• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
14.03.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Το πρόγραμμα των εβδομαδιαίων ιερών Ακολουθιών στον Μητροπολιτικό ναό του Αγίου Βησσαρίωνος Καλαμπάκας (17-23/3)

    shutterstock

    Διακοπή ρεύματος την Κυριακή στην Καλαμπάκα και σε πολλά χωριά του Δήμου Μετεώρων

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

    Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη Χρύσας Ντιντή με τον νέο Διοικητή της 1ης Στρατιάς, Αντιστράτηγο Σταύρο Παπασταθόπουλο

    Υποχώρησε το οδόστρωμα και έπεσε σε τρύπα αυτοκίνητο στα Τρίκαλα

    Πρόγραμμα αγωγής υγείας στη θεματική ενότητα «Διατροφική Αγωγή» στο 5ο Δημοτικό Σχολείο

    Ξεκίνησαν τα έργα οδοποιίας στο νέο σχέδιο πόλεως, 27 χρόνια μετά την εφαρμογή της επέκτασης

    κηδεία

    Απεβίωσε η Αντιγόνη Γκιάτα

    Ο Σ.Π.ΟΡ. Τρικάλων στις Κοκκινόλακες των Αγράφων

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Βούλ(ι)α-ξε  στο τέλος!

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Το πρόγραμμα των εβδομαδιαίων ιερών Ακολουθιών στον Μητροπολιτικό ναό του Αγίου Βησσαρίωνος Καλαμπάκας (17-23/3)

    shutterstock

    Διακοπή ρεύματος την Κυριακή στην Καλαμπάκα και σε πολλά χωριά του Δήμου Μετεώρων

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

    Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη Χρύσας Ντιντή με τον νέο Διοικητή της 1ης Στρατιάς, Αντιστράτηγο Σταύρο Παπασταθόπουλο

    Υποχώρησε το οδόστρωμα και έπεσε σε τρύπα αυτοκίνητο στα Τρίκαλα

    Πρόγραμμα αγωγής υγείας στη θεματική ενότητα «Διατροφική Αγωγή» στο 5ο Δημοτικό Σχολείο

    Ξεκίνησαν τα έργα οδοποιίας στο νέο σχέδιο πόλεως, 27 χρόνια μετά την εφαρμογή της επέκτασης

    κηδεία

    Απεβίωσε η Αντιγόνη Γκιάτα

    Ο Σ.Π.ΟΡ. Τρικάλων στις Κοκκινόλακες των Αγράφων

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Η Εθνική Πινακοθήκη βλάσφημη προς την επίσημη θρησκεία του κράτους

    Η Επιβράβευση των Προέδρων – Μια Αναντίρρητη Πραγματικότητα

    Οχυρωμένος πίσω από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία ο Μητσοτάκης – Αρκεί η αριθμητική υπεροχή για να καλύψει τις ευθύνες;

    «Υγειονομική Θωράκιση στη Χρυσομηλιά: Ο Δήμος Μετεώρων Δημιουργεί το Αύριο»

    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης και η “γοητευτική ασάφειά” του     

    Άρθρο του Γιώργου Τσιάκαλου

    Άρθρο του Επικ. Καθηγητή Ψυχιατρικής Χρίστου Χ. Λιάπη για την πρόσφατη συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι

    Ηρακλής Φίλιος: Είναι οι χριστιανοί ειδωλολάτρες;

      Γυναίκα, Πολιτική και Εξουσία

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Βούλ(ι)α-ξε  στο τέλος!

