• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
13.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Μετεώρων Παρέα: Παρουσίαση Παραμυθιού και Διήμερο Σεμινάριο Κρητικών Χορών

    Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

    Οι απαντήσεις του Δημάρχου Μετεώρων στην 1η Λογοδοσία του 2025

    Ενέκρινε τον νέο κανονισμό κοινόχρηστων χώρων το Δημοτικό Συμβούλιο – Αναβολή ζήτησε η Αντιπολίτευση

    Πληθαίνουν οι επισκέψεις αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας

    Νέο ιατρείο στα Τρίκαλα | Ελένη Κιλικίδου-Ροποτίνου, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

    Τα θέματα που εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Μετεώρων

    Θέση εργασίας σε Τουριστικό Γραφείο στα Μετέωρα – Καλαμπάκα

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

    Συγχαρητήρια επιστολή της Μαρίνας Κοντοτόλη για την επιτυχία του χρυσού Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Μετεώρων Παρέα: Παρουσίαση Παραμυθιού και Διήμερο Σεμινάριο Κρητικών Χορών

    Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

    Οι απαντήσεις του Δημάρχου Μετεώρων στην 1η Λογοδοσία του 2025

    Ενέκρινε τον νέο κανονισμό κοινόχρηστων χώρων το Δημοτικό Συμβούλιο – Αναβολή ζήτησε η Αντιπολίτευση

    Πληθαίνουν οι επισκέψεις αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας

    Νέο ιατρείο στα Τρίκαλα | Ελένη Κιλικίδου-Ροποτίνου, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

    Τα θέματα που εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Μετεώρων

    Θέση εργασίας σε Τουριστικό Γραφείο στα Μετέωρα – Καλαμπάκα

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

    Συγχαρητήρια επιστολή της Μαρίνας Κοντοτόλη για την επιτυχία του χρυσού Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΤΟΠΙΚΑ ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Ο αυτοκινητόδρομος Α3 ή Ε65, όπως αναφέρεται από τον Τύπο, ολοκληρώνεται, τι θα γίνει με τον αντίστοιχο σιδηροδρομικό διάδρομο;

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
16.02.2021 12:44
in ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, ο αυτοκινητόδρομος Α3, ή Ε-65 όπως είναι η «ευρωπαϊκή» του αρίθμηση, ολοκληρώνεται. Τι θα γίνει όμως με τον αντίστοιχο σιδηροδρομικό διάδρομο που, αν και πέρασαν 95 χρόνια από τότε που άρχισε να κατασκευάζεται, μένει ακόμα ανολοκλήρωτος, παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις;

Και αναφερόμαστε βέβαια στην σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέσει την Καλαμπάκα με την Κοζάνη, η οποία αποτελεί τον ελλείποντα κρίκο για την σύνδεση της Αθήνας, της Νότιας Ελλάδας, και της Θεσσαλίας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας, και η οποία θα συμβάλει, τόσο στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας, όσο και στην περιφερειακή ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της υποβαθμισμένης Δυτικής Μακεδονίας, μιας περιοχής που ήδη αποβιομηχανοποιείται, μετά την «απολιγνιτοποίηση». Θα συμβάλει δε, μαζί με τον άλλο κλάδο, που θα συνδέσει μελλοντικά την Καλαμπάκα με την Ηγουμενίτσα, στην δημιουργία της σιδηροδρομικής «Εγνατίας», η οποία θα συνδέσει σιδηροδρομικά, την Δυτική Πύλη της Ελλάδας, το λιμάνι δηλαδή της Ηγουμενίτσας, με τα ελληνοτουρκικά σύνορα και το λιμάνι του Βόλου, δίνοντας έτσι την δυνατότητα ανάπτυξης των διευρωπαϊκών αξόνων συνδυασμένων μεταφορών, Ιταλίας – Τουρκίας/ Μαύρης Θάλασσας και Ιταλίας – Βόλου – Μέσης Ανατολής/ Σμύρνης.

Στην Ελλάδα, μεταπολεμικά, η πολιτική που ακολουθήθηκε στον τομέα των χερσαίων υποδομών και μεταφορών απέβλεπε στο να καταστήσει κυρίαρχη την οδική μεταφορά, απαξιώνοντας τον σιδηρόδρομο και τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς. Πέραν της κατασκευής ενός πυκνού δικτύου «Εθνικών» και «Επαρχιακών» οδών, τα τελευταία σαράντα χρόνια κατασκευάστηκαν, ή είναι υπό κατασκευή και δημοπράτηση, και περίπου 3.000 χιλιόμετρα «Αυτοκινητοδρόμων», με αποτέλεσμα να αναλογούν περίπου 3.400 κάτοικοι, ή 44 τετραγωνικά χιλιόμετρα του εδάφους της χώρας, σε ένα χιλιόμετρο «Αυτοκινητοδρόμου».

