Με την εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής, το 14ο Συνέδριο της ΟΓΕ που πραγματοποιήθηκε στις 5, 6 και 7 Ιουνίου 2026 στο Συνεδριακό Κέντρο Αρχαίου Ελαιώνα (ΠΑΔΑ) με σύνθημα «Δυναμώνουμε την φλόγα της αντεπίθεσης για τη γυναικεία ισοτιμία κόντρα στην φωτιά του πολέμου και της εκμετάλλευσης». Στις εργασίες του συμμετείχαν πάνω από 600 αντιπρόσωποι, εκλεγμένες από τους Συλλόγους και τις Ομάδες μέλη της, ενώ έγιναν περισσότερες από 70 ομιλίες.
«Τα 50 χρόνια ζωής και δράσης της οργάνωσής μας αποτελούν για όλες μας πηγή έμπνευσης και δύναμης», τόνισε η απερχόμενη πρόεδρος της ΟΓΕ, Χριστίνα Σκαλούμπακα, κλείνοντας τις εργασίες εκ μέρους του απερχόμενου προεδρείου. Από το βήμα ευχαρίστησε όλες και όλους όσους με την ανιδιοτελή και ακούραστη προσφορά τους συνέβαλαν στη διοργάνωση του Συνεδρίου. Συνοψίζοντας τα συμπεράσματα από τις τριήμερες εργασίες διαπίστωσε ότι η ΟΓΕ διαθέτει, ανανεώνει και διευρύνει ένα μαχητικό δυναμικό, σωστά προσανατολισμένο, που μπορεί να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που θα βάζουν σε κίνηση, σε σκέψη, σε δράση περισσότερες γυναίκες, που μπορεί να εμπνέει και να προκαλεί «ρωγμές» στη συνείδησή τους. «Ο πόλεμος που μας έχουν κηρύξει ακουμπάει κάθε πλευρά της ζωής μας», επισήμανε και επιβεβαίωσε τη δέσμευση που έχουν αναλάβει η ΟΓΕ, οι Σύλλογοι και οι Ομάδες της, οι γυναίκες που συσπειρώνονται στις γραμμές της, να βρίσκονται σε θέση μάχης για τη γυναικεία ισοτιμία, κόντρα στη φωτιά του πολέμου και της εκμετάλλευσης.
Ομάδα Γυναικών Καλαμπάκας (Μέλος ΟΓΕ)
Καλαμπάκα 23/6/2026



























































