιμοι μέσω του gov.gr 10.500 τίτλοι σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

07.03.2025 14:17
ΕΛΛΑΔΑ

Ξεκίνησαν οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ Δημοτικού

07.03.2025 12:43
ΕΛΛΑΔΑ

Πέτρος Παππάς: Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ που είχε ανεξαρτητοποιηθεί εντάχθηκε στο ΠΑΣΟΚ

05.03.2025 16:45
ΕΛΛΑΔΑ

Ακόμα μια μοναδική ανακάλυψη του Νίκου Γουδή – Στη Ρόδο ζούσαν και ρινόκεροι!

04.03.2025 18:45
Επόμενο

Βόλος: Οι άγνωστες λίμνες Ζερέλια, που δημιουργήθηκαν από σύγκρουση μετεωριτών με τη Γη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ

































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?