• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
18.06.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Πρόγραμμα των ιερών Ακολουθιών στον Μητροπολιτικό ιερό ναό Αγίου Βησσαρίωνος Καλαμπάκας (23-29/6)

    κηδεία

    Απεβίωσε ο Θεόδωρος Καλαντζής

    Στο γραφείο Μπουτίνα ξεκίνησε να λειτουργεί ATM της Alpha Bank

    Απεβίωσε η Καλλιθέα Φραγκογιαννάκη

    Πωλείται ή ενοικιάζεται υπόγειος χώρος στην Καλαμπάκα

    Συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό ο νέος Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Κώστας Σκρέκας

    Λήξη μαθημάτων με επιδείξεις από τα χορευτικά του Συλλόγου Διάβας

    Ζητείται υπάλληλος από επιχείρηση επίπλων της Καλαμπάκας

    Το πρόγραμμα του Σεβ. Μητροπολίτου Σταγών και Μετεώρων κ. Θεοκλήτου

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Προσωπικός αριθμός και ηλεκτρονική ταυτότητα: Θεολογικές και πνευματικές επισημάνσεις

    Yπάρχει κι άλλος δρόμος

    Συλλέγοντας Ρίγανη και Τίλιο-Φλαμούρι. Η άνιση μάχη με τις Μέλισσες

    «Στοχασμός επί Δημοσίου Τόπου» – Η Διαχείριση του κενού είναι πάντα Πολιτική Πράξη

    Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος: Ένα άρθρο του π. Ηρακλή Φίλιου

    «Από την Δικτατορία της Πανδημίας στην Ηλεκτρονική Δικτατορία»

    Ο άνθρωπος “Πνευματοφόρο Νήπιο” – Αφιέρωμα στην Πεντηκοστή

    Θανάτῳ

    Τρία λάθη – Γράφει η Νάνσυ Σαράντη

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Άθλος Καλαμπάκας: “Το δεύτερο τουρνουά ΧΑΘ στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία”

    Trikala Basket: Έβαλαν ψηλό στη μηχανή…

    Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΣ Μετέωρα

    Με πρόεδρο τον Γιώργο Ράτζα συνεχίζει ο Α.Σ. Μετέωρα

    Μπάσκετ πάντα, μπάσκετ παντού – παιδιά από την Ακαδημία του ΑΟΚ σε τουρνουά

    Πάθος και ενέργεια από τους μικρούς πρωταγωνιστές του τουρνουά Μίνι Βόλεϊ

    Ξεκίνησε το 2ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου του Άθλου Καλαμπάκας

    Δόθηκε η wild card – Τρεις οι ομάδες από τη Θεσσαλία στο νέο πρωτάθλημα της Elite League

    Τουρνουά Μίνι Βόλεϊ διοργανώνει ο Φιλαθλητικός Καλαμπάκας

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Εκείνος που μεγάλωνε σαν δέντρο» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Μπάρες ενέργειας µε γκρανόλα και ξηρούς καρπούς

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Πρόγραμμα των ιερών Ακολουθιών στον Μητροπολιτικό ιερό ναό Αγίου Βησσαρίωνος Καλαμπάκας (23-29/6)

    κηδεία

    Απεβίωσε ο Θεόδωρος Καλαντζής

    Στο γραφείο Μπουτίνα ξεκίνησε να λειτουργεί ATM της Alpha Bank

    Απεβίωσε η Καλλιθέα Φραγκογιαννάκη

    Πωλείται ή ενοικιάζεται υπόγειος χώρος στην Καλαμπάκα

    Συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό ο νέος Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Κώστας Σκρέκας

    Λήξη μαθημάτων με επιδείξεις από τα χορευτικά του Συλλόγου Διάβας

    Ζητείται υπάλληλος από επιχείρηση επίπλων της Καλαμπάκας

    Το πρόγραμμα του Σεβ. Μητροπολίτου Σταγών και Μετεώρων κ. Θεοκλήτου

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Προσωπικός αριθμός και ηλεκτρονική ταυτότητα: Θεολογικές και πνευματικές επισημάνσεις

    Yπάρχει κι άλλος δρόμος

    Συλλέγοντας Ρίγανη και Τίλιο-Φλαμούρι. Η άνιση μάχη με τις Μέλισσες

    «Στοχασμός επί Δημοσίου Τόπου» – Η Διαχείριση του κενού είναι πάντα Πολιτική Πράξη

    Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος: Ένα άρθρο του π. Ηρακλή Φίλιου

    «Από την Δικτατορία της Πανδημίας στην Ηλεκτρονική Δικτατορία»

    Ο άνθρωπος “Πνευματοφόρο Νήπιο” – Αφιέρωμα στην Πεντηκοστή

    Θανάτῳ

    Τρία λάθη – Γράφει η Νάνσυ Σαράντη

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Άθλος Καλαμπάκας: “Το δεύτερο τουρνουά ΧΑΘ στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία”

    Trikala Basket: Έβαλαν ψηλό στη μηχανή…

    Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΣ Μετέωρα

    Με πρόεδρο τον Γιώργο Ράτζα συνεχίζει ο Α.Σ. Μετέωρα

    Μπάσκετ πάντα, μπάσκετ παντού – παιδιά από την Ακαδημία του ΑΟΚ σε τουρνουά

    Πάθος και ενέργεια από τους μικρούς πρωταγωνιστές του τουρνουά Μίνι Βόλεϊ

    Ξεκίνησε το 2ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου του Άθλου Καλαμπάκας

    Δόθηκε η wild card – Τρεις οι ομάδες από τη Θεσσαλία στο νέο πρωτάθλημα της Elite League

    Τουρνουά Μίνι Βόλεϊ διοργανώνει ο Φιλαθλητικός Καλαμπάκας

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Εκείνος που μεγάλωνε σαν δέντρο» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Μπάρες ενέργειας µε γκρανόλα και ξηρούς καρπούς

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Το δίκτυο και οι προκλήσεις της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
19.10.2017 20:50
in ΕΛΛΑΔΑ
A A
0
Σιδηροδρομική Εγνατία
Share on FacebookShare on Twitter

Το πιο οραματικό έργο που θα κρατήσει (εάν και εφόσον ξεκινήσει) χρονικά για περισσότερο από 15-20 χρόνια είναι αδιαμφισβήτητα η Σιδηροδρομική Εγνατία. Το έργο αυτό υπόσχεται πολλά, και έχει -φυσικά- υπέρμαχους και πολέμιους.

Οι υπέρμαχοι θεωρούν ότι η λειτουργία της Σιδηροδρομικής Εγνατίας θα δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στις μεταφορές της Βόρειας Ελλάδας και θα γίνει ένα διαμπερές πέρασμα για εμπορεύματα από την Τουρκία, την Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια για τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Θα ενδυναμώσει περαιτέρω τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας και θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Οι πολέμιοι μιλούν για ένα Φαραωνικό έργο, που δεν είναι εμπορικό και δεν θα “βγάλει” τα λεφτά του ενώ θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς την Εγνατία Οδό “κλέβοντας” κίνηση από το δρόμο. Θεωρούν ότι δεν θα προσφέρει αυτά που υπόσχεται παρά αραιά και που δρομολόγια που δεν θα βγάζουν τα λεφτά τους.

Σήμερα θα κάνουμε μία πρώτη προσέγγιση εδώ στο ypodomes.com για το ποιο είναι αυτό το δίκτυο που τόσα υπόσχεται, τι καινούργιο φέρνει και τι ευκαιρίες υπόσχεται. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι μία από τις σημαντικότερες και πιο υποσχόμενες νέες υποδομές της χώρας. Να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για μονή γραμμή με σύγχρονα χαρακτηριστικά, εξοπλισμένη με ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

 

ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΥΣΗ

Η λεγόμενη “Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία” αποτελείται από τον διάδρομο Ορμένιο – Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη – Καβάλα – Θεσσαλονίκη. Στα έργα εδώ θα συσταθεί μία διακρατική εταιρεία με τη Βουλγαρία που θα αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της γραμμής και στις 2 χώρες ως φορέας υλοποίησης, στα πρότυπα που γίνεται τώρα το Rail Baltica. Η δρομολόγηση των έργων έχει ακόμα καιρό μπροστά της, είμαστε όμως σε ένα ενεργοποιημένο πλάνο με τις ευλογίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βλέπει το έργο θετικά.

