• Cart
  • Checkout
  • Όροι χρήσης
  • Αρχική
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Πολιτική απορρήτου
  • Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Τα Μοναστήρια των Μετεώρων
  • Ταυτότητα
  • Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους επιχειρηματίες του τόπου μας
  • My account
  • Pricing
  • Shop
  • test
  • The Meteora monasteries
  • Τα Μετέωρα | Αρχική
  • Page
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
26.06.2025
TaMeteora.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Διπλωματικές εξετάσεις της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής

    Στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο ο Σεβασμιώτατος κ. Θεόκλητος

    Προληπτικοί αντιτετανικοί εμβολιασμοί στην Ασπροκκλησιά από το Κέντρο Υγείας Καλαμπάκας

    Συνελήφθη ημεδαπός σε περιοχή του νομού Θεσσαλονίκης, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Τρικάλων

    Επίσκεψη των Αντιδημάρχων Κ. Παπάντου και Φ. Καραθανάση στις Βρυξέλλες μετά από πρόσκληση του Φρέντι Μπελέρη

    Αρτοποιείο “Αρτογεύσεις”: «Ευχαριστώ και αντίο» από τον Βασίλη Κόφφα και την Ελένη Κουκουράβα

    Διακοπή υδροδότησης σήμερα 26/6 στην Καλαμπάκα

    Δήμος Μετεώρων: Παρεμβάσεις σε αγροτικούς δρόμους στην Χρυσομηλιά για την διευκόλυνση της πρόσβασης σε κτηνοτροφικές μονάδες

    Ανακοίνωση για διακοπή υδροδότησης στο Καστράκι

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι -και- τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

    Γεώργιος Παπασίμος

    Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

    “Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

    Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

    Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

    Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

    Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

    Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

    Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στις 28,29 και 30 Ιουνίου το Τουρνουά Ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

    Εκλογές την Πέμπτη 26/6 στην Α.Ε. Κρύας Βρύσης

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Εθνικού-Βράχου Καστρακίου

    Μαμάδες-μπαμπάδες vs παιδιών… Το απόλυτο ξεκαθάρισμα στον “Άθλο”

    Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες στον ΠΟ Φήκης

    Πρόσκληση στη Γενική Συνέλευση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου

    Φωτορεπορτάζ από τον τελικό του 5ου Πρωταθλήματος Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου: Αστυνομικοί-Δάσκαλοι 1-2

    Διπλή επιτυχία του Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα 35α Ολύμπια!

    Άθλος Καλαμπάκας: Woman’s Football

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS

    Διπλωματικές εξετάσεις της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής

    Στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο ο Σεβασμιώτατος κ. Θεόκλητος

    Προληπτικοί αντιτετανικοί εμβολιασμοί στην Ασπροκκλησιά από το Κέντρο Υγείας Καλαμπάκας

    Συνελήφθη ημεδαπός σε περιοχή του νομού Θεσσαλονίκης, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Τρικάλων

    Επίσκεψη των Αντιδημάρχων Κ. Παπάντου και Φ. Καραθανάση στις Βρυξέλλες μετά από πρόσκληση του Φρέντι Μπελέρη

    Αρτοποιείο “Αρτογεύσεις”: «Ευχαριστώ και αντίο» από τον Βασίλη Κόφφα και την Ελένη Κουκουράβα

    Διακοπή υδροδότησης σήμερα 26/6 στην Καλαμπάκα

    Δήμος Μετεώρων: Παρεμβάσεις σε αγροτικούς δρόμους στην Χρυσομηλιά για την διευκόλυνση της πρόσβασης σε κτηνοτροφικές μονάδες

    Ανακοίνωση για διακοπή υδροδότησης στο Καστράκι

  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΟΛΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ

    Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι -και- τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

    Γεώργιος Παπασίμος

    Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

    “Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

    Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

    Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

    Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

    Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

    Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

    Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    Στις 28,29 και 30 Ιουνίου το Τουρνουά Ποδοσφαίρου Meteora Cup 2025