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΜΟΛΕΚ

    Ηττήθηκαν στη Φήκη τα Μετέωρα – Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία

    Η Κρύα Βρύση γνώρισε την ήττα από τη Λυγαριά με 0-6

    Ορίστηκε το Πρωτέας Βούλας – Trikala Basket

    Ανακοίνωση του ΑΟΚ για το Τουρνουά Υποδομών Μπάσκετ στην Καλαμπάκα

    Οι super μικροί & μεγάλοι μπασκετμπολίστες σε όμορφο τουρνουά μεταξύ ΑΟΚ και Δαναών

    Δύο νίκες σε δύο αγώνες για τον Φιλαθλητικό Καλαμπάκας

    Super League: Η τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου και τα γκρουπ των playoffs-playouts

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο της Μαρίας Κούλα «Πριν από τη στροφή»

    Αρωματικοί ρεβιθοκεφτέδες με σταφίδες και ελιές

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    Βαγγέλης Κούτας: «Εμείς αποφασίζουμε για την προσωπική μας ανάπτυξη»

    Μικρές πινελιές που απογειώνουν ένα casual σύνολο χωρίς πολλή προσπάθεια

    Ιταλική σούπα μινεστρόνε

    Κερδίστε το βιβλίο «Οιδίπους τύραννος» της Άννας Γρίβα

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Λίλιαν» από τις Εκδόσεις Κάκτος

    depositphotos.com

    Το παραδοσιακό υπερτρόφιμο – ασπίδα κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΤΟΠΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Γιατί τα σχολεία δεν μορφώνουν

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
17.12.2013 16:49
in ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

EPAL-KALAMBAKAS

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

«Απάντηση στον ξύλινο λόγο αριστερών και δεξιών που μηρυκάζουν»

Το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα στηρίζεται πάνω στο «ναρκωτικό» του καταναλωτισμού. Αν δεν αγοράζαμε τόσα «πουδραρισμένα» όνειρα, το σύστημα θα κατέρρεε. Και τα σχολεία ακόμα, είναι σήμερα ένα «προϊόν προς πώληση». Η αλήθεια είναι ότι τα σχολεία δεν σου μαθαίνουν τίποτε άλλο πέρα από το να υπακούς εντολές. (Κάτι που στη συνέχεια το μαθαίνουν ακόμη πιο βάναυσα στον.. υποχρεωτικό στρατό!) Αυτό μου φαίνεται ανεξήγητο, γιατί υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που εργάζονται στα σχολεία ως καθηγητές ή διευθυντές, που νοιάζονται και συμπεριφέρονται ανθρώπινα στους μαθητές. Όμως, η απρόσωπη λογική του συστήματος καταπνίγει την συνεισφορά των μεμονωμένων προσωπικοτήτων. Παρ’ όλο που οι δάσκαλοι νοιάζονται και δουλεύουν σκληρά, το σύστημα είναι «ψυχοπαθητικό».

Δεν έχει συνείδηση. Χτυπάει το κουδούνι και ο νεαρός που γράφει ένα ποίημα, πρέπει να κλείσει το τετράδιο του και να μεταφερθεί σε ένα διαφορετικό μάθημα, όπου εκεί μαθαίνει ότι ο άνθρωπος και η μαϊμού κατάγονται από έναν κοινό πρόγονο.

Δεν πιστεύω ότι τα σχολεία πρόκειται να καταργηθούν μέσα στα επόμενα χρόνια – τουλάχιστον όχι όσο ζω. Αν θέλουμε όμως να ανατρέψουμε αυτό που εξελίσσεται σε καταστροφή, λόγω της άγνοιας μας, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι τα σχολεία παρέχουν εκπαίδευση και όχι μόρφωση. Αυτό είναι σύμφυτο στον σχεδιασμό του συστήματος. Δεν φταίνε οι κακοί δάσκαλοι ή τα λίγα χρήματα που ξοδεύονται για την Παιδεία. Η έννοια της «σχολικής διδασκαλίας» και η έννοια της Παιδείας δεν ταυτίζονται.

Αιώνες πιο πριν, ο χρόνος του παιδιού και του εφήβου, αφιερωνόταν στην παραγωγή πραγματικού έργου, αληθινής αγαθοεργίας, πραγματικής περιπέτειας και ουσιαστικής αναζήτησης του πνευματικού καθοδηγητή που θα τους δίδασκε αυτό που πραγματικά ήθελαν να μάθουν. Τα παιδιά και οι έφηβοι ανάλωναν το χρόνο τους στην προσπάθεια επίτευξης κοινωνικών στόχων, η στοργή και η τρυφερότητα αποτελούσαν καθημερινή πρακτική, γνώριζαν και μελετούσαν κάθε πτυχή της κοινότητας τους, μάθαιναν πώς να κάνουν οικογένειες και δεκάδες άλλα πράγματα που χαρακτηρίζουν τον ολοκληρωμένο άνδρα και την ολοκληρωμένη γυναίκα.

