Ο Σύλλογος Σαρακίνας πραγματοποίησε μια ξεχωριστή ημερήσια εκδρομή με προορισμούς τον Αχέροντα, την Πάργα και την Πρέβεζα, χαρίζοντας στα μέλη και στους φίλους του όμορφες εμπειρίες και στιγμές ξεγνοιασιάς.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη φυσική ομορφιά του Αχέροντα, να περιηγηθούν στη γραφική Πάργα και να γνωρίσουν τις ομορφιές της Πρέβεζας, επιστρέφοντας γεμάτοι εικόνες και θετικές αναμνήσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους όσοι τίμησαν με τη συμμετοχή τους αυτή την πρωτοβουλία και συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδρομής.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στο τουριστικό γραφείο του Νεκτάριου Τσάτσιου για τη συνεργασία και την άρτια οργάνωση, καθώς και στον οδηγό Βασίλη Χύτα για την ασφαλή και άνετη μεταφορά των εκδρομέων.
Η ανταπόκριση του κόσμου και η επιτυχία της δράσης αποτελούν κίνητρο για τη διοργάνωση ανάλογων πρωτοβουλιών και στο μέλλον.

































