    Εκλογές την Πέμπτη 26/6 στην Α.Ε. Κρύας Βρύσης

    Πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Εθνικού-Βράχου Καστρακίου

    Μαμάδες-μπαμπάδες vs παιδιών… Το απόλυτο ξεκαθάρισμα στον “Άθλο”

    Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες στον ΠΟ Φήκης

    Πρόσκληση στη Γενική Συνέλευση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου

    Φωτορεπορτάζ από τον τελικό του 5ου Πρωταθλήματος Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου: Αστυνομικοί-Δάσκαλοι 1-2

    Διπλή επιτυχία του Σ.Κ.Α. Μετεώρων στα 35α Ολύμπια!

    Άθλος Καλαμπάκας: Woman’s Football

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΟΛΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΥΓΕΙΑ/ΟΜΟΡΦΙΑ

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράτα» του Βασίλη Κονταξή

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Τράνταγμα» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Κυριάκος Μούρτζης: «Τα παιδιά δεν γεννιούνται με προκαταλήψεις»

    depositphotos.com/gr

    Ανεύρυσμα: Απλό τεστ του αντίχειρα προμηνύει τον αυξημένο κίνδυνο – Γίνεται σε 1 λεπτό

    Κερδίστε το βιβλίο «Τράνταγμα» του Νικόλα Ευαντινού

    Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» από τις Εκδόσεις Κέδρος

    Σαλάτα με 10 λαχανικά και dressing φράουλας

    Μαρία Κούλα: «Το γράψιμο ήταν πάντα βάλσαμο στην ψυχή μου»

    Κερδίστε το βιβλίο «Άγνωστες λέξεις» του Δημήτρη Ψαθόπουλου

  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ
No Result
View All Result
TaMeteora.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

Τηλεκπαίδευση ή εκπαίδευση;

by ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
11.10.2020 11:18
in ΑΠΟΨΕΙΣ
A A
1
Share on FacebookShare on Twitter

Τη σχολική χρονιά που μας πέρασε, μπήκε ορμητικά στην ζωή μας ο όρος τηλεκπαίδευση. Όχι ότι πριν δεν ήταν γνωστή, δεν αφορούσε όμως την ελληνική σχολική πραγματικότητα, ούτε είχε γίνει κτήμα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Διάφορα σεμινάρια ΤΠΕ δεν αφορούσαν τηλεκπαίδευση, αλλά πιο πολύ εκπαιδευτικά σενάρια και χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία, ενώ μερικά εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά μάλλον αντιμετωπίζονταν με δυσπιστία ως προς την ποιότητά τους.
Και όμως, το lockdown της περασμένης άνοιξης, οδήγησε το Υπουργείο Παιδείας με τρόπο πιεστικό, αν και όχι υποχρεωτικό, καθώς κάτι τέτοιο ήταν παράνομο, να επιβάλλει τηλεκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη, ενώ πολλοί εκπαιδευτικοί έμαθαν για πρώτη φορά την ύπαρξη της Cisco του webex.

