Αβέβαιο το μέλλον του Περιφερειακού Δρόμου της Καλαμπάκας

Ο Κώστας Αγοραστός και ο Χρήστος Μιχαλάκης στην απάντησή τους προς τον κ. Γιάννη Χάιδο είπαν πως το έργο χρειάζεται επανεξέταση και πως προτεραιότητα έχει η είσοδος της Καλαμπάκας από Τρίκαλα

- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πόλη της Καλαμπάκας αναμενόταν η σημερινή συζήτηση της επερώτησης που κατέθεσε ο Περιφερειακός Σύμβουλος της Παράταξης «Η Θεσσαλία στην καρδιά μας», Ιωάννης Χάιδος, σχετικά με τον Περιφερειακό Δρόμο της Καλαμπάκας στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Στην ερώτηση του κ. Χάιδου απάντησε ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων είπε:

Εμείς αυτή τη στιγμή έχουμε μια μελέτη που εγκρίθηκε για την περιφερειακή οδό, αλλά και την είσοδο της Καλαμπάκας, η οποία μελέτη περιλαμβάνει ανάπλαση και αισθητική αναβάθμιση της εισόδου Καλαμπάκας για ένα τμήμα περίπου ενός χιλιομέτρου και κατασκευή ενός τμήματος της Περιφερειακής Οδού Καλαμπάκας 2,8 χιλιομέτρων. Όπως γνωρίζετε η Καλαμπάκα έχει την κεντρική της είσοδο που οδηγεί και προς τις Ιερές Μονές με το οδικό κύκλωμα των Μετεώρων και πριν μπούμε στον ιστό υπάρχουν, εκτός των άλλων και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Να σημειώσω πως η είσοδος της Καλαμπάκας είναι προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή και θέλω να γνωρίζετε ότι ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός έχει κάνει ενέργειες να ενταχθεί το έργο αυτό στο ταμείο ανάκαμψης. Όσον αφορά ατο ζήτημα της Περιφερειακής οδού με μήκος 2,8 χιλιομέτρων, σημειώνω ότι το κομμάτι αυτό θα στοιχίσει πολύ παραπάνω από την αρχική εκτίμηση, που ήταν 15.000.000 ευρώ, γιατί υπάρχουν κατά μήκος του έργου οικίες που πρέπει να απαλλοτριωθούν.

Βλέπουμε, είπε ο κ. Μιχαλάκης, ότι ο Ε65 προχωρά, ήδη έχει εγκατασταθεί εργοτάξιο στη Βασιλική Καλαμπάκας και όλα δείχνουν πως το έργο προχωρά γρήγορα. Όλο το φορτίο της κίνησης βαρέων οχημάτων που περνά από την πόλη της Καλαμπάκας θα βγει στον Ε65. Θεωρώ, βάση των νέων στοιχείων, ότι μπορούμε να κάνουμε μια κουβέντα με τους δημότες και τους ξενοδόχους, αν χρειάζεται να μπούμε στη διαδικασία ενός Περιφερειακού δρόμου, γιατί βλέπουμε ότι από τη στιγμή που υπάρχει ο Ε65 μπορούν τα βαριά οχήματα να βγουν έξω και να αποσυμφορηθεί η οδός Πίνδου. Επαναλαμβάνω και πάλι, είπε ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, ότι το ξεχωρίζουμε το έργο σε δυο κομμάτια ένα της εισόδου και ένα της Περιφερειακής οδού. Το πρώτο κομμάτι το έχουμε εγκρίνει όπως είπαμε και θα τα εντάξουμε στο ταμείο .

Επίσης, ένα σημαντικό θέμα είναι το ότι, αν γίνει ο Περιφερειακός Δρόμος, πρέπει να γίνει μετατόπιση της σιδηροδρομικής γραμμής. Πιστεύω, κ. Χάιδο, είμαστε εδώ και έτοιμοι να το συζητήσουμε. Η Περιφέρεια και η Περιφερειακή Ενότητα έτρεξε και εφόσον κριθεί ότι πρέπει να προχωρήσει θα προχωρήσει.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων:

Η περιφερειακή αρχή τα τελευταία χρόνια έχει έργα υποδομών πάνω από 1.800.000.000 ευρώ. Κάνουμε πάρα πολλούς δρόμους ασφαλείς και σύγχρονους και που χρειαζόταν η Θεσσαλία και έχουμε το καλύτερο οδικό δίκτυο.
Ο δρόμος από Τρίκαλα προς Καλαμπάκα έχει ολοκληρωθεί έχουμε κάνει διαπλατύνσεις και παρεμβάσεις. Ο Περιφερειακός δρόμος χρειάζεται αναθεώρηση και συζήτηση με τους αρμόδιους φορείς της Καλαμπάκας και τους κατοίκους.
Χρειάζεται μια μεγάλη διαβούλευση, όλοι το θέλουν, αλλά υπάρχουν δυσκολίες. Δεν είναι δύσκολο να βρεθούν τα χρήματα αλλά το δύσκολο είναι οι απαλλοτριώσεις. Πρόθεσή μας είναι να γίνει η είσοδος της Καλαμπάκας να ολοκληρωθεί το έργο, αλλά δεν είναι ευθύνη μόνο της περιφερειακής αρχής. Το έργο του Περιφερειακού Δρόμου, είπε ο Κ. Αγοραστός, θα ξεπεράσει τα 35.000.000 ευρώ και χρειάζεται επανεξέταση.

Ο κ. Χάιδος στη δευτερολογία του είπε ότι δεν είναι σύμφωνος ότι ο Ε65 θα λύσει τις ανάγκες που προκύπτουν από την έλλειψη ενός περιφερειακού δρόμου και ζήτησε από την Περιφέρεια να δεσμευθεί ότι θα προχωρήσουν στη διαβούλευση που πρότεινε και να δούμε αν θα προκύψουν ανάγκες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