• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
17.06.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Άλμα της Θεσσαλίας στις απορροφήσεις κονδυλίων του ΕΣΠΑ

    Ανακοίνωση-πρόσκληση μελών ΣΑΣΜΥ σε έκτακτη Γενική Συνέλευση (29/6)

    Ανακοίνωση για την ετήσια παράσταση χορού ”Dance Night” της Σχολής Χορού Μαρίας Βασιλοπούλου (19/6)

    Εκλογές πραγματοποιεί ο ΕΜΟ Βασιλικής την Κυριακή 29/6

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Συνεχίζεται το θερινό σινεμά με την ταινία ενηλίκων “Μαρία”

    Ενοικιάζεται στα Τρίκαλα καινούργιο διαμέρισμα 114 τ.μ.

    Έναρξη του έργου “Ανάπτυξη Συνεργατισμού” στην Καλαμπάκα για Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων και Εκπαιδευτικούς

    Διακοπή υδροδότησης στη Διάβα σήμερα Τρίτη 17/6

    Κι όμως, η αρκούδα της Κρανιάς δεν δαγκώνει!

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Προσωπικός αριθμός και ηλεκτρονική ταυτότητα: Θεολογικές και πνευματικές επισημάνσεις

    Yπάρχει κι άλλος δρόμος

    Συλλέγοντας Ρίγανη και Τίλιο-Φλαμούρι. Η άνιση μάχη με τις Μέλισσες

    «Στοχασμός επί Δημοσίου Τόπου» – Η Διαχείριση του κενού είναι πάντα Πολιτική Πράξη

    Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος: Ένα άρθρο του π. Ηρακλή Φίλιου

    «Από την Δικτατορία της Πανδημίας στην Ηλεκτρονική Δικτατορία»

    Ο άνθρωπος “Πνευματοφόρο Νήπιο” – Αφιέρωμα στην Πεντηκοστή

    Θανάτῳ

    Τρία λάθη – Γράφει η Νάνσυ Σαράντη

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Άθλος Καλαμπάκας: “Το δεύτερο τουρνουά ΧΑΘ στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία”

    Trikala Basket: Έβαλαν ψηλό στη μηχανή…

    Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΣ Μετέωρα

    Με πρόεδρο τον Γιώργο Ράτζα συνεχίζει ο Α.Σ. Μετέωρα

    Μπάσκετ πάντα, μπάσκετ παντού – παιδιά από την Ακαδημία του ΑΟΚ σε τουρνουά

    Πάθος και ενέργεια από τους μικρούς πρωταγωνιστές του τουρνουά Μίνι Βόλεϊ

    Ξεκίνησε το 2ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου του Άθλου Καλαμπάκας

    Δόθηκε η wild card – Τρεις οι ομάδες από τη Θεσσαλία στο νέο πρωτάθλημα της Elite League

    Τουρνουά Μίνι Βόλεϊ διοργανώνει ο Φιλαθλητικός Καλαμπάκας

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Εκείνος που μεγάλωνε σαν δέντρο» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Μπάρες ενέργειας µε γκρανόλα και ξηρούς καρπούς

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Άλμα της Θεσσαλίας στις απορροφήσεις κονδυλίων του ΕΣΠΑ

    Ανακοίνωση-πρόσκληση μελών ΣΑΣΜΥ σε έκτακτη Γενική Συνέλευση (29/6)

    Ανακοίνωση για την ετήσια παράσταση χορού ”Dance Night” της Σχολής Χορού Μαρίας Βασιλοπούλου (19/6)

    Εκλογές πραγματοποιεί ο ΕΜΟ Βασιλικής την Κυριακή 29/6

    Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας: Συνεχίζεται το θερινό σινεμά με την ταινία ενηλίκων “Μαρία”

    Ενοικιάζεται στα Τρίκαλα καινούργιο διαμέρισμα 114 τ.μ.

    Έναρξη του έργου “Ανάπτυξη Συνεργατισμού” στην Καλαμπάκα για Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων και Εκπαιδευτικούς

    Διακοπή υδροδότησης στη Διάβα σήμερα Τρίτη 17/6

    Κι όμως, η αρκούδα της Κρανιάς δεν δαγκώνει!