Αξίζει κανείς να θυμηθεί τις απειλές για περικοπή μισθού σε όσους δεν έκαναν τηλεκπαίδευση από διάφορα παπαγαλάκια, επίκληση στο συναίσθημα να μην αποκοπούν οι εκπαιδευτικοί από τα παιδιά, απαίτηση «στατιστικών στοιχείων» από τις διευθύνσεις και άλλες πιέσεις. Ταυτόχρονα, οι μεγαλύτερες συνδικαλιστικές παρατάξεις τάχθηκαν υπέρ της, βάζοντας ασήμαντους αστερίσκους, ως φύλλο συκής. Ήταν μάλιστα τόσο μεγάλη η μανία του κράτους και των παπαγάλων τους που…ανακάλυψαν τις Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών και κατηγόρησαν τα μέλη τους ακόμα και ως ψυχικά ασθενείς, επειδή είχαν ταχθεί εναντίον της τηλεκπαίδευσης!
Αποκορύφωμα όλης αυτής της προσπάθειας ήταν η επαίσχυντη τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας για live streaming μέσα από τις αίθουσες, τροπολογία που ξεσήκωσε τους συναδέλφους καθώς διαλύει κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ήταν τουλάχιστον επιτυχημένη η απόπειρα εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης; Η απάντηση είναι απόλυτα αρνητική. Πολλοί δεν είχαν και δεν έχουν τα απαιτούμενα μέσα, άλλοι που τα διέθεταν δεν μπορούσαν να…πάρουν σειρά (φανταστείτε έναν υπολογιστή σε οικογένεια με δύο μαθητές και μητέρα εκπαιδευτικό), χώρια το δίκτυο που δεν μπορούσε να σηκώσει όλο αυτό το φορτίο. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί πέρασαν ανώφελες ώρες μπροστά στους υπολογιστές ανεβάζοντας αρχεία ή διδάσκοντας σε κλειστές οθόνες. Το δε εκπαιδευτικό αποτέλεσμα ομολογείται ότι ήταν τουλάχιστον κάτω του μετρίου έως ανύπαρκτο. Για να δέσει το… γλυκό, όταν ξανάνοιξαν τα σχολεία, το Υπουργείο εφηύρε τις περίφημες υπεύθυνες δηλώσεις περί ευπαθών ομάδων, δείχνοντας έτσι πόσο μεγάλη σημασία δίνει στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, άραγε το Υπουργείο διδάχθηκε κάτι από την περσινή εμπειρία; Προσπάθησε να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και με τρόπο λειτουργικό;
Όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων, είναι γνωστό ότι όχι μόνο δεν ενδιαφέρθηκε να δημιουργήσει συνθήκες που να συνάδουν με τους κανόνες ασφαλείας, αλλά δεν προσπάθησε καν να διερευνήσει την πιθανότητα δημιουργίας τμημάτων με λιγότερους μαθητές, δεν έκανε καταμέτρηση των κενών αιθουσών, ούτε υπήρξε κάποιο αίτημα σε Δήμους ή άλλες υπηρεσίες, προκειμένου να διαπιστωθεί μια τέτοια δυνατότητα. Δεν προέβλεψε τεστ για τους εκπαιδευτικούς που επέστρεφαν από τις διακοπές, τα περίφημα πρωτόκολλα αποδείχθηκαν στην πράξη κουρελόχαρτα, ενώ – το πιο εξοργιστικό – οι δηλώσεις περί 17 μαθητών ανά μέσο όρο, τα απίθανα σχεδιαγράμματα περί μη διαφοράς 15 με 25 μαθητές και δηλώσεις ότι τα τμήματα είναι κλειστές κυψέλες, προβάλλουν τη νοημοσύνη μας και την πραγματικότητα. Φυσικά, δεν έγινε καμία αναπροσαρμογή/μείωση της ύλης, ούτε για να καλυφθεί αυτή της προηγούμενης σχολικής χρονιάς
Ποια είναι η λύση που προσπαθεί να επιβάλλει σε όλα αυτά το Υπουργείο Παιδείας; Ας αφήσουμε το ανέκδοτο των παγουρίνο και την έλλειψη μασκών που τελευταία στιγμή πιέστηκαν να δώσουν δωρεάν και ακόμα ψάχνουν να βρουν τα…σωστά μέτρα! Πέρα από αυτά, δύο λύσεις έρχονται ως θέσφατα: Η καραντίνα όσων είναι πιθανά κρούσματα και η τηλεκπαίδευση για όσους είναι ευπαθείς ομάδες ή τα σχολεία/τμήματά τους είναι κλειστά.
Ας δούμε όμως πιο προσεκτικά: Γιατί επιβάλλουν καραντίνα; Μα για τον απλό λόγο ότι δεν θέλουν να κάνουν σοβαρές ιχνηλατήσεις, ούτε φυσικά μαζικά τεστ, τα οποία γίνονται με το σταγονόμετρο. Η λύση που προτείνεται είναι απλή: Μείνε σπίτι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό και αν αρρωστήσεις, τηλεφώνησε στον ΕΟΔΥ. Σίγουρα όποιος θέσπισε αυτό το μέτρο δεν θα προταθεί για βραβείο Νόμπελ. Όχι ότι η καραντίνα δεν είναι σωστό μέτρο, ο τρόπος όμως με τον οποίο εφαρμόζεται την εκχυδαΐζει.

