Ένα… όμορφο κυριακάτικο πρωινό ήταν το σημερινό, με basket-άκι για τα παιδιά της ηλικιακής ομάδας Μίνι U12, της Ακαδημίας του Α.Ο. Καλαμπάκας.
Αθλητική δράση λοιπόν είχαμε νωρίς νωρίς (στις 10 π.μ.) στο Βλαχάβειο Κλειστό Γυμναστήριο, εκεί όπου οι μικροί αθλητές έπαιξαν και μέτρησαν τις… δυνάμεις τους, έχοντας απέναντί τους το αντίστοιχο τμήμα του Πολυαθλητικού Β΄ Τρικάλων.
Οι φιλότιμοι μικροί του K-Span αγωνίστηκαν με ζήλο και παρουσίασαν ότι καλύτερο μπορούσαν…
Όσο για τους φιλοξενούμενους, αυτοί ήταν ιδιαίτερα δραστήριοι κι έτσι αγωνιστικά περιόρισαν τις όποιες φιλοδοξίες των ‘κιτρινομπλέ’, παίζοντας πιο αυτοματοποιημένα (!)
Επικράτησαν σε εφτά περιόδους (των πέντε λεπτών) και μόνο μία ήταν νικηφόρα για τους ΄κίτρινους΄.
Η U12 της Ακαδημίας Καλαμπάκας (foto αρχείου)
Για την U12 του Α.Ο.Κ., έπαιξαν (και σκόραραν): Μαυρίκος Κ. 10, Τσαραπατσάνης Ηλ. 8, Κουρέλης Λέαν. 4, Σπανός Διον. 4, Αποστόλου 2, Κόττης 2, Κακκάβας Αντ., Ρούσης, Κατσέλου, Πλακιάς, Βασιλείου.
Πολυαθλητικός Β΄ (coach Φούλης Φούντας): Σγουρός, Καρδούλας, Καλαντζής, Πέτρινας, Γούναρης, Στεφανίδης, Φούντας, Αγναντής, Πανάγος, Παναγιώτου, Θεμελής, Τούκας, Παπαευθυμίου, Κολίτσας, Καλογερόπουλος.
Παραλειπόμενα…
* Τα μήλα έπεσαν κάτω από τις μηλιές… Τρικαλινοί πατεράδες βετεράνοι του αθλήματος, είδαν τα αγόρια τους μέσα στο παρκέ να ζωγραφίζουν… Οι μικροί αθλητές του Πολυαθλητικού: Γιάννης Φούντας, Άγγελος Παναγιώτου, Χρυσόστομος Παπαευθυμίου και Παναγιώτης Στεφανίδης, έχουν μπαμπάδες τους: Γιώργο, Αλέξη, Ντίνο και Βασίλη, αντίστοιχα… Ο τελευταίος μάλιστα, ήταν φέτος παίκτης της αντρικής ομάδας του Α.Ο. Καλαμπάκας που συμμετείχε στην Α2 ΕΣΚΑΘ.
* ΄Διψήφιος΄ (στους πόντους) τελείωσε το ματς ο Μαυρίκος και λίγο πίσω ο Τσαραπατσάνης.
* 3/3 τρίποντα έβαλε το Μίνι του Πολυαθλητικού. Διάνα!!!
* Μία αναγνωρίσιμη μορφή των γηπέδων ήταν στο τραπέζι της Γραμματείας. Ο λόγος για το ΄θρυλικό΄ Κώστα Ρετζελά!
* Άτυχο συμβάν (τραυματισμός) για παίκτη του Α.Ο.Κ. λίγο πριν την ολοκλήρωση της συνάντησης. Είθε να είναι επιπόλαιο περαστικό και να μην αφήσει ίχνη. Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά!
* Το ηλιακό τμήμα U-14 δεν έδωσε παιχνίδι, αφού είχε ρεπό.
* Σύμφωνα με το αγωνιστικό καλεντάρι, για το προσεχές ΣΚ (16-17/5), είναι προγραμματισμένες οι εξής συναντήσεις:
U-12, Αναγέννηση – Α.Ο.Κ.(στο παλιό ΕΑΚ της Καρδίτσας)
U-14, Α.Ο.Κ. – Πολυαθλητικό Τμήμα Τρικάλων (στο Βλαχάβειο)
Χρήστος Πίσσας





























































