Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου στον χώρο του πρώην ΚΕΓΕ, όπου πραγματοποιήθηκε η συναυλία με τίτλο «Συνηχήσεις» από τη Μουσική Σχολή του Δήμου Μετεώρων.
Μαθητές και καθηγητές της Σχολής συναντήθηκαν επί σκηνής και έγιναν όλοι μέρος μιας κοινής μουσικής δημιουργίας, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα που ανέδειξε τη συνεργασία, την έκφραση και τη δύναμη της μουσικής να ενώνει.
Η συναυλία αποτέλεσε μια γιορτή της καλλιτεχνικής δημιουργίας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με τους συμμετέχοντες να μοιράζονται με το κοινό το αποτέλεσμα της δουλειάς, της προσπάθειας και της αγάπης τους για τη μουσική.


















































































