Επειδή όμως έχει μεγάλη αγωνία το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαιδευτική διαδικασία, πολύ μεγαλύτερη φαίνεται από αυτήν που έχει για τις χιλιάδες εκπαιδευτικές ώρες που χάνονται εξ αιτίας του, λόγω μη διορισμού/πρόσληψης εκπαιδευτικών, επιβάλλει τηλεκπαίδευση σε όσα σχολεία ή τμήματα είναι κλειστά λόγω καραντίνας. Γιατί το κάνει, αφού η εμπειρία της περασμένης άνοιξης είναι αρνητική;
Οι λόγοι ουσιαστικά είναι δύο: Πρώτον είναι ένας φτηνός τρόπος για το Υπουργείο, καθώς ούτε περισσότερους αναπληρωτές προσλαμβάνει έτσι, ούτε παρέχει, ως όφειλε, τον απαραίτητο εξοπλισμό σε εκπαιδευτικούς και μαθητές γι’ αυτήν, με αστεία επιχειρήματα, όπως ότι όλοι έχουν υπολογιστές, ότι αρκεί ένα κινητό για να κάνεις μάθημα και άλλα ευτράπελα, με τα οποία πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει σοβαρά να ασχοληθεί κάποιος. Θα σημειώσω μόνο ένα: Επί τόσα χρόνια γίνεται αγώνας να μειωθεί η χρήση κινητών και υπολογιστών, μάλιστα αυτά απαγορεύονται στα σχολεία, και τώρα το Υπουργείο Παιδείας επιβάλλει να χρησιμοποιηθούν τουλάχιστον για ένα τετράωρο!
Ο δεύτερος όμως στόχος του Υπουργείου είναι μακροπρόθεσμος και ακόμα χειρότερος: Θέλει να επιβάλλει την τηλεκπαίδευση όχι ως ένα έκτακτο γεγονός, αλλά ως καθημερινότητα στα σχολεία. Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι. Ας αναφέρω μερικούς:
• Ουσιαστικά καταργεί με αυτόν τον τρόπο την κατ’ οίκον διδασκαλία για παιδιά που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Περιττό να πω ότι ειδικά για τα παιδιά αυτά η επίσκεψη του δασκάλου είναι ένα παράθυρο που άνοιγε προς τον έξω κόσμο και όχι απλώς μάθημα. Επομένως, η σιωπηλή κατάργηση της είναι διπλά επιζήμια για τα παιδιά και επικίνδυνη.
• Τη χρησιμοποιεί ως μέτρο επιβολής, με πρώτο, αλλά όχι τελευταίο τρανταχτό παράδειγμα τις πρόσφατες μαθητικές καταλήψεις, ενώ στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί ως όργανο μέτρησης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αν και έχει γίνει κατανοητό από τους συναδέλφους ότι το «φαίνεσθαι» της πλατφόρμας δεν έχει σχέση με το «είναι» της διδασκαλίας.
• Ελαστικοποιεί τους όρους εργασίας. Φέτος με τους αναπληρωτές διάρκειας τριών μηνών, του χρόνου με τους συναδέλφους που θα κάνουν τηλεκπαίδευση σε απομακρυσμένα τμήματα, με επίδραση στον μισθό και επιβάρυνση στις ώρες εργασίας μας, όπως άλλωστε συμβαίνει όπου έχει επιβληθεί η τηλεργασία.
• Πρόσφατα προστέθηκε σε όλα αυτά και η τηλεψηφοφορία για τις εκλογές των αιρετών, μια διαδικασία που έχει κριθεί επικίνδυνη από πολλές πλευρές, όχι τόσο για την μεγάλη πιθανότητα νοθείας (υπάρχει και αυτή η πλευρά βέβαια), όσο για την διάλυση οποιασδήποτε διαδικασίας που οδηγεί σε συλλογικότητες, διεκδίκηση, ανταλλαγή ιδεών και αγώνες.