Τώρα όμως εγώ και τα παιδιά πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα του χρόνου. Από τις 168 ώρες της εβδομάδας, τα παιδιά ξοδεύουν τις 56 στον ύπνο. Αυτό τους αφήνει περιθώριο 112 ώρες την εβδομάδα. Μέσα σ’ αυτές τις ώρες πρέπει να διαμορφώσουν τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα τους. Τα παιδιά βλέπουν 50 ώρες τηλεόραση την εβδομάδα. Έτσι τουλάχιστον αναφέρουν πρόσφατες στατιστικές. Αυτό τους αφήνει 57 ώρες την εβδομάδα για να «μεγαλώσουν».
Τα παιδιά παρακολουθούν τα μαθήματα του σχολείου 35 ώρες την εβδομάδα. Χρειάζονται ακόμα 8 ώρες για να ετοιμαστούν, να φύγουν για το σχολείο και να επιστρέψουν στο σπίτι, και σπαταλούν -κατά μέσον όρο- 7 ώρες την εβδομάδα για να κάνουν τις εργασίες τους και να διαβάσουν τα μαθήματα τους. Δηλαδή 45 ώρες συνολικά. Όλον αυτόν τον καιρό βρίσκονται υπό διαρκή επιτήρηση, δεν έχουν χώρο ή χρόνο για τον εαυτό τους και αν προσπαθήσουν μόνα τους να ορίσουν το χρόνο τους και τις ασχολίες τους «συνετίζονται» αναλόγως. Έτσι λοιπόν μένουν 12 ώρες την εβδομάδα για να δημιουργήσουν την ατομική τους συνείδηση και προσωπικότητα.

Φυσικά, τα παιδιά τρώνε, και αυτό απαιτεί κάποιο χρόνο, αλλά όχι πολύ αφού η παράδοση του οικογενειακού γεύματος αποτελεί πλέον παρελθόν. Εάν αφαιρέσουμε τις τρεις ώρες του φαγητού, έχουμε 9 ώρες ελεύθερου χρόνου για κάθε παιδί.

Δεν αρκεί. Έτσι δεν είναι; Όσο πιο πλούσιο είναι ένα παιδί τόσο λιγότερη τηλεόραση βλέπει. Όμως, ο χρόνος του είναι εξ’ ίσου περιορισμένος εξ αιτίας μιας ευρύτερης γκάμας διασκεδάσεων και αναπόφευκτων δεσμεύσεων όπως τα ιδιαίτερα μαθήματα -που τελικά σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις τα έχει επιλέξει.

Όλα τα παραπάνω είναι, όλως παραδόξως, απλά ένας πιο εύσχημος τρόπος δημιουργίας εξαρτημένων ανθρώπων που δεν θα είναι ποτέ σε θέση να δώσουν νόημα και ουσία στις ζωές τους και να διασκεδάσουν πραγματικά. Αυτή η εξάρτηση και η έλλειψη στόχων έχει καταντήσει εθνική αρρώστια και κατά τη γνώμη μου γι’ αυτό ευθύνονται η τηλεόραση και τα σχολεία.

Οποιαδήποτε μεταρρύθμιση και να γίνει -που δεν θα συνοδεύεται από προσπάθεια να εξαλειφθούν αυτές οι συγκεκριμένες ασθένειες- θα είναι μια παρωδία.

1. Τα παιδιά που διδάσκω δείχνουν αδιαφορία για τον κόσμο των μεγάλων. Αυτό ανατρέπει την εμπειρία χιλιάδων ετών. Η στενή παρακολούθηση του τι σκοπεύουν να κάνουν οι μεγάλοι, ήταν πάντοτε η πιο συναρπαστική ασχολία για τη νεολαία. Όμως σήμερα κανένα παιδί δεν θέλει να μεγαλώσει -και ποιος μπορεί να το κατηγορήσει γι’ αυτό; Εμείς είμαστε τα παιχνίδια τους.

