tameteora.gr

tameteora.gr

Πέντε τροφές που δεν είναι τόσο υγιεινές για τα παιδιά, όσο πιστεύουμε

Πολλά τρόφιμα που επιλέγουμε να δώσουμε στα παιδιά μας δεν είναι τόσο θρεπτικά και ωφέλιμα για την υγεία τους.

Κι όταν αναφερόμαστε σε τρόφιμα δεν μιλάμε για όσα εξ ορισμού είναι ανθυγιεινά χωρίς να προσφέρουν κάποιο θρεπτικό συστατικό στον οργανισμό αλλά για χυμούς και φρούτα που είμαστε σίγουρες ότι πασχίζετε να δώσετε στα παιδιά σας.

Ο ιστότοπος parents.com δημοσίευσε μία λίστα με τα πέντε τρόφιμα που μπορεί να μην είναι και τόσο ωφέλιμα για τον οργανισμό του παιδιού ειδικά αν δεν βάλουμε μέτρο στην κατανάλωσή τους. Ποια είναι αυτά:

 

1.Χυμοί ή smoothies φρούτων

Η αυξημένη κατανάλωση φυσικών- πάντα- χυμών, περιορίζει παροδικά την όρεξη των παιδιών και αυξάνει τον κίνδυνο στομαχικών διαταραχών.

Επίσης, οι χυμοί αλλά και τα smoothies περιέχουν αρκετή ζάχαρη. Προτείνεται λοιπόν η κατανάλωση φρέσκων χυμών αλλά με μέτρο.

 

2.Crackers (τύπου Graham)

Τα κράκερ περιέχουν επεξεργασμένους υδατάνθρακες και δεν προσφέρουν διατροφικά κάτι στον οργανισμό. Επίσης, τα παιδιά δύσκολα θα περιοριστούν σε ένα μόνο κράκερ, ενώ συνήθως θέλουν να το συνοδεύουν με κάτι έξτρα. Είναι προτιμότερο λοιπόν να τρώνε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή σίκαλης.

 

3.Μαρμελάδα ή πραλίνα φουντουκιού

Ακόμα και αν τα παιδιά τρώνε τη μαρμελάδα ή τη μερέντα φουντουκιού μόνο ως πρωινό το μόνο που λαμβάνουν είναι θερμίδες.

Εάν η μαρμελάδα είναι σπιτική, μπορεί να φτιαχτεί με λιγότερη ζάχαρη και άρα λιγότερες θερμίδες. Μπορείτε να αντικαταστήσετε τη μαρμελάδα με μέλι και την πραλίνα φουντουκιού με ταχίνι και φυστικοβούτυρο.

 

4.Πολλά φρούτα

Το βρετανικό υπουργείο Υγείας έχει συστήσει στους γονείς να περιορίσουν τους χυμούς ιδίως στην καθημερινή κατανάλωση των παιδιών τους.

Και αυτό, διότι η συνεχής κατανάλωση χυμών φρούτων τόσο στα παιδιά, όσο και στους ενήλικους, οδηγούν σε απότομη αύξηση των σακχάρων και καταλήγουν σε αύξηση της παχυσαρκίας, του διαβήτη αλλά και καρδιακών παθήσεων.

 

5.Ενεργειακά ποτά

Ειδικά στην εφηβεία αρκετά παιδιά που γυμνάζονται επιλέγουν να πίνουν ενεργειακά ποτά καθώς τονώνουν τον οργανισμό.

Οπως επισημαίνουν οι διαιτολόγοι, είναι λανθασμένη η άποψη ότι χρειαζόμαστε αυξημένα ποσοστά ζάχαρης και νερού για αναπλήρωση μετά από μια εντατική προπόνηση στο γυμναστήριο.

Οι ειδικοί προτείνουν η αναπλήρωση να περιλαμβάνει νερό και 20 γραμμάρια πρωτεΐνης που όπως έχει αποδειχθεί συμβάλει στην αποκατάσταση της μυϊκής μάζας.

ΠΗΓΗ: mothersblog.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κοριτσίστικα ροζ χρώματα η φετινή τάση για τα νύχια

Τα νύχια μας τη νέα σεζόν μπορεί να έχουν πολλά χρώματα, όμως από ένα από τα χρώματα που θα λατρέψουμε δεν είναι άλλο από το girlie ροζ. Πρόκειται για ένα χρώμα απαλό και ρομαντικό που είναι ιδανικό για το μανικιούρ της Άνοιξης. Στα σόου του οίκου Jill Stuart τα μανικιούρ[…]

Περισσότερα »

Παιδί και νυχτερινός τρόμος: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Ο νυχτερινός τρόμος είναι μια διαταραχή του ύπνου, αρκετά συνηθισμένη στα παιδιά, που εν τούτοις μπορεί να πανικοβάλει τόσο τα ίδια όσο και τους γονείς. Ο νυχτερινός τρόμος εκδηλώνεται κατά τη διάρκεια του βαθύ ύπνου και το παιδί μπορεί να ουρλιάζει έντρομο στο κρεβάτι του, παρότι έχει τα μάτια του[…]

Περισσότερα »