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Προσωπικός αριθμός και ηλεκτρονική ταυτότητα: Θεολογικές και πνευματικές επισημάνσεις

    Yπάρχει κι άλλος δρόμος

    Συλλέγοντας Ρίγανη και Τίλιο-Φλαμούρι. Η άνιση μάχη με τις Μέλισσες

    «Στοχασμός επί Δημοσίου Τόπου» – Η Διαχείριση του κενού είναι πάντα Πολιτική Πράξη

    Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος: Ένα άρθρο του π. Ηρακλή Φίλιου

    «Από την Δικτατορία της Πανδημίας στην Ηλεκτρονική Δικτατορία»

    Ο άνθρωπος “Πνευματοφόρο Νήπιο” – Αφιέρωμα στην Πεντηκοστή

    Θανάτῳ

    Τρία λάθη – Γράφει η Νάνσυ Σαράντη

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Άθλος Καλαμπάκας: “Το δεύτερο τουρνουά ΧΑΘ στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία”

    Trikala Basket: Έβαλαν ψηλό στη μηχανή…

    Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΣ Μετέωρα

    Με πρόεδρο τον Γιώργο Ράτζα συνεχίζει ο Α.Σ. Μετέωρα

    Μπάσκετ πάντα, μπάσκετ παντού – παιδιά από την Ακαδημία του ΑΟΚ σε τουρνουά

    Πάθος και ενέργεια από τους μικρούς πρωταγωνιστές του τουρνουά Μίνι Βόλεϊ

    Ξεκίνησε το 2ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου του Άθλου Καλαμπάκας

    Δόθηκε η wild card – Τρεις οι ομάδες από τη Θεσσαλία στο νέο πρωτάθλημα της Elite League

    Τουρνουά Μίνι Βόλεϊ διοργανώνει ο Φιλαθλητικός Καλαμπάκας

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Εκείνος που μεγάλωνε σαν δέντρο» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Μπάρες ενέργειας µε γκρανόλα και ξηρούς καρπούς

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Ο ελληνικός σιδηρόδρομος να αναπτυχθεί

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
07.05.2021 12:20
in ΕΠΙΛΟΓΕΣ
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες γιορτάζεται το 2021 ως Ευρωπαϊκό Ετος Σιδηροδρόμων. Η επιλογή αυτή της Ε.Ε. δεν είναι τυχαία. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την οικονομική ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση.

Αποτελεί ισχυρή πραγματικότητα από τη Βιομηχανική Επανάσταση μέχρι και σήμερα, όπου το ζητούμενο είναι η μεταστροφή στην «πράσινη οικονομία» μέσω του Green Deal.

Ακόμη και τώρα στις δυσμενείς συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, ο σιδηρόδρομος καλείται να συμβάλει στην προσπάθεια για να βγούμε από την ύφεση. Το Ταμείο Ανάκαμψης θα κατευθύνει σημαντικούς πόρους σε έργα σιδηροδρομικής υποδομής.

Στην Ελλάδα, έπειτα από μια περίοδο 5 χρόνων που πραγματοποιήθηκε μια αξιοσημείωτη πρόοδος, κατά τα τελευταία δύο χρόνια η δυναμική αναστράφηκε με αποτέλεσμα η κατάσταση στον σιδηρόδρομο να παραμένει στάσιμη. Η πραγματική και μεγάλη δυναμική του μέσου διαφάνηκε με την ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης τον Απρίλιο του 2019, εμβληματικού έργου όπου μείωσε δραστικά τη χρονοαπόσταση της διαδρομής σε 3 ώρες και 50 λεπτά, αυξάνοντας κατακόρυφα και τον αριθμό των επιβατών.

Παράλληλα η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με τη σιδηροδρομική υποδομή από το 2013 και οι συμφωνίες για μεταφορές εμπορευμάτων μέσω της χώρας μας προς τη Βόρεια Ευρώπη, έδειξαν ότι υπάρχει προοπτική και στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών.

Στην Ελλάδα η αγορά εμπορευματικών μεταφορών παραμένει σημαντικά συρρικνωμένη, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ευρώπη.

Απόδειξη των δυνατοτήτων που υπάρχουν και της τάσης μεταστροφής του αρνητικού περιβάλλοντος, που ήταν εμφανές σε όλη την προηγούμενη δεκαετία αποτελεί η δραστηριοποίηση μεγάλων παικτών στην Ελλάδα (είτε της ιταλικής FS που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είτε της αυστριακής OBB όπου συμμετέχει σε κοινοπραξία με τον όμιλο Gold-air).