Ξεκινώντας από τα Ανατολικά έχουμε το τμήμα Ορμένιο – Αλεξανδρούπολη, μήκους 176 χλμ. Εδώ η υποδομή – επιδομή έχει ανακαινιστεί και απαιτείται η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης και μία επέμβαση σε ένα τμήμα της γραμμής μήκους 8 χλμ. Είναι το πλέον στρατηγικό τμήμα και μαζί με το βουλγάρικο τμήμα μέχρι το Μπουργκάς, αποτελούν την περίφημη πλέον Παράκαμψη Βοσπόρου, έναν από τους πλέον σπουδαίους εμπορικούς διαδρόμους της Ευρώπης. To κόστος έχει υπολογιστεί σε 160 εκατ. ευρώ.

Στη συνέχεια έχουμε το τμήμα Αλεξανδρούπολη-Ξάνθη που χρειάζεται ανακαίνιση υποδομής – επιδομής και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης.

Το τρίτο τμήμα, αφορά την νέα χάραξη μεταξύ Ξάνθης – Καβάλας – Θεσσαλονίκης που υπόσχεται κατά 3 ώρες συντομότερο ταξίδι με ταχύτητες που θα προσεγγίζουν τα 200 χλμ/ώρα. Θα παρακάμπτει το τμήμα Ξάνθη – Δράμα – Σέρρες – Θεσσαλονίκη που θα συνεχίσει να υφίσταται ως τοπικό τμήμα. Οι μελέτες από ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο και εφόσον βρεθεί η χρηματοδότηση το έργο μπορεί να υλοποιηθεί. Το κόστος εκτιμάται σε περίπου 1,75 δισ. ευρώ. Από αυτά 1,5 δισ. ευρώ απαιτούνται για το τμήμα Θεσσαλονίκη-Καβάλα (λιμάνι Νέας Καρβάλης) και 250 εκατ. ευρώ για το τμήμα Καβάλα – Ξάνθη (Τοξότες).

Περνώντας στο δυτικό τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αρχίζουν τα δύσκολα μιας και χρειάζεται κατασκευή από την αρχή. Το υπάρχον τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Κοζάνη κάνει μια μεγάλη καμπύλη και θεωρητικά δεν θα εξυπηρετήσει το σκοπό του έργου. Αν μιλάμε για μία νέα γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης – Βέροιας – Κοζάνης θα πρέπει και πάλι να διασχίσουμε το Βέρμιο.

Το δεύτερο τμήμα είναι το Κοζάνη – Καλαμπάκα που θα ενώσει την Σιδηροδρομική Εγνατία με την υπάρχουσα γραμμή που σήμερα τερματίζει στην Καλαμπάκα.

Το τρίτο τμήμα είναι το Καλαμπάκα – Ιωάννινα που είναι και το πλέον δύσκολο. Εδώ η γραμμή θα πρέπει να περάσει από την Πίνδο και έχοντας την εμπειρία της Εγνατίας Οδού ξέρουμε ότι η τεχνική δυσκολία θα είναι μεγάλη, αλλά όχι αξεπέραστη. Ωστόσο το κόστος μετριέται σε αρκετά δισ. ευρώ.

Τέλος έχουμε το δυτικότερο τμήμα που είναι το Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα που θα φέρει το τρένο στην παράκτια πόλη της Ηπείρου που έχει εξελιχθεί στο τρίτο σημαντικότερο λιμάνι της χώρας, κυρίως λόγω της Εγνατίας Οδού. Το μήκος του δυτικού τμήματος είναι περίπου 740 χλμ., από τα οποία τα 127 χλμ. θα είναι σε σήραγγες και άλλα 30 σε γέφυρες. To κόστος εκτιμάται σε τέσσερα δισ. ευρώ

Όλα τα παραπάνω τμήματα απαιτούν σχεδιασμό, μελέτες και ωρίμανση. Εδώ είμαστε σε τελείως νηπιακό στάδιο και ίσως είναι η μεγάλη ευκαιρία με τη χρήση του value engineering να πέσει σημαντικά το κόστος, όχι όμως και η αξία του έργου.

 

ΟΙ ΚΑΘΕΤΟΙ

Η Σιδηροδρομική Εγνατία υπόσχεται και συνδέσεις με τους βόρειους γείτονες μας. Εκτός από τις 3 υπάρχουσες πύλες σε Ορμένιο, Προμαχώνα και Ειδομένη, μέσω τη Σιδ. Εγνατίας προβλέπεται η σύνδεση με Αλβανία και δεύτερη σύνδεση με Σκόπια.

