• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
16.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Η εμφάνιση του Συλλόγου “Παλαιοπαναγιά” στην τηλεόραση TRT

    Στο αστυνομικό τμήμα οδηγήθηκε χωρισμένο ζευγάρι στα Τρίκαλα

    Δόθηκε η εκκίνηση του 16ου Ημιμαραθωνίου “Θανάσης Σταμόπουλος” με ρεκόρ συμμετοχών

    Αλλαγή του καιρού με χιόνια και κρύο από την Τετάρτη

    Έφυγε από τη ζωή ο 54χρονος Γεώργιος Καλογράνας

    Εθελοντές του ΕΠΑΛ Καλαμπάκας στον Ημιμαραθώνιο Καλαμπάκα-Τρίκαλα

    Στην κορυφή Μοράβα (1.845μ.) η Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας

    Έχασε ή όχι περιουσιακά στοιχεία ο Δήμος Καλαμπάκας;

    Στην τηλεόραση TRT το χορευτικό του Συλλόγου “Η Παλαιοπαναγιά”

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Καλή Ιδιωτεία κυρία Πρόεδρε…

    «Προφητείες,Ψευδαισθήσεις Και Άλλα Πολιτικά Παραμύθια»

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Βρήκε οξυγόνο κι απέκτησε σφυγμό!

    Βαριά εκτός έδρας ήττα για την Κρύα Βρύση – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία στην Α΄ Ερασιτεχνική

    Μετέωρα-Πύργος 4-1: Εύκολη επικράτηση για την ομάδα της Καλαμπάκας

    Αγώνας επιβίωσης με τη Λευκάδα

    Νέο ρεκόρ: 4.250 συμμετοχές σε όλους τους αγώνες του 16ου ημιμαραθώνιου Καλαμπάκα-Τρίκαλα “Θανάσης Σταμόπουλος”

    ΕΠΣ Τρικάλων: Οι αγώνες του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου και οι διαιτητές

    Βούλ(ι)α-ξε  στο τέλος!

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Η εμφάνιση του Συλλόγου “Παλαιοπαναγιά” στην τηλεόραση TRT

    Στο αστυνομικό τμήμα οδηγήθηκε χωρισμένο ζευγάρι στα Τρίκαλα

    Δόθηκε η εκκίνηση του 16ου Ημιμαραθωνίου “Θανάσης Σταμόπουλος” με ρεκόρ συμμετοχών

    Αλλαγή του καιρού με χιόνια και κρύο από την Τετάρτη

    Έφυγε από τη ζωή ο 54χρονος Γεώργιος Καλογράνας

    Εθελοντές του ΕΠΑΛ Καλαμπάκας στον Ημιμαραθώνιο Καλαμπάκα-Τρίκαλα

    Στην κορυφή Μοράβα (1.845μ.) η Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας

    Έχασε ή όχι περιουσιακά στοιχεία ο Δήμος Καλαμπάκας;

    Στην τηλεόραση TRT το χορευτικό του Συλλόγου “Η Παλαιοπαναγιά”

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Καλή Ιδιωτεία κυρία Πρόεδρε…

    «Προφητείες,Ψευδαισθήσεις Και Άλλα Πολιτικά Παραμύθια»

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Βρήκε οξυγόνο κι απέκτησε σφυγμό!

    Βαριά εκτός έδρας ήττα για την Κρύα Βρύση – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία στην Α΄ Ερασιτεχνική

    Μετέωρα-Πύργος 4-1: Εύκολη επικράτηση για την ομάδα της Καλαμπάκας

    Αγώνας επιβίωσης με τη Λευκάδα

    Νέο ρεκόρ: 4.250 συμμετοχές σε όλους τους αγώνες του 16ου ημιμαραθώνιου Καλαμπάκα-Τρίκαλα “Θανάσης Σταμόπουλος”

    ΕΠΣ Τρικάλων: Οι αγώνες του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου και οι διαιτητές

    Βούλ(ι)α-ξε  στο τέλος!

