Πέντε υγιεινές τροφές που θα σου ανεβάσουν τη διάθεση

Η διάθεση μας μεταβάλλεται αρκετές φορές μέσα στη μέρα, και μπορεί να επηρεαστεί από παράγοντες όπως το άγχος, οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας αλλά κυρίως η διατροφή μας!

Η διατροφή είναι ένας βασικός λόγος για να μην έχεις διάθεση μέσα στη μέρα σου.

Αν και εσένα η διάθεση σου δεν είναι πολύ καλή τελευταία και αναρωτιέσαι γιατί, μάλλον ήρθε η ώρα να κάνεις μερικές αλλαγές στη διατροφή σου. Ιδού η λύση!

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με:

Ω3, λιπαρά οξέα

Τα λιπαρά οξέα βοηθούν τον οργανισμό να ξεπεράσει το στρες όπως και με την πρόσληψη Ω3 όχι μόνο βελτιώνονται τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό, αλλά βελτιώνεται και το μικροβιακό προφίλ του παχέος εντέρου. Κύριες πηγές Ω3 λιπαρών είναι τα λιπαρά ψάρια (π.χ. σολομός, ρέγκα, σαρδέλα κ.ά.) και ξηροί καρποί, όπως τα καρύδια.

Βιταμίνη Β12

Βιταμίνη Β12: Βρίσκεται σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης, όπως είναι το αβγό, το μοσχαρίσιο κρέας και ο τόνος. Η έλλειψη βιταμίνης Β12 με συμπτώματα όπως κόπωση, λήθαργος, κατάθλιψη και αδύναμη μνήμη.

Σοκολάτα

Η αγαπημένη μας σοκολάτα –και κυρίως η μαύρη–, με όσο το δυνατόν υψηλότερη περιεκτικότητα σε κακάο, είναι πλούσια σε ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες που μπορεί να σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα και να απελευθερώσεις το αίσθημα της ευχαρίστησης. Η σοκολάτα θα σε οφελήσει και στη μνήμη! Μην το ξεχνάς!

Φυλλικό οξύ

Είναι υδατοδιαλυτή βιταμίνη του συμπλέγματος Β, που εμπλέκεται στη σύνθεση του DNA. Πρέπει αν σημειωθεί επίσης πως η υγεία του εντέρου έχει πολύ άμεση επίδραση στη διάθεση και γι’ αυτό τον λόγο το έντερο συχνά αναφέρεται ως “δεύτερος εγκέφαλος”. Κύριες διατροφικές πηγές φυλλικού οξέος είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα όσπρια.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά είναι μερικά στοιχεία που πρέπει να ανήκουν σε κάθε διατροφή και βρίσκονται στο ελαιόλαδο και στις ελιές) καθώς και άλλα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, όπως τα Ω6 (π.χ. αβοκάντο, αμύγδαλα) και Ω9 (π.χ. ελαιόλαδο, λινέλαιο). Συγκεκριμένα, μια διατροφή πλούσια σε λίπος, όπως είναι το πρότυπο της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής, έχει συσχετιστεί με αντικαταθλιπτικές και αγχολυτικές δράσεις.

ΠΗΓΗbestofyou.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