To σιδηροδρομικό τμήμα “Κρυσταλλοπηγή – Πόγραδετς” έχει συνολικό μήκος περίπου 130 χιλιομέτρων εντός της ελληνικής και αλβανικής επικράτειας και έχει αναγνωριστεί ως μέρος του σχεδιασμού του προγράμματος “TEN-T Connecting Europe” και συνδέει Φλώρινα, Κοζάνη και Αεροδρόμιο Κοζάνης με το Αλβανικό Σιδηροδρομικό δίκτυο.

Υπάρχει ακόμα και η ανενεργός γραμμή Φλώρινα – Ν. Καύκασος – σύνορα, γύρω στα 13 χιλιόμετρα (σύνδεση με Mοναστήρι -Bitola στα Σκόπια).

 

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ

Το κόστος όπως έχει αρχικά υπολογιστεί (μάλλον πρόχειρα θα έλεγε κανείς λόγω μη ύπαρξης μελετών) φτάνει για όλο το δίκτυο 10 δισ. ευρώ, ποσό που είναι μάλλον ουτοπικό να βρεθεί. Όμως, αν κάποιος στις αρχές της δεκαετίας του 1990 σας έλεγε ότι χρειάζονται 6 δισ. ευρώ για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας, ο οποίος θα έπρεπε να τρυπήσει όποιον ορεινό όγκο έβρισκε μπροστά του σε Δυτική Μακεδονία και Ήπειρο, θα πιστεύατε ότι θα βρίσκονταν;

Η δυσκολία του να συγκεντρωθεί αυτό το ποσό (αν είναι τελικά αυτό) δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θα γίνει. Ήδη το ανατολικό τμήμα έχει εν πολλοίς ενεργοποιηθεί και τώρα χρειάζεται να επενδύσουμε χρήματα για την εκπόνηση των μελετών που αφορούν το δυτικό τμήμα από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ηγουμενίτσα.

Μπορεί επίσης σήμερα να φαντάζει ως κάτι περιττό και υπερβολικό, όμως και εδώ να θυμίσουμε ότι υπερβολικός θεωρήθηκε και ο σχεδιασμός του δικτύου των Αυτοκινητόδρομων σε αρκετά τμήματα. Σήμερα όμως όλες αυτές οι περιοχές έχουν σημαντικές ευκαιρίες να αναπτυχθούν έχοντας βελτιώσει σημαντικά την διασυνδεσιμότητα τους με τον υπόλοιπο οδικό δίκτυο.

ΠΗΓΗ: Νίκος Καραγιάννης – ypodomes.com
Tags: σιδηροδρομικη εγνατια
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΚΚΕ για την Οκτωβριανή Επανάσταση στην Καλαμπάκα

Επόμενο

Η κίνηση της Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων

Διαβάστε Επίσης

depositphotos.com/gr/
Επιλεγμένα

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Άνοιξε η πλατφόρμα για ενημέρωση των υποψηφίων για τα αποτελέσματα μέσω sms

17.06.2025 15:02
ΕΛΛΑΔΑ

Στο Δήμο Ωραιοκάστρου το 39ο Πανελλήνιο Αντάμωμα Βλάχων 22, 27 και 28 Ιουνίου

16.06.2025 18:16
ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Τα θέματα της τελευταίας ημέρας για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ

16.06.2025 10:25
ΕΛΛΑΔΑ

Έφυγε από τη ζωή ο μεγάλος δεξιοτέχνης του κλαρίνου Πετρολούκας Χαλκιάς

15.06.2025 16:26
ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Τις ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν βαθμοί και βάσεις αποκάλυψε η Υπουργός Παιδείας

15.06.2025 00:15
ΕΛΛΑΔΑ

Εντοπίστηκαν περισσότερες από 96.000 «διαφορές» στις αιτήσεις για έκδοση προσωπικού αριθμού

14.06.2025 15:38
Glenn Carstens-Peters / Unsplash
ΕΛΛΑΔΑ

Από 1η Σεπτεμβρίου η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G για δαπάνες φορέων Γενικής Κυβέρνησης

13.06.2025 17:55
Πανελλαδικές εξετάσεις
ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλαδικές εξετάσεις 2025: Τα μαθήματα της προτελευταίας ημέρας για τους υποψηφίους των ΕΠΑ.Λ.

13.06.2025 11:13
ΕΛΛΑΔΑ

Μέχρι τις 19 Ιουνίου οι αιτήσεις για τους 28 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

13.06.2025 09:57
Επόμενο
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΤΑΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Η κίνηση της Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?