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΤΟΠΙΚΑ ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Με ευρεία πλειοψηφία ψηφίστηκε η τροποποίηση της σύμβασης που ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο Ε-65

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
10.07.2021 18:37
in ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

“Σήμερα, μετά από 10 χρόνια αβεβαιότητας, το έργο κατασκευής του βόρειου οδικού άξονα του Ε-65, μπαίνει επιτέλους σε τροχιά ολοκλήρωσης. Ένα έργο που πέρασε από “χίλια κύματα” πλέον εισέρχεται στην φάση της κατασκευής του” τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά τη συζήτηση και ψήφιση της τροποποίησης των σχετικών συμβάσεων στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι μετά από δύο χρόνια συστηματικής δουλειάς, με αλλεπάλληλες επαφές και διαπραγματεύσεις με την ΕΕ, καταφέραμε να πάρουμε το πολυπόθητο “πράσινο” φως για το έργο αυτό, έτσι ώστε να είναι συμβατό με τους κανόνες του ευρωπαϊκού Δικαίου. Και προχωράμε άμεσα όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης και με μηδενικούς εθνικούς πόρους, τόνισε.

Στο 55% οι απαλλοτριώσεις
Ο βόρειος οδικός άξονας του Ε-65, που μετά την κύρωση της σύμβασης από την Ολομέλεια επιτέλους ξεκινάει, θα είναι από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία, με μήκος 70,5 χλμ. Θα είναι ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος με διατομή δύο συν δύο λωρίδες και ΛΕΑ. Η διάρκεια κατασκευής του εκτιμάται στα τρία χρόνια και είναι προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, ενώ έχουν προϋπολογιστεί και 38 εκατ. ευρώ επιπλέον για τις απαλλοτριώσεις και τις αρχαιολογικές εργασίες που μπορεί να προκύψουν. Μάλιστα, ο υπουργός ανέφερε ότι ήδη βρισκόμαστε στο 55% των απαλλοτριώσεων και χρησιμοποιούμε, όπως και σε άλλα έργα εθνικής σημασίας, την διαδικασία του 7Α για να “τρέξει” αυτή η διαδικασία πολύ πιο γρήγορα, καθώς αυτή είναι μια αιτία που καθυστερεί πάντα τα έργα.

Ο Κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι αυτός ο δρόμος σημαίνει γρήγορες, ασφαλείς και φιλικές στο περιβάλλον μετακινήσεις από την Αθήνα στην Μακεδονία και το αντίστροφο ή καλύτερες συνδέσεις με την Ιταλία μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, τα Δυτικά Βαλκάνια και μέσω αυτών στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.

Επίσης, όπως είπε, για την κυβέρνηση αποτελεί την έμπρακτη στήριξη στην Δυτική Μακεδονία, σε μια κρίσιμη περίοδο, αυτή της απολιγνιτοποίησης, όπου θα συμβάλει όχι μόνο στον εξορθολογισμό της λειτουργίας των υφιστάμενων εταιρειών, αλλά το κυριότερο, θα διευκολύνει και θα ενθαρρύνει νέες εταιρείες να εγκατασταθούν εκεί και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας.

Ο υπουργός, μάλιστα, ανέφερε ότι αυτό ήταν και ένα βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης στην ΕΕ, με το οποίο ξεπεράσαμε τα προβλήματα ένταξης του έργου και χρηματοδότησής του από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Η ολοκλήρωση του Ε-65 για την κυβέρνηση, τόνισε ο υπουργός, “είναι απόλυτη προτεραιότητα, όχι στα λόγια όπως έκαναν οι άλλες κυβερνήσεις πριν από εμάς και ειδικά του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά στην πράξη” και επισήμανε ότι “ο ίδιος ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, για αυτό το έργο έκανε πολλές φορές παρεμβάσεις στην ΕΕ και στα όργανά της, για να ξεπεραστούν τα πολλά προβλήματα νομικής φύσεως που είχαν προκύψει”. Πρόσθεσε δε, πως “είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που πρόεδρος κυβέρνησης ασχολείται με τόσο εντατικό βαθμό με την υλοποίηση ενός τόσου σημαντικού και μεγάλου έργου”.