2. Τα παιδιά που διδάσκω δεν έχουν καμιά περιέργεια για ότι συμβαίνει γύρω τους, και αν έχουν κάποια, αυτή είναι παροδική. Δεν μπορούν να συγκεντρωθούν για πολλή ώρα, ακόμα και στα πράγματα που τους αρέσουν. Μπορείτε να διακρίνετε τη σχέση ανάμεσα στο συνεχές χτύπημα του κουδουνιού και στην συνεχή αλλαγή μαθημάτων με την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης;

3. Τα παιδιά που διδάσκω δεν έχουν αίσθηση του μέλλοντος, την αίσθηση ότι το αύριο είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένο με το σήμερα. Ζουν σε ένα διαρκές παρόν. Η στιγμή την οποία ζουν είναι το όριο της συνειδητότητάς τους.

4. Τα παιδιά που διδάσκω είναι ανιστόρητα. Δεν έχουν συναίσθηση του τρόπου με τον οποίο το παρελθόν καθόρισε το παρόν διαμορφώνοντας τις αξίες τους και τις ζωές τους και περιορίζοντας τις επιλογές τους.

5. Τα παιδιά που διδάσκω είναι σκληρά στις σχέσεις τους με τα άλλα παιδιά. Δεν συμπάσχουν με την δυστυχία, γελούν με τις αδυναμίες των άλλων και νιώθουν περιφρόνηση για τους ανθρώπους που φαίνεται καθαρά ότι χρειάζονται βοήθεια.

6. Τα παιδιά που διδάσκω δεν ανοίγονται εύκολα και δεν είναι ειλικρινή στις σχέσεις τους. Έχουν μάθει να κρύβουν τον αληθινό εαυτό τους πίσω από ένα εξωτερικό προσωπείο που έχουν «συναρμολογήσει» με κομμάτια από χαρακτήρες και συμπεριφορές που έχουν δανειστεί από τα τηλεοπτικά τους πρότυπα ή έχουν δημιουργήσει μόνα τους για να ξεγελούν τους δάσκαλους τους. Επειδή δεν είναι αυτό που δείχνουν προς τα έξω, η μάσκα πέφτει όταν εκθέτουν τις εσώτερες πτυχές του εαυτού τους σε μια στενή σχέση. Γι’ αυτό και τις αποφεύγουν.

7. Τα παιδιά που διδάσκω είναι υλιστές. Ακολουθούν το παράδειγμα των δασκάλων τους που «βαθμολογούν» τα πάντα με υλιστικά κριτήρια και τους τηλεοπτικούς αστέρες που ξεπουλούν ότι έχουν και δεν έχουν.

8. Τα παιδιά που διδάσκω είναι εξαρτημένα, παθητικά και φοβισμένα μπροστά στις νέες προκλήσεις. Αυτή η δειλία πολλές φορές εκδηλώνεται με έναν επιφανειακό «τσαμπουκά» ή θυμό ή επιθετικότητα, όμως κατά βάθος υπάρχει έλλειψη θάρρους.

Θα μπορούσα να απαριθμήσω κι άλλες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν από μία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αν θέλουμε να σταματήσουμε την κατρακυλά του έθνους μας, αλλά πιστεύω ότι μέχρι τώρα έχετε αντιληφθεί τις θέσεις μου, είτε συμφωνείτε είτε διαφωνείτε. Αυτή την ασθένεια την έχει προκαλέσει ή το σχολείο ή η τηλεόραση ή και τα δύο μαζί. Είναι απλά θέμα αριθμητικής. Τα παιδιά τρώνε το χρόνο τους στην τηλεόραση και στο σχολείο. Αυτό είναι που κατέστρεψε την οικογένεια. Η οικογένεια δεν είναι πλέον το σχολείο των παιδιών της.

