Ένας οδηγός δικύκλου τραυματίστηκε το βράδυ της Κυριακής στο Καστράκι. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του δικύκλου του και βρέθηκε στο οδόστρωμα. Αμέσως κλήθηκε ασθενοφόρο, το οποίο τον μετέφερε στο Κέντρο Υγείας Καλαμπάκας για τις πρώτες βοήθειες και για εκτίμηση της κατάστασής του, χωρίς ωστόσο έχει κάποιον σοβαρό τραυματισμό.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Ακολούθησε μας στο YouTube



























