Επί χρόνια μπλοκαρισμένο
Υπενθύμισε ότι ο Ε-65 ήταν ένας από τους αυτοκινητοδρόμους που δημοπρατήθηκαν με σύμβαση παραχώρησης το 2007, από την τότε κυβέρνησης Κ. Καραμανλή. Στην συνέχεια, σε πρώτη φάση υλοποιήθηκε ένα ενδιάμεσο τμήμα του έργου. “Εμείς, ως κυβέρνηση, τον Ε- 65 τον παραλάβαμε με το νότιο τμήμα να προχωράει με πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ το βόρειο τμήμα παρέμενε επί χρόνια μπλοκαρισμένο, μπλεγμένο με σύνθετα και πολλά προβλήματα και που χρειάσθηκε η ίδια η παρέμβαση του πρωθυπουργού, τόσο για να ξεπεραστούν αυτά τα προβλήματα, όσο και να ενταχθεί στο νεοσύστατο Ταμείο Ανάκαμψης, που σημαίνει ότι η εθνική συμμετοχή σε αυτό το έργο είναι μηδενική και τα χρήματα με τα οποία θα κατασκευαστεί είναι χρήματα εξ ολοκλήρου από ευρωπαϊκούς πόρους” ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής αποτιμώντας το έργο που γίνεται στο υπουργείο αυτά τα δύο χρόνια, έκανε λόγο για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων σε όλη τη χώρα, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ. Από αυτά, έχουν συμβασιοποιηθεί έργα ύψους 3,5 με 4 δισ. ευρώ και αυτά είναι η γραμμή 4 του Μετρό, το αεροδρόμιο στο Καστέλι, που και αυτό ήταν “κολλημένο” στην ΕΕ, τον Ε-65, το ‘Ακτιο-Αμβρακία, καθώς και άνω των 350 εκατ. ευρώ σε αντιπλημμυρικά έργα, όταν στα προηγούμενα τεσσεράμισι χρόνια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε συμβασιοποιήσει έργα κάτω από 500 εκατ. ευρώ. Ο υπουργός είπε πως σύντομα θα υπάρξουν καλά νέα και για το έργο Πάτρα- Πύργος, ένα έργο, όπως είπε, “που χτίστηκε πάνω στην προσπάθεια της προηγούμενης κυβέρνησης με τις κατατμήσεις για να ευνοηθεί συγκεκριμένος εργολάβος-υποψήφιος καναλάρχης”.

Απαντώντας στις επικρίσεις του εισηγητή της μειοψηφίας, Χρήστου Γιαννούλη σχετικά με τα έργα στον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός απάντησε πως “είναι απίστευτο το πως εσείς (σσ ΣΥΡΙΖΑ) αξιοποιείτε μια διαμαρτυρία 5 ανθρώπων όταν για πρώτη φορά: δήμος, περιφέρεια, ΤΕΕ και οι περισσότεροι φορείς συμφωνούν στο έργο της Θεσσαλονίκης. Εσείς ρίχνετε τα φώτα σε 5 ανθρώπους που διαμαρτυρήθηκαν, δικαίωμά σας είναι αυτό να το κάνετε, όμως, ένα τέτοιο έργο δεν θα μείνει πίσω επειδή το θέλουν 5 άνθρωποι”.

Κόντρα Καραμανλή -Γιαννούλη
Σχολιάζοντας τις αναφορές του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, που είπε εάν “έχετε το θάρρος να πάτε σε εκλογές”, ο κ. Καραμανλής απάντησε: “Αυτό δείχνει την αμετροέπειά σας, κ. Γιαννούλη. Μιλάτε για εκλογές; Κατανοώ την “χαρά” σας μετά τις τελευταίες μετρήσεις, διότι στην δυσκολότερη συγκυρία της κυβέρνησης, εσείς ελπίζετε ότι μπορείτε στην ουσία να καλύψετε την απόσταση των 13 μονάδων διαφοράς. Μπράβο σας.

Αλλά το αίτημά σας για εκλογές ξέρετε τι μου θυμίζει; Γιατί λέτε πολλά ανέκδοτα. Μου θυμίζει, το ανέκδοτο με την ομάδα πόλο που εάν και έχασε με 10-0, πανηγύριζε γιατί δεν πνίγηκε κάποιος από τους παίκτες της. Και επίσης, μόνο σαν ανέκδοτο εκλαμβάνεται αυτό, διότι η πρότασή σας στην ουσία υποκαθιστά τον αρχηγό σας, που εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ τον κ. Τσίπρα να μιλάει για εκλογές. Βλέπω έχετε έναν μικρομεγαλοϊδεατισμό και πάτε για αρχηγός κ. Γιαννούλη. Σας εύχομαι καλή επιτυχία”.

Νωρίτερα, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης, αναφορικά με την σύμβαση του Ε-65 είπε: “Εμείς λέμε “καθαρές κουβέντες”. Επί της αρχής είμαστε υπέρ της κύρωσης αυτού του έργου, για να μην το ταλαιπωρούμε μέχρι το τέλος. Με μία επιφύλαξη όμως, την οποία θα τη συζητήσουμε στην Ολομέλεια, σε σχέση με το επιπλέον κόστος των 38 εκατ., όχι ως αφορμή για να αλλάξουμε θέση, αλλά για να θεραπεύσουμε, να βελτιώσουμε, να συζητήσουμε εν πάση περιπτώσει, γιατί αυτά τα δύο χρόνια το κομμάτι που απέμενε από τον Ε65, που προστίθενται χιλιόμετρα και πρέπει να το αναγνωρίσουμε, θα πρέπει να συνοδεύεται και από την οικονομική ενίσχυση των 38 εκατ. ευρώ”.