Δυστυχώς, αντί αυτά να παρακινήσουν την Πολιτεία να ολοκληρώσει τα έργα που υπολείπονται (Συστήματα ασφαλείας, ανάταξη υποδομών, σύνδεση με λιμάνια της περιφέρειας και νέα γραμμή προς Ειδομένη) προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο, αυτήν την περίοδο κυριαρχεί στασιμότητα που θέτει σε κίνδυνο την προοπτική των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Αντί να αυξάνεται η δυναμικότητα του δικτύου (που ταυτόχρονα σημαίνει ότι αυξάνονται οι διαθέσιμοι διάδρομοι και δίνεται η δυνατότητα μεγαλύτερης διακίνησης φορτίων αλλά και πύκνωσης των επιβατικών δρομολογίων), βαίνει μειούμενη γιατί δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση εδώ και χρόνια.

Αντί να συζητάμε και να εργαζόμαστε όλοι πυρετωδώς για το πώς θα αξιοποιηθεί το Θριάσιο, πώς θα γίνει λειτουργικότερη η σύνδεσή του με το Ικόνιο για να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δυνατότητες του λιμανιού, αντί να επιδιώκουμε την άμεση λειτουργία της νέας γραμμής προς Ειδομένη και να αναζητούμε τρόπους για να εκσυγχρονιστεί η σύνδεση με Τουρκία και Βουλγαρία, χανόμαστε σε εξαγγελίες που πολλές φορές απέχουν έτη φωτός από την πραγματικότητα.

Κανείς από εμάς τους σιδηροδρομικούς, για παράδειγμα, δεν μπορεί να αντιληφθεί πώς θα πολλαπλασιαστούν οι δυνατότητες του λιμανιού του Πειραιά, όταν αυτό συνδέεται με το Θριάσιο και την Εθνική Υποδομή με μονή γραμμή. Να σημειωθεί ότι ένας εμπορευματικός συρμός θα πρέπει να διασχίσει και τις γραμμές του Προαστιακού Αθήνας για να εισέλθει ή να εξέλθει στο εμπορευματικό κέντρο!

Δυστυχώς, στην Ελλάδα, από το 2010 η 3η πληθυσμιακά πόλη (Πάτρα), η οποία αποτελεί και σημαντική πύλη εισόδου – εξόδου εμπορευμάτων με το λιμάνι της, δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με την πρωτεύουσα (παρά το γεγονός ότι η σύνδεση υπήρχε ήδη ενεργή από την εποχή του Χ. Τρικούπη, το τέλος του 19ου αιώνα). Αναξιοποίητο παραμένει και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης που η σύνδεση ήδη υφίσταται και θα μπορούσε άμεσα να αξιοποιηθεί.

Σε αντίθεση με την Ελλάδα, η γειτονική Τουρκία κατασκεύασε ένα υπερσύγχρονο λιμάνι για containers στη Ραιδεστό, το Barbaros Asyaport και η Βουλγαρία ανακαίνισε και εκσυγχρόνισε τον σταθμό του Svilengrad. Ετσι, οι δύο χώρες συνδέονται σιδηροδρομικά και με ηλεκτροκίνηση.

Ο σιδηρόδρομος, ταυτόχρονα, θα πρέπει να διατηρεί και τον κοινωνικό του ρόλο καθώς διαχρονικά αποτελεί μέσο για τη μεταφορά ευπαθέστερων κοινωνικά ομάδων. Τα τρένα συνδέουν τον κόσμο οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Σε όλη την Ευρώπη το κράτος επιδοτεί τις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές μέσω των ΥΔΥ (Υπηρεσίες Δημοσίου Συμφέροντος), ενώ στην Ελλάδα αυτές διεξάγονται, αποκλειστικά, από την ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την ιδιωτικοποίησή της το 2017.

Η ετήσια κρατική επιδότηση είναι μικρή σε σχέση με τα ποσά που δίνονται στην Ε.Ε. Τα κονδύλια για τον σιδηρόδρομο θα πρέπει να αυξηθούν, δεσμεύοντας όμως τους παρόχους για πραγματοποίηση επενδύσεων που θα αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες στον επιβάτη υπηρεσίες αλλά και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων.