Είμαι σχεδόν σίγουρος για τις κατηγορίες που θα ακούσουμε, ότι είμαστε οπισθοδρομικοί, φοβόμαστε το καινούργιο, έχουμε βολευτεί και δεν θέλουμε να μάθουμε κάτι καινούργιο. Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά! Δεν είμαστε καθόλου σαν τους Λουδιστές που κατέστρεφαν τις μηχανές, ούτε έχουμε δείξει ότι δεν επικαιροποιούμε την διδασκαλία μας ανάλογα με τις εποχές και τις ανάγκες. Αντίθετα, έχουμε πολλά να πούμε για τις καθυστερήσεις, ελλείψεις, οπισθοδρομήσεις και αρνήσεις του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να παράσχει σχολεία και εγκαταστάσεις σύγχρονες και σύμφωνες με το πνεύμα της εποχής.
Το ζήτημα όμως δεν είναι μόνο η επιλογή ενός εργαλείου, αλλά η χρησιμοποίηση του και προς ποια κατεύθυνση! Το Υπουργείο έχει αποδείξει ότι χρησιμοποιεί την τηλεκπαίδευση για να φέρει με την επίφαση του νέου ό,τι πιο σκοταδιστικό και οπισθοδρομικό υπάρχει στην εκπαίδευση και τις εργασιακές σχέσεις!

Απέναντι σε όλα αυτά, το εκπαιδευτικό κίνημα είναι αναγκαίο να απαιτήσει με πιο έντονη φωνή τους απαραίτητους όρους ασφαλείας, μόνιμο προσωπικό για την λειτουργία των σχολείων, υλικοτεχνική υποδομή για σύγχρονα και φιλόξενα σχολικά κτήρια. Εκεί βρίσκεται η ουσία τις εκπαίδευσης και όχι σε bytes και πλατφόρμες…

Κώστας Μιχαλάκης
Μέλος Δ.Σ. ΕΛΜΕ Τρικάλων
Μέλος Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών

Tags: σχολειοΜΑΘΗΤΕΣΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Ακολούθησε μας στο YouTube
Προηγούμενο

Λόγος άλογος∙ παράλογος;

Επόμενο

Δεν είναι το κλασικό μεταξύ τους ντέρμπι στο χώμα

Διαβάστε Επίσης

ΑΠΟΨΕΙΣ

Να φέρουμε θάλασσα στην Καλαμπάκα: Μια όχι -και- τόσο δημοφιλής άποψη για τον τοπικό τουρισμό

25.06.2025 21:14
Γεώργιος Παπασίμος
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η πυράκτωση της Μέσης Ανατολής και ο φλεγόμενος πλανήτης

25.06.2025 15:58
ΑΠΟΨΕΙΣ

“Σεβασμιώτατε, ωσανά! Άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!”