Τι σημείωσε ο Γιαννούλης
Ο βουλευτής όμως ξεκαθάρισε πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση, τόσο από την “επιδεινούμενη συμπεριφορά του πρωθυπουργού και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών” καθώς, όπως είπε, “στήνονται παράτες και επικοινωνιακές φιέστες, τηλεοπτικοί μονόλογοι αυτοθαυμασμού, έμπλεοι ναρκισσισμού και κολακείας”. Αναφέρθηκε εκτενώς στο έργο του σταθμού Βενιζέλου της Θεσσαλονίκης, λέγοντας ότι “κατά την σύσκεψη, εκεί, του υπουργού, υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που σας έκαναν κάποιες παρατηρήσεις. Και μια από αυτές, που ήταν λίγο αιχμηρή κύριε Καραμανλή ότι “περπατάτε με σκυφτό το κεφάλι” “γιατί είπατε ένα πολύ επώδυνο και χοντρό ψέμα.

Ότι το ΣτΕ έκρινε ότι είναι νόμιμη η βάρβαρη απόσπαση, αλλά το ΣτΕ δεν έκρινε ότι αυτή είναι η μόνη οδός[..] Βαφτίσατε το ψάρι κρέας επειδή δεν σας αρέσει το ψάρι […]. Εσείς το παρουσιάζετε έτσι στον κόσμο, με απύθμενο πολιτικό θράσος, όπως και ο κ. Μητσοτάκης, στη BILD που είπε ότι “θα περάσουμε τον καλύτερο Ιούλιο και Αύγουστο της ζωής μας;””. Και πρόσθεσε: “Η πραγματική φύση της κυβέρνησης είναι ο σκορπιός που δαγκώνει τον βάτραχο, τον βάτραχο που τον ευεργέτησε και ο ευεργέτης σας, σε αυτή τη περίπτωση είναι ο λαός και αν θέλετε πραγματικά να κριθείτε, μετά από δύο χρόνια, για το εάν τελικά ισχύει αυτή η εικόνα, άσπρο ή μαύρο, πάτε στην κάλπη. Αφήστε την επικοινωνία και τους μονολόγους”.

Γκόκας: Έθεσε ερωτήματα
Ο ειδικός αγορητής του ΚΙΝΑΛ Χρήστος Γκόκας, τάχθηκε υπέρ της σύμβασης, σημειώνοντας πως ο Ε65 είναι ένα έργο σχετικά ώριμο που μπορεί και ξεκινά άμεσα. Με την παρούσα τροποποίηση, παρατήρησε, το έργο χρηματοδοτείται από το Δημόσιο με την ένταξή του στο σχέδιο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας το Ελλάδα 2.0, αλλά εδώ τίθεται το ερώτημα γιατί και οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, δεν χρηματοδοτούνται, αφού μπορούμε να τους εντάξουμε στο πρόγραμμα από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Αναγνώρισε ότι θα βοηθήσει όλη την περιφέρεια αυτό το έργο, αλλά είπε ότι θα πρέπει να απαντηθούν ορισμένα ερωτήματα που προκύπτουν από την σύμβαση, όπως τη συμμετοχή και την αποζημίωση του παραχωρησιούχου, το ύψος των διοδίων και με βάση ποιες προβλέψεις για την πορεία της οικονομίας και του ρυθμού ανάπτυξης έγιναν.

Πώς προκύπτει η ενίσχυση από δημόσιους πόρους στη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου με 38 εκατ. ευρώ ως όριο έως το 2038; Ποιο είναι το επίπεδο τεχνικής προετοιμασίας του έργου σε σχέση με περιβαλλοντικές και τεχνικές διαδικασίες όπως οι μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας.