Αν ληφθεί υπ’ όψη το ορεινό ανάγλυφο του εδάφους, η χαμηλή πυκνότητα κατοίκων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο και ο νησιωτικός χαρακτήρας της χώρας, αλλά και η χαμηλή, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ζήτηση μεταφορικού έργου, οι αναλογίες αυτές είναι από τις πυκνότερες στην Ευρώπη. Αντίθετα, από τη λήξη του «Εμφυλίου Πολέμου» και μέχρι σήμερα, με εξαίρεση την γραμμή Αμυνταίου – Κοζάνης, δεν έχει κατασκευασθεί ούτε ένα χιλιόμετρο νέας σιδηροδρομικής γραμμής, ο δε εκσυγχρονισμός του δικτύου της χώρας είναι απαράδεκτα αργός και περιορισμένος, ενώ έχει τεθεί σταδιακά, και με διάφορες δικαιολογίες, εκτός εκμετάλλευσης, ή εγκαταλείφθηκε, το 1/3 περίπου του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής τα βιώνουμε κάθε μέρα, στην εθνική μας οικονομία, στην περιφερειακή ανάπτυξη, στην ανταγωνιστικότητα των εξαγωγών μας, στην ποιότητα της ζωής των πολιτών, στο περιβάλλον. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε πολιτική;

Όσον αφορά την σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμπάκας με την Κοζάνη ήδη, η γραμμή που συνδέει τον Παλαιοφάρσαλο με την Καλαμπάκα, των πάλαι ποτέ «Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας», αναβαθμίστηκε σε γραμμή κανονικού εύρους, για ταχύτητες 160 χιλιομέτρων/ώρα, επίκειται δε η εγκατάσταση σε αυτήν ηλεκτροκίνησης και σύγχρονης σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ώστε να είναι έτοιμη να συνδεθεί με τα προγραμματισμένα να κατασκευασθούν τμήματα, Καλαμπάκας Κοζάνης/Ηγουμενίτσας, και να συνδεθεί επί τέλους η Δυτική Μακεδονία και η Ήπειρος με την Αθήνα, το λιμάνι του Βόλου και την Νότια Ελλάδα.

Αλλά και να λειτουργήσει ο, πολλά υποσχόμενος, απομένων κρίκος για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής «Εγνατίας»(Ηγουμενίτσα – Καλαμπάκα – Κοζάνη). Για το τμήμα Ηγουμενίτσας – Καλαμπάκας έχουν ήδη από καιρό ολοκληρωθεί οι οριστικές μελέτες, βρίσκονται δε σε προχωρημένο στάδιο ολοκλήρωσης και οι οριστικές μελέτες του τμήματος Καλαμπάκας – Κοζάνης, ένα τμήμα για το οποίο έχει δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.

Θέτουμε λοιπόν το ερώτημα , τόσο στον αρμόδιο Υπουργό, όσο και στην παρούσα κυβέρνηση, μετά και την ολοκλήρωση όλων των προγραμματισμένων βασικών οδικών αξόνων της χώρας, δεν θα πρέπει πλέον, έστω και με καθυστέρηση ετών, να προχωρήσουμε στον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του σιδηροδρομικού μας δικτύου, προωθώντας κατά προτεραιότητα τους άξονες που θα καταστήσουν τη χώρα διαμετακομιστικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπως οι δύο κλάδοι που προαναφέραμε; Ο σημερινός Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Καραμανλής, δείχνοντας ότι αντιλαμβάνεται, τόσο τα λάθη του παρελθόντος, όσο και τα κελεύσματα των καιρών, δήλωσε πρόσφατα ότι είναι πλέον καιρός να επικεντρωθούμε στην επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Ελπίζουμε ότι δεν θα μας απογοητεύσει.

Στον 21ο αιώνα που διανύουμε είναι ηλίου φαεινότερο ποιών τις επιλογές δικαίωσε η πραγματικότητα που βιώνουμε. Γι’ αυτό και όλες πλέον οι χώρες, αντιγράφοντας την πολιτική επί των μεταφορών που ακολούθησαν, κατά το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα, η Γαλλία, η Ιαπωνία, η Κίνα, αλλά και ορισμένες άλλες, ευρωπαϊκές χώρες, χρηματοδοτούν κατά προτεραιότητα την κατασκευή σιδηροδρομικών γραμμών «υψηλών ταχυτήτων», με αποτέλεσμα, ένα νέο σιδερένιο πλέγμα σιδηροδρομικών γραμμών «υψηλών ταχυτήτων» να περιτρέχει σύντομα τον πλανήτη. Έτσι ανακύπτει και πάλι το ερώτημα: Εμείς τι θα κάνουμε, θα συνεχίσουμε την ίδια λανθασμένη πολιτική του παρελθόντος;

Για το Δ.Σ. του «Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου»

Ο Πρόεδρος Π. Ράλλης 
Ο Γ. Γραμματέας Φ. Λυκομήτρος

Το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα / Πηγή: geodata.gov.gr
Tags: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Επικρατούσα κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Θεσσαλίας (16.2.2021, ώρα 12.25)

Επόμενο

Κλειστά τα σχολεία, οι παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί του Δήμου Μετεώρων την Τετάρτη 17/02

Διαβάστε Επίσης

ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Μουσική και Άσκηση για την Πολλαπλή Σκλήρυνση

12.03.2025 12:00
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Στη διεθνή έκθεση Food Expo ο Γιώργος Βλαχογιάννης

12.03.2025 08:56
Επιλεγμένα

Κάηκε ζωντανή 66χρονη στην Πηγή Τρικάλων [Βίντεο]

12.03.2025 08:42
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Καρναβάλι Γόμφων 2025 – Ευχαριστήριο

12.03.2025 08:35
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Στη συνάντηση με αγρότες του Νομού Τρικάλων η Υφυπουργός Κατερίνα Παπακώστα

11.03.2025 18:42
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Δυναμική παρουσία του Επιμελητηρίου Τρικάλων και των Τρικαλινών Επιχειρήσεων στη φετινή Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών “FOODEXPO 2025”

11.03.2025 16:07
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Διαθέσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας

10.03.2025 18:10
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Δημήτρης Παπαστεργίου: Μόνο όλοι μαζί μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους

10.03.2025 13:42
ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου Πολιτικών Συνταξιούχων Π.Ε. Τρικάλων

08.03.2025 11:50
Επόμενο

Κλειστά τα σχολεία, οι παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί του Δήμου Μετεώρων την Τετάρτη 17/02

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?