tameteora.gr

tameteora.gr

Ηλιακό έγκαυμα: Άμεση ανακούφιση σε 4 βήματα

Ξεχάσατε να βάλετε αντηλιακό, σας πήρε ο ύπνος επάνω στην αμμουδιά ή μήπως παίξατε ρακέτες για περισσότερη ώρα απ’ όση έπρεπε χωρίς να ανανεώσετε την αντηλιακή σας προστασία;

Ό,τι από αυτά κι αν συνέβη, μάλλον καταλήξατε με έγκαυμα από τον ήλιο και φυσικά με τον πόνο και τη φαγούρα που το χαρακτηρίζουν.
Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να απαλλαγείτε άμεσα.

1. Ενυδατωθείτε εσωτερικά
Αρχικά, χρειάζεστε επαρκή ενυδάτωση, κατά προτίμηση με τη μορφή νερού ή φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Όταν υπάρχει τραυματισμός ή βλάβη στο δέρμα, όπως συμβαίνει στην περίπτωση ηλιακού εγκαύματος, δεν συγκρατείται εξίσου καλά η υγρασία, επομένως η ενυδάτωση από μέσα προς τα έξω είναι απαραίτητη ώστε να επιταχύνετε την επούλωση.

2. Νικήστε τη φλεγμονή
Επιλέξτε ένα αντιφλεγμονώδες παυσίπονο (π.χ. ακεταμινοφαίνη/παρακεταμόλη, ιβουπροφαίνη) για να νικήσετε ταυτόχρονα τον πόνο και τη φλεγμονή. Έτσι, θα μειωθεί το κοκκίνισμα και η ευαισθησία του δέρματος.

3. Ανακουφίστε το δέρμα με μια κομπρέσα
Μια κομπρέσα με κρύο γάλα είναι η ιδανική λύση για να δροσίσετε το δέρμα, καθώς οι πρωτεΐνες του γάλακτος καταπραΰνουν τη φλεγμονή.

4. Ενυδατωθείτε εξωτερικά
Αποφύγετε τη βαζελίνη, τη βενζοκαΐνη και τη λιδοκαΐνη, καθώς ενυδατώνουν μεν το δέρμα αλλά ταυτόχρονα «κλειδώνουν» τη θερμότητα κάτω από την επιφάνειά του, κάτι που θέλετε να αποφύγετε στην περίπτωση εγκαύματος. Προτιμήστε την αλόη, αφού είναι ένα φυσικό προϊόν κατάλληλο για την αντιμετώπιση κάθε δερματικού προβλήματος και ενυδατώνει σε βάθος.

Πότε να επισκεφτείτε γιατρό
Αν το ηλιακό έγκαυμα είναι εκτεταμένο και συνοδεύεται από φουσκάλες, καλό θα ήταν να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο. Από την άλλη, η εκδήλωση συμπτωμάτων όπως ο πυρετός, τα ρίγη και η ναυτία μετά την έκθεση στον ήλιο επιβάλλουν την επίσκεψη στο κοντινότερο τμήμα επειγόντων περιστατικών, καθώς υποδεικνύει ηλίαση.

Πηγή: menshealth.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ποιες τροφές δεν είναι κατάλληλες για πρωινό

Έρευνες δείχνουν, ότι όσοι λαμβάνουν σε καθημερινή βάση ένα πλήρες πρωινό, έχουν ενέργεια μέσα στη μέρα και ανταπεξέρχονται καλύτερα στις υποχρεώσεις τους. Επίσης, καταφέρνουν ευκολότερα και ταχύτερα να χάσουν το περιττό βάρος και ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι διατηρούν χαμηλά το βάρος τους στη συνέχεια. Η αύξηση του μεταβολικού ρυθμού,[…]

Περισσότερα »

Που μπορεί να οφείλεται ο συχνός πονοκέφαλος

Ο πονοκέφαλος είναι ένα από τα συμπτώματα που επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινότητα και την ποιότητα της ζωής και διαταράσσει την συγκέντρωση, την αντοχή και μοιραία την απόδοσή μας. Όταν είναι συχνός, δημιουργεί ανησυχία ότι ίσως συμβαίνει κάτι σοβαρό στο κεφάλι μας και αυτή η ανησυχία συχνά επιτείνεται από την αναξιόπιστη[…]

Περισσότερα »