Λαμπρούλης: Νέα χαράτσια
Κατά των συμβάσεων τροποποίησης τάχθηκε ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Γιώργος Λαμπρούλης, υπενθυμίζοντας ότι και την αρχική σύμβαση, το 2007, το κόμμα του την έχει καταψηφίσει, καθώς πρόκειται για ληστρικές συμβάσεις, “που παραδίνουν τους εθνικούς οδικούς άξονες της χώρας για εκμετάλλευση σε επιχειρηματίες, οι οποίοι θησαυρίζουν σε βάρος του λαϊκού εισοδήματος και της ανάγκης για μετακίνηση, επιβάλλοντας συνεχείς και μεγάλες αυξήσεις στα διόδια.

Δηλαδή, χαράτσια, που σε συνδυασμό με το υπέρογκο κόστος των καυσίμων, έρχεται να προσθέσει ένα ακόμα δυσβάστακτο βάρος στο λαϊκό εισόδημα, καθιστώντας παράλληλα το δικαίωμα στη μετακίνηση ιδιαίτερα δαπανηρό έως και απλησίαστο για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα” Από τη μία, τόνισε, αυτές οι συμβάσεις εξασφαλίζουν ζεστό χρήμα από την τσέπη των εργαζομένων, του λαού, για τα ταμεία των ιδιωτικών ομίλων. Θα πρέπει, είπε, να αναρωτηθούμε αν αυτά “τα έργα ικανοποιούν τις ανάγκες του λαού ή την ανάγκη κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων για αυτό και τα πριμοδοτεί η ΕΕ”.

Ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης, Κώστας Χήτας, επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί το κόμμα του στην Ολομέλεια, λέγοντας πως “τα δημόσια έργα στην Ελλάδα είναι πραγματικά μια πολύ μεγάλη πληγή. Ανέφερε πως ο Ε65 είναι ένα μεγάλο και χρήσιμο έργο για τη χώρα. Από τη σύμβαση όμως, είπε, “διαπιστώνουμε όμως, ότι το τμήμα Γρεβενών-Εγνατίας θα έχει τελικά 38 χιλιόμετρα, δηλαδή περίπου 7,5 χιλιόμετρα επιπλέον.

Ο ειδικός αγορητής του ΜέΡΑ 25 Γιώργος Λογιάδης καταψήφισε το νομοσχέδιο, καθώς, όπως είπε, ο αυτοκινητόδρομος Ε65, αποτελεί ένα σύγχρονο γεφύρι της ‘Αρτας. Κατήγγειλε ότι τόσο η συγκεκριμένη, όσο και οι προηγούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις έχουν επιφέρει διαχρονικά, από το 2007 μέχρι σήμερα, μία εντυπωσιακή επιδείνωση της θέσης του Δημοσίου ως Συμβαλλόμενου Μέρους προς όφελος του εθνικού μας εργολάβου.

Το νομοσχέδιο μετά την θετική ψήφο επί της Αρχής, από ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ, θα εισαχθεί την Τρίτη στην Ολομέλεια για συζήτηση και ψήφιση.

Tags: E65ΒΟΥΛΗΚΥΡΩΣΗ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Πρόγραμμα 300.000 ευρώ για την προστασία της δημόσιας υγείας με την καταπολέμηση των κουνουπιών στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Επόμενο

xBus: Το ηλεκτρικό pickup τσέπης έρχεται Ελλάδα!

Διαβάστε Επίσης

ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Η εμφάνιση του Συλλόγου “Παλαιοπαναγιά” στην τηλεόραση TRT

16.03.2025 11:34
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Δόθηκε η εκκίνηση του 16ου Ημιμαραθωνίου “Θανάσης Σταμόπουλος” με ρεκόρ συμμετοχών

16.03.2025 10:42
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Αλλαγή του καιρού με χιόνια και κρύο από την Τετάρτη

16.03.2025 08:48
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Εθελοντές του ΕΠΑΛ Καλαμπάκας στον Ημιμαραθώνιο Καλαμπάκα-Τρίκαλα

15.03.2025 21:19
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Στην κορυφή Μοράβα (1.845μ.) η Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας

15.03.2025 21:13
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Έχασε ή όχι περιουσιακά στοιχεία ο Δήμος Καλαμπάκας;

15.03.2025 10:15
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Στην τηλεόραση TRT το χορευτικό του Συλλόγου “Η Παλαιοπαναγιά”

15.03.2025 09:58
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 16ο Ημιμαραθώνιο αγώνα δρόμου «Θανάσης Σταμόπουλος»

15.03.2025 09:57
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημοτικό Σχολείο Βασιλικής

14.03.2025 14:18
Επόμενο

xBus: Το ηλεκτρικό pickup τσέπης έρχεται Ελλάδα!

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?