tameteora.gr

tameteora.gr

Πόρισμα για τραγωδία στο Άδενδρο: Το τρένο πήγαινε με 144 χιλιόμετρα πριν εκτροχιαστεί

Στην υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει η αμαξοστοιχία, η οποία έφτασε τα 144,3 χιλ. αποδίδει η πρώτη αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων του σιδηροδρόμου τα αίτια της τραγωδίας στο Άδενδρο το περασμένο Σάββατο.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών, κ. Θάνο Βούρδα. Στο υπουργείο πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο θέμα.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα (144,343 Km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος.
Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα:
· Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε»
· Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής
· Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης

Διευθύνων σύμβουλος ΟΣΕ: Ήταν κακή συγκυρία

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κωνσταντίνος Πετράκης σε δηλώσεις του στον ΑΝΤ1 έκανε λόγο για «κακή συγκυρία» μιλώντας για πρωτοφανές περιστατικό για το σιδηρόδρομο.

«Δεν μπορεί κανείς εύκολα να μιλήσει για πρόβλημα δικτύου ή φωτοσήμανσης. Είναι μια πολύ κακή συγκυρία και θα βρούμε τις αιτίες της. Συνέτρεξαν κάποια πράγματα για να συμβεί το δυστύχημα. Όλα τα σύνθετα συστήματα όπως ο σιδηρόδρομος έχουν μια συγκυρία μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζει την ασφάλεια. Ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι έχει επηρεάσει μια Α, Β, Γ ή Δ παράμετρος. Μπορεί να έχουν συμβάλει αρκετές παράμετροι» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πετράκης προσθέτοντας ότι θα χρειαστούν 12-13 ημέρες για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο σημείο με ηλεκτροδότηση.

protothema.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Eurogroup

Eurogroup: Δεν έφεραν συμφωνία οι μαραθώνιες συζητήσεις

Χωρίς να υπάρξει κάποια συνολική συμφωνία και μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του Eurogroup, με το ελληνικό ζήτημα να παραπέμπεται σε νέα συνεδρίαση τον Ιούνιο. Από τη συνεδρίαση δεν έλειψε η ένταση, ενώ παίχτηκε και «σκληρό πόκερ» με επίκεντρο τα πλεονάσματα. Οι τελευταίες συζητήσεις αφορούσαν στον καθορισμό της[…]

Περισσότερα »

Η αλήθεια για τη… «Φρουρά, φρουρά!» της Βουλής

«Φρουρά! Φρουρά! Φρουρά!». Είκοσι δύο φορές μέσα σε δύο λεπτά ο προεδρεύων της Βουλής Μάκης Μπαλαούρας φώναξε από το μικρόφωνο τους αστυνομικούς προκειμένου να επιληφθούν του επεισοδίου της περασμένης Τρίτης μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας Νίκου Δένδια και του Ηλία Κασιδιάρη. Τελικά η «φρουρά» μπήκε στην ολομέλεια και χρειάστηκε[…]

Περισσότερα »