Εναλλακτικά, θα πρέπει να επανεξεταστεί η δυνατότητα για δημιουργία Δημόσιας Σιδηροδρομικής Επιχείρησης.

Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας είδαμε ότι ο σιδηρόδρομος δεν αντιμετωπίστηκε ισότιμα με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς, λαμβάνοντας υποπολλαπλάσια ενίσχυση από τα μέσα που τον ανταγωνίζονται (αεροπορικές εταιρείες – ΚΤΕΛ). Επιπλέον διαπιστώθηκε άνιση μεταχείριση στη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών (πλαφόν 65% στην πληρότητα σε αντίθεση με το 100% στα αεροπλάνα).

Αυτή είναι ίσως απτή απόδειξη ότι η Πολιτεία ποτέ δεν κατάφερε να αντιληφθεί τις επιχειρησιακές και αναπτυξιακές δυνατότητες του σιδηροδρόμου. Συγχρόνως, είναι και απόδειξη της διαχρονικής πριμοδότησης του οδικού λόμπι, πολιτική που δημιουργεί στρεβλώσεις στο παραγωγικό μοντέλο της χώρας.

Χρειαζόμαστε άμεσα αποφάσεις και δράσεις. Να προχωρήσει η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής, οι εργασίες για την ανάταξη του δικτύου. Να μη χαθεί η ευκαιρία και η δυναμική που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια.

Η Ε.Ε. δείχνει τον δρόμο με το Green Deal και το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο. Η χώρα μας πρέπει, επιτέλους, να τον ακολουθήσει αποκαθιστώντας τις στρεβλώσεις στο παραγωγικό της μοντέλο, δημιουργώντας αναπτυξιακή προοπτική.

Χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας μπορούν να δημιουργηθούν αν αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του μέσου. Με εργασιακά δικαιώματα που διασφαλίζουν τα συνδικάτα με τις συλλογικές συμβάσεις που ισχύουν σήμερα στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και που θα πρέπει να αγωνιστούμε και εμείς οι εργαζόμενοι για να μετατραπούν σε κλαδικές.

Τα συνδικάτα των μηχανοδηγών συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο στην Ευρώπη για τη διαμόρφωση και προώθηση αυτών των πολιτικών. Οι μηχανοδηγοί θα συμβάλουν προσθετικά και θα ενισχύσουν κάθε προσπάθεια. Καμία μέρα δεν μπορεί να χαθεί για τον σιδηρόδρομο στη χώρα.

Tags: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Παπα–Θύμιος Βλαχάβας: Η προδομένη επανάσταση [E’ μέρος]

Επόμενο

Σκηνοθέτησε την απαγωγή της με σκοπό να αποσπάσει λύτρα 3.000 ευρώ

Διαβάστε Επίσης

ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πώς να μειώσετε το άγχος για τα μακρινά ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

04.03.2025 17:19
pexels.com
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Γιατί είναι τόσο δημοφιλή τα κορεάτικα καλλυντικά; Οι λόγοι που έχουν κερδίσει την προσοχή μας

19.01.2025 19:31
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πώς να ζεστάνω το αυτοκίνητό μου με μία κίνηση -Γιατί πρέπει να πατάω το κουμπί του AC

21.12.2024 10:49
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

MacBook για Δημιουργικούς Επαγγελματίες: Γιατί Είναι η Καλύτερη Επιλογή για Σχεδιαστές και Προγραμματιστές

04.11.2024 16:46
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Coca-Cola στην Ελλάδα: Ολοκλήρωση Αντιπλημμυρικού Έργου στα Τρίκαλα

16.10.2024 11:31
https://depositphotos.com/home.html
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πρακτικές Πράσινου Τουρισμού στη Διατήρηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

11.09.2024 12:56
https://www.pexels.com
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Δημιουργήσετε μια υπαίθρια όαση με έπιπλα κήπου & παιχνίδια εξωτερικού χώρου

01.07.2024 15:21
https://www.shutterstock.com
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πώς οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν στις κοινωνικές προκλήσεις

27.06.2024 15:27
ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Πως παίρνω καλή τιμή για αγορά συρόμενης γκαραζόπορτας;

20.05.2024 13:29
Επόμενο

Σκηνοθέτησε την απαγωγή της με σκοπό να αποσπάσει λύτρα 3.000 ευρώ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2024 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?