25.06.2025 08:48
ΑΠΟΨΕΙΣ

Το νέο Επισκοπείο – Ένα άρθρο του Δημήτρη Πλιάτσικα

24.06.2025 20:00
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ στο μεταίχμιο του Μύθου και της Πραγματικότητας

24.06.2025 08:18
ΑΠΟΨΕΙΣ

Δημόσια επιστολή για το ζήτημα του Μητροπολιτικού Μεγάρου στην Καλαμπάκα από την ομάδα ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΩΤΩΝ

23.06.2025 12:57
ΑΠΟΨΕΙΣ

Τα γελοία προσχήματα της πολεμικής εμπλοκής καταρρέουν!

22.06.2025 12:56
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο Χρίστος Λιάπης για τον αγώνα της Φενερμπαχτσέ του Μουρίνιο με την Κόνιασπορ

21.06.2025 18:40
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η πλατεία Δημητρίου Λιάπη χαρακτηρίζεται ειδικός ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ και δεν πειράζεται

21.06.2025 09:59
Επόμενο

Δεν είναι το κλασικό μεταξύ τους ντέρμπι στο χώμα

Comments 1

  1. Νίκος says:
    5 έτη ago

    Αίθουσες με 15 μαθητές : Εξωπραγματική η πρότασή σας. Απλά! Μετρήστε τις απαιτήσεις, αίθουσες στο πολεοδομικό συγκρότημα Καλαμπάκας (Παιδικοί σταθμοί, Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια).
    Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών : Πόσοι εκπαιδευτικοί και ποιο το κόστος. ( για την κάλυψη του κόστους, μαθητές –συμμετέχοντες σε καταλήψεις- είπαν όχι στα Rafal. Εσείς;)
    Διαχείριση COVID 19 : Η πολιτεία έχει αναθέσει σε 22 ειδικούς επιστήμονες την προστασία του πληθυσμό από τον κορωνοϊό. Επιπλέον υπάρχουν διεθνείς συνεργασίες με πανεπιστήμια, φορείς, εργαστήρια, … Οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ έχουν θέση εδώ;
    Cisco WebEx meeting, eClass, e_Me : Είναι τα κύρια λογισμικά εργαλεία με τα οποία η πολιτεία ζήτησε εμείς οι εκπαιδευτικοί να ελαχιστοποιήσουμε τη ζημιά στα σχολεία. Η διδασκαλία από απόσταση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (πολιτεία, εκπαιδευτικοί, διευθυντές, συνδικαλιστές, συντονιστές, μαθητές, γονείς/κηδεμόνες, κόμματα , ίσως και άλλους παράγοντες). Θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Μένει τώρα να βελτιώσουμε τις δεξιότητες μας, να γράψουμε αρκετές και ποιοτικές παρουσιάσεις, να συνεργαστούμε, να επιμορφωθούμε. Προσωπικά χαίρομαι που ο κλάδος αποκτά νέες δεξιότητες, χάρηκα που μπήκα στα σπίτια των γονέων & κηδεμόνων των μαθητών μου, ώστε να δείξω ποιος είναι αυτός στον οποίο έχουν εμπιστευτεί τα παιδιά τους…
    Αυτά!

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έντυπη Έκδοση

  • Πρωτοσέλιδο
  • Έκδοση ΠαρασκευήςΔΙΑΒΑΣΤΕ
  • Αρχειακά
Στείλτε μας ΦΩΤΟ ή ΒΙΝΤΕΟ































  • Αρχική
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334
  • Εκδόσεις
  • Μοναστήρια Μετεώρων
  • Meteora Monasteries
Η ιστοσελίδα www.tameteora.gr είναι εγγεγραμμένη στο ηλεκτρονικό Μ.Η.Τ. της Γ.Γ.Ε.Ε. (Μον. αριθμός 232169)

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΡΧΕΙΑΚΑ
    • ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ
    • Η ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ
    • ΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
    • VIDEO NEWS
  • ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΣΧΟΛΙΑ/ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΘΕΣΣΑΛΙΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ/VIRAL
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ/ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΟΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
    • ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΕ
    • ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

© 2025 tameteora.gr
Powered by FOCUS ON GROUP

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?