Τι μπορεί να γίνει; Πρώτα απ’ όλα χρειαζόμαστε έναν εφ’ όλης της ύλης, αδιάκοπο, διάλογο σε εθνικό επίπεδο. Έναν διάλογο που θα γίνεται συνέχεια, κάθε μέρα, κάθε χρόνο. Πρέπει να του δοθεί τόση έμφαση, να διεξάγεται με τέτοια επιμονή που οι εφημερίδες και τα μέσα ενημέρωσης να αρχίσουν να τον βαριούνται -όπως βαριούνται κάθε τι που έχει διάρκεια. Πρέπει να διατυπώσουμε επιχειρήματα, να φωνάξουμε μέχρι να βρεθεί λύση για το ζήτημα των σχολείων ή να διαπιστώσουμε ότι η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη. Εάν μπορέσουμε να το λύσουμε έχει καλώς.
Είναι παράλογο και αντίθετο με τη Ζωή να είσαι μέρος ενός συστήματος το οποίο σε υποχρεώνει να είσαι έγκλειστος μαζί με άτομα της ίδιας ηλικίας και κοινωνικής τάξης.

Το σύστημα αυτό σε απομονώνει από την απέραντη πολυμορφία της ζωής και την απόλαυση της ποικιλίας των εμπειριών. Σε αποκόπτει από το παρελθόν σου και το μέλλον σου, και σε φυλακίζει σε ένα ατέρμονο παρόν. Ακριβώς ότι κάνει και η τηλεόραση.
Είναι παράλογο και ενάντιο στους φυσικούς νόμους να είσαι μέρος ενός συστήματος που σε υποχρεώνει να ακούς έναν ξένο να απαγγέλλει ποίηση όταν εσύ θέλεις να μάθεις πως χτίζονται τα σπίτια ή να κάθεσαι σ’ ένα μέρος με έναν ξένο που σου λέει πως χτίζονται τα σπίτια όταν εσύ θέλεις να ασχοληθείς με την ποίηση.

Είναι παράλογο και αντίθετο με τους νόμους της ζωής να μετακινείσαι από κελί σε κελί με τον ήχο ενός κουδουνιού, κάθε ημέρα της νεότητας σου, μέσα σε έναν οργανισμό που δεν σου αφήνει καθόλου ιδιωτική ζωή και σε ακολουθεί ακόμα και μέσα στο άσυλο του σπιτιού σου «απαιτώντας να κάνεις τις εργασίες σου».

Tags: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΜΟΡΦΩΣΗΣΧΟΛΕΙΑ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Γιορτή σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα στο ΚΑΠΗ Καλαμπάκας

Επόμενο

28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ: Ετήσιος Χορός – Μ.Ε.Ε.Σ. Διάβας

Διαβάστε Επίσης

ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Διαφωνία δημοτικής Αρχή και Αντιπολίτευσης για τον Κανονισμό Κοινόχρηστων Χώρων

12.03.2025 21:27
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στο στοιχείο του ο Κώστας Φαμίσης

03.02.2025 17:09
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Υπάρχουν ακόμη τέτοιοι άνθρωποι…

01.02.2025 20:22
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Το κακό παράγινε με τα ανεξέλεγκτα παρκαρίσματα στα στενά σοκάκια της Καλαμπάκας

28.01.2025 17:52
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Η πόλη στους πολίτες – Οι γενικές κατευθύνσεις για τους κοινόχρηστους χώρους της Καλαμπάκας

22.01.2025 10:00
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Θοδωρής Κουζίνας και Ηλίας Βασταρούχας ευχαρίστησαν τη Χρύσα Ντιντή

15.01.2025 11:34
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στα δύσκολα… μόνος του

15.01.2025 09:13
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αδήριτη η ανάγκη για μια ανθρωπινή πόλη

14.01.2025 09:14
ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ανδρουλάκης – Φαμίσης… όπως παλιά….

24.12.2024 20:51
Επόμενο

28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ: Ετήσιος Χορός - Μ.Ε.Ε.Σ. Διάβας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?